כמה תשובות...
לבאיה ששאלה לרועי לאיתי החתיך ולכל האהובים פה. באוקטובר ניסו בפעם האחרונה לפני שקילתו של ניתוח להחלפת טבעת להצר לי שוב.יש לי בפניםכמעט 11 כשהמותר עד 9.(כמובן על אחריותי...).סוף סוף יש השפעה.מה שרק מראה עד כמה הטבעת היתה רכה עבורי... אבל מה את כל המוטיבציה הראשונית והפחד מלנסות אבדתי כך שכמובן אני מקיאה רבות.(עכשיו קצת פחות).אני מתעמלת כל יום לפחות שעה ומ ת פ ל ל ת על זה רבות וב"ה ניסי ניסים קרו לי השנה בכמה תחומים מבירא עמיקתא לבירא (כמעט)רמא.ולרועי היקר ליבי איתך כמה אני מבינה מה זה קושי ותקיעות,אבל אין לי פתרון קסם ובכלל אני מאמינה שלכל אדם משהו אחר מהוה בשבילו טריגר לפעול.אחד מכאב אחד מאהבה..... חג שמח מחר לכולכם ותיקי צפי לזמזום ממני.פילי
לבאיה ששאלה לרועי לאיתי החתיך ולכל האהובים פה. באוקטובר ניסו בפעם האחרונה לפני שקילתו של ניתוח להחלפת טבעת להצר לי שוב.יש לי בפניםכמעט 11 כשהמותר עד 9.(כמובן על אחריותי...).סוף סוף יש השפעה.מה שרק מראה עד כמה הטבעת היתה רכה עבורי... אבל מה את כל המוטיבציה הראשונית והפחד מלנסות אבדתי כך שכמובן אני מקיאה רבות.(עכשיו קצת פחות).אני מתעמלת כל יום לפחות שעה ומ ת פ ל ל ת על זה רבות וב"ה ניסי ניסים קרו לי השנה בכמה תחומים מבירא עמיקתא לבירא (כמעט)רמא.ולרועי היקר ליבי איתך כמה אני מבינה מה זה קושי ותקיעות,אבל אין לי פתרון קסם ובכלל אני מאמינה שלכל אדם משהו אחר מהוה בשבילו טריגר לפעול.אחד מכאב אחד מאהבה..... חג שמח מחר לכולכם ותיקי צפי לזמזום ממני.פילי