כמויות הולכות וקטנות , רק מצד אחד?ו

כמויות הולכות וקטנות , רק מצד אחד?ו

אני שבוע וחצי שואבת בעבודה פעמיים ביום. בימים הראשונים הכמויות היו מאוד גדולות - ודומות משני הצדדים. לפחות 100 מכל צד בשאיבת הבוקר. אבל השבוע, מצד שמאל , בכל יום אני שואבת פחות (ירד מ- 100 ל- 80 ועכשיו רק 60 בשאיבה אחת של הבוקר). לעומת זאת מצד ימין הכמות עלתה קצת והתיצבה ואני שואבת לפחות 120 CC בבוקר. אני משתמשת במשאבה דו"צ של אמדה. מה אפשר לעשות? זה הגיוני שצד אחד מגיב פחות טוב מהשני למשאבה?
 
כמויות הולכות וקטנות , רק מצד אחד?ו

Could the pump not be working as well on that side? IN any case, add some extra pumping time on that breast, even if nothing comes out. try using the pump singly instead of double to increase the strength of the pumping on that side.​
 

shlomits

New member
תרגום: אולי המשאבה לא פועלת טוב

על הצד הזה? בכל מקרה, שאבי מצד זה למשך זמן ארוך יותר, אפילו אם שום דבר לא יוצא. נסי להשתמש במשאבה על צד אחד בלבד במקום בדו צדדי, כדי להגדיל את עוצמת השאיבה.
 
לדעתי זו לא המשאבה...

הי אסתר, זו כנראה לא בעיה בצד מסוים של המשאבה מכיוון שאין בעיה להחליף בין הצדדים, ניסתי את זה ולא ראיתי או חשתי שינוי בעוצמת היניקה. המשאבה חדשה לגמרי כך שלא סביר שהיא כבר התעיפה. היום, אחרי סופשבוע מלא יניקות בבית אני אראה אם יש שיפור. אני אעדכן אם יש שיפור.
 
למעלה