כמות הנוסעים באוטובוסים בארץ לפי קו

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
קו כפר סבא-תל אביב יותר עמוס

לדעתי קו 405 וקווי בני ברק - ירושלים 400
ו-402 עמוסים יותר מקווי תל אביב - באר שבע.
אולי רק בימי א' ו-ה' קווי באר שבע עמוסים יותר בגלל חיילים וסטודנטים.
מבחינת קווים בינעירוניים עם תנועה יומיומית עמוסה, לדעתי אין מתחרים לקווי תל אביב - ירושלים ובני ברק - ירושלים. בין השאר בגלל שלירושלים אין אופציה רכבתית ראויה, וגם בגלל גודלן ומרכזיותן של הערים הללו (ירושלים ותל אביב לכלל הציבור וירושלים ובני ברק לציבור החרדי).
אי אפשר להשוות את באר שבע לירושלים.
אם לוקחים בחשבון גם קווי רכבת, אז אין ספק שתנועת הנוסעים היומית בין חיפה לתל אביב גדולה יותר מהתנועה בין באר שבע לתל אביב.
קו כפר סבא-תל אביב יותר עמוס
גם כי כפר סבא הרבה יותר קרובה וגם כי ירושלים עצמה מציעה אלטרנטיבה לתל אביב
 

אורי404

New member
ברב שעות היום הם די ריקים

לדעתי קו 405 וקווי בני ברק - ירושלים 400
ו-402 עמוסים יותר מקווי תל אביב - באר שבע.
אולי רק בימי א' ו-ה' קווי באר שבע עמוסים יותר בגלל חיילים וסטודנטים.
מבחינת קווים בינעירוניים עם תנועה יומיומית עמוסה, לדעתי אין מתחרים לקווי תל אביב - ירושלים ובני ברק - ירושלים. בין השאר בגלל שלירושלים אין אופציה רכבתית ראויה, וגם בגלל גודלן ומרכזיותן של הערים הללו (ירושלים ותל אביב לכלל הציבור וירושלים ובני ברק לציבור החרדי).
אי אפשר להשוות את באר שבע לירושלים.
אם לוקחים בחשבון גם קווי רכבת, אז אין ספק שתנועת הנוסעים היומית בין חיפה לתל אביב גדולה יותר מהתנועה בין באר שבע לתל אביב.
ברב שעות היום הם די ריקים
ברב שעות היום קווים 400, 402 ו-422 רחוקים מלהיות מלאים.
הם מלאים בימי שישי לקראת הצהרים או במועדים (למשל בחול המועד וגם שם לא תמיד) או כשיש אירוע חרדי.
אבל בימי חול הם, כאמור רחוקים מלהיות מלאים. לפעמים יש נוסעים בודדים. אני נמצא כל יום בבני ברק ואני נמצא קרוב למחלף גבעת שמואל, שזה אחרי שהאוטובוסים אספו את כל הנוסעים או התחילו להוריד, בהתאם לכיוון הנסיעה.
עם זאת קווים 405 ו-480 עמוסים וכך גם הקווים לחיפה, כמו 940. גם קו 947 וחלופותיו השונות, שטוב בעיקר לאזור פתח תקווה, הוד השרון ונתניה נוסע מלא.
 

rockysc

New member
אם לוקחים בחשבון רכבות

לדעתי קו 405 וקווי בני ברק - ירושלים 400
ו-402 עמוסים יותר מקווי תל אביב - באר שבע.
אולי רק בימי א' ו-ה' קווי באר שבע עמוסים יותר בגלל חיילים וסטודנטים.
מבחינת קווים בינעירוניים עם תנועה יומיומית עמוסה, לדעתי אין מתחרים לקווי תל אביב - ירושלים ובני ברק - ירושלים. בין השאר בגלל שלירושלים אין אופציה רכבתית ראויה, וגם בגלל גודלן ומרכזיותן של הערים הללו (ירושלים ותל אביב לכלל הציבור וירושלים ובני ברק לציבור החרדי).
אי אפשר להשוות את באר שבע לירושלים.
אם לוקחים בחשבון גם קווי רכבת, אז אין ספק שתנועת הנוסעים היומית בין חיפה לתל אביב גדולה יותר מהתנועה בין באר שבע לתל אביב.
אם לוקחים בחשבון רכבות
לדעתי אם לוקחים בחשבון רכבות ואוטובוסים אז חיפה תל אביב זה העורק תחבורה ציבורית הכי עמוס, יותר מירושליים תל אביב, לא?

אחר כך זה תל אביב באר שבע, כי הרכבת "יוצרת" עוד נוסעים ואולי רק אחר כך ירושליים תל אביב (כמובן ששם הרכבת לא משמעותית אלא האוטובוסים)....
 

אורי404

New member
מבחינת רכבת אפשר למצוא נתונים

אם לוקחים בחשבון רכבות
לדעתי אם לוקחים בחשבון רכבות ואוטובוסים אז חיפה תל אביב זה העורק תחבורה ציבורית הכי עמוס, יותר מירושליים תל אביב, לא?

אחר כך זה תל אביב באר שבע, כי הרכבת "יוצרת" עוד נוסעים ואולי רק אחר כך ירושליים תל אביב (כמובן ששם הרכבת לא משמעותית אלא האוטובוסים)....
מבחינת רכבת אפשר למצוא נתונים
כאן בפורום מדי שנה (ולפעמים יותר מזה) מנהל הפורום בועז מעלה דו"חות כמויות נוסעים בתחנות הרכבת השונות. לעתים גם מנהלים אחרים וגולשים אחרים.
 

rockysc

New member
יש למישהו קישור?

מבחינת רכבת אפשר למצוא נתונים
כאן בפורום מדי שנה (ולפעמים יותר מזה) מנהל הפורום בועז מעלה דו"חות כמויות נוסעים בתחנות הרכבת השונות. לעתים גם מנהלים אחרים וגולשים אחרים.
יש למישהו קישור?
 

rockysc

New member
למישהו יש חבר באגד או דן

כמות הנוסעים באוטובוסים בארץ לפי קו
שלום,

אני מתעניין מהם קווי האוטובוס בעלי כמות הנוסעים הגדולה ביותר בארץ (בנתונים יומיים\חודשיים\שנתיים, לא באמת משנה...), חיפשתי באינטרנט ולא הצלחתי למצוא.

אשמח לסטטיסטיקה הכי רחבה שיש בדגש על חלוקה בין בינעירוניים לעירוניים וכדומה...

תודה רבה,
רועי
למישהו יש חבר באגד או דן
או מישהו שהוא מכיר באחת מהחברות שישמח לעזור לנו עם נתונים מדוייקים?

כשמשרד התחבורה מפרסם מכרז לקו הוא לא מספק נתונים על כמות הנוסעים המצופה? או בפועל לפי איזה מדידה? אין איזה מקום שאוסף נתונים על זה?
 

אורי404

New member
משרד התחבורה עצמו בודק נתונים

למישהו יש חבר באגד או דן
או מישהו שהוא מכיר באחת מהחברות שישמח לעזור לנו עם נתונים מדוייקים?

כשמשרד התחבורה מפרסם מכרז לקו הוא לא מספק נתונים על כמות הנוסעים המצופה? או בפועל לפי איזה מדידה? אין איזה מקום שאוסף נתונים על זה?
משרד התחבורה עצמו בודק נתונים
הנתונים הם מקבלני משנה, שמבצעים את הספירות באוטובוסים.
 

אורי404

New member
קווי אוטובוסים נוספים בגוש דן 6X

כמות הנוסעים באוטובוסים בארץ לפי קו
שלום,

אני מתעניין מהם קווי האוטובוס בעלי כמות הנוסעים הגדולה ביותר בארץ (בנתונים יומיים\חודשיים\שנתיים, לא באמת משנה...), חיפשתי באינטרנט ולא הצלחתי למצוא.

אשמח לסטטיסטיקה הכי רחבה שיש בדגש על חלוקה בין בינעירוניים לעירוניים וכדומה...

תודה רבה,
רועי
קווי אוטובוסים נוספים בגוש דן 6X
קווי רמת גן-תל אביב השונים יש כמויות נוסעים גדולות.
בין היתר קווים 61 ו-63.
 

droriko

New member
למרות שלזכותו של משרד התחבורה יאמר

קווי אוטובוסים נוספים בגוש דן 6X
קווי רמת גן-תל אביב השונים יש כמויות נוסעים גדולות.
בין היתר קווים 61 ו-63.
למרות שלזכותו של משרד התחבורה יאמר
שהשינוי בקו 60 הוריד קצת מהעומס של 63, לפחות בקטע של רמת גן-הרכבת/עזריאלי,למרות שהבעיה של 63 בתוך תל אביב לא נפתרה. 239 הוא בדיחה,אין לו תחנה משותפת עם 63 לא בעזריאלי לכיוון תל אביב ולא בדיזינגוף סנטר לכיוון השני,שאלה שני התחנות הכי עמוסות של 63. אם אי אפשר לעשות פניה שמאלה מגבעת התחמושת אז כל הסיבוב של הקו בתל אביב הוא מיותר לחלוטין.
 

cwen

New member
נראה לי שהיה כדאי לעשות מה שהציע מישהו

למרות שלזכותו של משרד התחבורה יאמר
שהשינוי בקו 60 הוריד קצת מהעומס של 63, לפחות בקטע של רמת גן-הרכבת/עזריאלי,למרות שהבעיה של 63 בתוך תל אביב לא נפתרה. 239 הוא בדיחה,אין לו תחנה משותפת עם 63 לא בעזריאלי לכיוון תל אביב ולא בדיזינגוף סנטר לכיוון השני,שאלה שני התחנות הכי עמוסות של 63. אם אי אפשר לעשות פניה שמאלה מגבעת התחמושת אז כל הסיבוב של הקו בתל אביב הוא מיותר לחלוטין.
נראה לי שהיה כדאי לעשות מה שהציע מישהו
בעבר ולקבוע שקו 60 או 160 יסעו מחשמונאים לכרמלית במסלול 63. זה באמת יוכל לעזור לעומס בקטע הזה.
 

droriko

New member
זה הייתי אני

נראה לי שהיה כדאי לעשות מה שהציע מישהו
בעבר ולקבוע שקו 60 או 160 יסעו מחשמונאים לכרמלית במסלול 63. זה באמת יוכל לעזור לעומס בקטע הזה.
זה הייתי אני
 

rockysc

New member
מה עם בתוך ב"ש?

כמות הנוסעים באוטובוסים בארץ לפי קו
שלום,

אני מתעניין מהם קווי האוטובוס בעלי כמות הנוסעים הגדולה ביותר בארץ (בנתונים יומיים\חודשיים\שנתיים, לא באמת משנה...), חיפשתי באינטרנט ולא הצלחתי למצוא.

אשמח לסטטיסטיקה הכי רחבה שיש בדגש על חלוקה בין בינעירוניים לעירוניים וכדומה...

תודה רבה,
רועי
מה עם בתוך ב"ש?
 
51 מתמלא פעמים רבות לחלוטין בתחנה הראשונה

כמות הנוסעים באוטובוסים בארץ לפי קו
שלום,

אני מתעניין מהם קווי האוטובוס בעלי כמות הנוסעים הגדולה ביותר בארץ (בנתונים יומיים\חודשיים\שנתיים, לא באמת משנה...), חיפשתי באינטרנט ולא הצלחתי למצוא.

אשמח לסטטיסטיקה הכי רחבה שיש בדגש על חלוקה בין בינעירוניים לעירוניים וכדומה...

תודה רבה,
רועי
51 מתמלא פעמים רבות לחלוטין בתחנה הראשונה
בתחנה מרכזית פתח תקווה הוא מלא פעמים רבות בישיבה כבר. ויש פעמים בעיקר בבוקר וגם בימי שישי בצהריים שכבר עומדים שם. בגלל המסלול הקצר שלו לדעתי יש לו יותר נוסעים כי חצי הטור נגמר מהר ואז יש מיד עוד חצי טור עם נוסעים חדשים, וזאת בשונה מקווים עמוסים אחרים כמו 18 66 40 82 50 68 641 שחלקם ארוכים מאוד או שחלקפריקים בחלק מהדרך למשל 40 ריק מהאוניברסיטה לפחןת עד תחילת זבוטינסקי ולפעמים יותר עמוק בזבוטינסקי או 66 שיכול להיות ריק בבוקר בחורף מבן יהודה ועד הכרמלית. 51 עמוס בכל שעה ובכל תחנה
 

mister K

New member
51 לא כזה קצר.

51 מתמלא פעמים רבות לחלוטין בתחנה הראשונה
בתחנה מרכזית פתח תקווה הוא מלא פעמים רבות בישיבה כבר. ויש פעמים בעיקר בבוקר וגם בימי שישי בצהריים שכבר עומדים שם. בגלל המסלול הקצר שלו לדעתי יש לו יותר נוסעים כי חצי הטור נגמר מהר ואז יש מיד עוד חצי טור עם נוסעים חדשים, וזאת בשונה מקווים עמוסים אחרים כמו 18 66 40 82 50 68 641 שחלקם ארוכים מאוד או שחלקפריקים בחלק מהדרך למשל 40 ריק מהאוניברסיטה לפחןת עד תחילת זבוטינסקי ולפעמים יותר עמוק בזבוטינסקי או 66 שיכול להיות ריק בבוקר בחורף מבן יהודה ועד הכרמלית. 51 עמוס בכל שעה ובכל תחנה
51 לא כזה קצר.
חצי טור שלו יכול לקחת גם שעה.
 

אורי404

New member
פעם זה היה יותר מ-50

זה אם מדובר במנקואינסט
חצי טור צריך לקחת 45-50 דקות
פעם זה היה יותר מ-50
לפני שלוש שנים נסעתי מספר פעמים בקו 51 בכל המסלול. זה ארך יותר מ-50 דקות ואף לכיוון השעה.
לכיוון תל אביב היה מעט יותר מהיר, בגלל הבדל מסלולים. לכיוון פתח תקווה הקו נוסע דרך אזור התחנה המרכזית הישנה ולא כך לכיוון תל אביב.
אבל אז הנסיעה לא הייתה דרך המת"צ בפתח תקווה. עם המת"צ יש להניח, שזמן הנסיעה ירד. יחד עם זאת כיום לא כל המת"צ פעיל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה