כמה תמונות

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
בנוגע לחצובה

אפשר למצוא חצובה מתקפלת
במחיר של 100 ש"ח לכל היותר היא בטוח תעשה את העבודה
בנוגע לחצובה
לאחרונה קניתי חצובה שעלתה לי 200 ש''ח וזאת לאחר שבדקתי מספר סוגים של חצובות. ראיתי גם חצובה ב-100 ש''ח אך לטעמי היא קטנה וחלשה. לעומת זאת גם ראיתי חצובות שעלו 300 ו-400 ש''ח אבל אלה היו גדולות מידי... אז התפשרתי על זאת ב-200 ש''ח. לא קניתי אותה לצילומי מטוסים אלא לצורך צילום בר מצווה של בן אחי שהתקיימה במוצ''ש האחרון ולטעמי היא עשתה את העבודה...
 

mucool2

New member
../images/Emo45.gif תמונה יפה!

את התמונה הזאת לא רציתי להעלות אבל
אתם חייבים לראות אותה זה פשוט יפהההה(כי היא מטושטשת, יש טיפים נגד טשטוש?) כמה דברים: 1. חדר מנהל התחנה המיוחד הממוקם באמצע הרציף, בטח משמש גם כמודיעין 2. מתוך הדאבל יורדים כמה פקחים של הרכבת ומתחילים להתלהב זה היה נחמד לראות את זה ואז אני שומע אותם סופרים 1 2 3 4 5 קרונותתת והם היו שמחים כאלה חח זה היה מצחיק
תמונה יפה!
 

Image of me

New member
רשמים מתחנת נתב"ג ../images/Emo91.gif

כמה תמונות

כפ"ס
ת"א מרכז
נתב"ג
רשמים מתחנת נתב"ג

התחנה מדהימה! הרגשתי כמו בחו"ל. אני אומר לכם, זה לא בארץ. איך שהרכבת נכנסה לתחנה, לא הייתי בטוח באיזו עיר אני באירופה. היא שונה משאר התחנות בארץ, אפילו בדברים קטנים לכאורה כמו שילוט ושערים אלקטרוניים, אבל אלה הדברים שעושים את ההבדל. נסעתי לשם אתמול בלילה עם עוד שלושה חברים (אני כנראה הופך אותם בכוח לחובבי תחבורה ציבורית
) והנה הרשמים של אחד מהם, ירון. כדאי לקרוא
 

vitamin P

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif מה שיפה

רשמים מתחנת נתב"ג

התחנה מדהימה! הרגשתי כמו בחו"ל. אני אומר לכם, זה לא בארץ. איך שהרכבת נכנסה לתחנה, לא הייתי בטוח באיזו עיר אני באירופה. היא שונה משאר התחנות בארץ, אפילו בדברים קטנים לכאורה כמו שילוט ושערים אלקטרוניים, אבל אלה הדברים שעושים את ההבדל. נסעתי לשם אתמול בלילה עם עוד שלושה חברים (אני כנראה הופך אותם בכוח לחובבי תחבורה ציבורית
) והנה הרשמים של אחד מהם, ירון. כדאי לקרוא
מה שיפה
מאוד מאוד מדהימה הרגשה של חול... במקרה של שדה תעופה זה נכון או שאתה מתחיל את ההרגשה פה או שעוד מעט היא תגמר באחת מהתחנות האחרות בארץ היא בדיוק כמו בהדמיה ומה שיפה שכל מיני צמחים ועיצובים נמצאים לא רק על הרציף אלא גם על הקירות בצד וגם לפני קו הרציף זה ממש עושה את ההבדל
 

python 4

New member
כן, ככה בדיוק זה נראה!../images/Emo45.gif

מה שיפה
מאוד מאוד מדהימה הרגשה של חול... במקרה של שדה תעופה זה נכון או שאתה מתחיל את ההרגשה פה או שעוד מעט היא תגמר באחת מהתחנות האחרות בארץ היא בדיוק כמו בהדמיה ומה שיפה שכל מיני צמחים ועיצובים נמצאים לא רק על הרציף אלא גם על הקירות בצד וגם לפני קו הרציף זה ממש עושה את ההבדל
כן, ככה בדיוק זה נראה!

חוץ מהרכבות עצמם, שנראות בהדמיה הרבה יותר מגניבות ממה שהן באמת. למעשה, אנחנו הגענו ברכבת מגניבה לאללה עם תא נהג שיכול להתקפל! קוראים לזה מערכי IC3 (לומדים הרבה מנסיעה של שעה וחצי ברכבת עם איליה). הרכבת שעמדה ברציף השני (BM700, כמדומני, אבל איליה וודאי יתקן אותי), איתה חזרנו, היתה סתם אחת כזו עם קטר, ושום תאי נהג מתקפלים. אבל הכי מצחיק, שהיינו צריכים לצאת מהתחנה, לקנות כרטיסים לחיפה ולהכנס שוב, וזאת בזמן שכל האנשים שהגיעו איתנו עלו לאוטובוס לטרמינל. ומה שהכי מדהים היה, שהרכבת חלפה בלי לעצור על פני חיפה בת-גלים וחיפה מרכז. הייתי בשוק. וגם מזה שהבחור עם העגלה של הסנדוויצ'ים לא היה. כאילו שאנשים שבאים מנתב"ג לא יכולים להיות רעבים פתאום?
 

vitamin P

New member
ברוך הבא לעולם הרכבות../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif

כן, ככה בדיוק זה נראה!

חוץ מהרכבות עצמם, שנראות בהדמיה הרבה יותר מגניבות ממה שהן באמת. למעשה, אנחנו הגענו ברכבת מגניבה לאללה עם תא נהג שיכול להתקפל! קוראים לזה מערכי IC3 (לומדים הרבה מנסיעה של שעה וחצי ברכבת עם איליה). הרכבת שעמדה ברציף השני (BM700, כמדומני, אבל איליה וודאי יתקן אותי), איתה חזרנו, היתה סתם אחת כזו עם קטר, ושום תאי נהג מתקפלים. אבל הכי מצחיק, שהיינו צריכים לצאת מהתחנה, לקנות כרטיסים לחיפה ולהכנס שוב, וזאת בזמן שכל האנשים שהגיעו איתנו עלו לאוטובוס לטרמינל. ומה שהכי מדהים היה, שהרכבת חלפה בלי לעצור על פני חיפה בת-גלים וחיפה מרכז. הייתי בשוק. וגם מזה שהבחור עם העגלה של הסנדוויצ'ים לא היה. כאילו שאנשים שבאים מנתב"ג לא יכולים להיות רעבים פתאום?
ברוך הבא לעולם הרכבות

כן הIC3 מאוד חביבה, הקומותיים יפה מבחוץ אבל מבפנים לא משהו צריך פה רכבות מודו חדשות....יופי חדש כמו של הקומותיים מבחינת ציוד חדש וגם רכבת נוחה ומתאימה כמו מודו
 

python 4

New member
תודה! ../images/Emo24.gif

ברוך הבא לעולם הרכבות

כן הIC3 מאוד חביבה, הקומותיים יפה מבחוץ אבל מבפנים לא משהו צריך פה רכבות מודו חדשות....יופי חדש כמו של הקומותיים מבחינת ציוד חדש וגם רכבת נוחה ומתאימה כמו מודו
תודה!

מרוב התלהבות, שכחתי להציג את עצמי, מה שנהוג לעשות לפני שמתפרצים ככה לפורום. אני ירון, ואני אוהב רכבות, בעיקר כאלה שיש להם תא נהג מתקפל - פעם אני צריך לראות את הפלא הזה! איפה הם מחביאים את התא? פעם נסעתי ברכבת שנתקעה בחיפה מרכז, ואמרו ברמקול לאנשים ב- 3 קרונות הקדמיים ביותר לפנות את הקרונות, ניתקו את שלושת הקרונות הקדמיים ואז הרכבת התחילה לנסוע שוב. זו היתה חוויה מרטיטה. אני אוהב במיוחד את אלה, ודי שונא את הדו-קומתיים שהן צפופות נורא (אבל הקריינות שם מגניבה). ומה זה רכבות מודו? נשמע לי כמו קו אופנה לרכבות. "במחירי סוף עונה! רכבות מבית מודו".
 
סוגי הרכבות בארץ

תודה!

מרוב התלהבות, שכחתי להציג את עצמי, מה שנהוג לעשות לפני שמתפרצים ככה לפורום. אני ירון, ואני אוהב רכבות, בעיקר כאלה שיש להם תא נהג מתקפל - פעם אני צריך לראות את הפלא הזה! איפה הם מחביאים את התא? פעם נסעתי ברכבת שנתקעה בחיפה מרכז, ואמרו ברמקול לאנשים ב- 3 קרונות הקדמיים ביותר לפנות את הקרונות, ניתקו את שלושת הקרונות הקדמיים ואז הרכבת התחילה לנסוע שוב. זו היתה חוויה מרטיטה. אני אוהב במיוחד את אלה, ודי שונא את הדו-קומתיים שהן צפופות נורא (אבל הקריינות שם מגניבה). ומה זה רכבות מודו? נשמע לי כמו קו אופנה לרכבות. "במחירי סוף עונה! רכבות מבית מודו".
סוגי הרכבות בארץ
'מו-דו' זה מילולית קיצור ל-'מושך-דוחף', שיטת הפעלה שמאפשרת לקטר לגרור את הרכבת בנסיעה לכיוון אחד ולדחוף אותה בנסיעה לכיוון השני - כך חוסכים את חיוג הקטר (העברתו לקצה השני של מערך הקרונות) בתחנות הקצה, עם כל הבלאגאן הטכני והתפעולי שהדבר דורש. במצב דחיפה, הנהג יושב בקרון האחרון (שעכשיו הוא ראשון) בו יש תא נהג (כלומר קרון ניהוג). באופן מעשי השתרשה מילה זו ככינוי לסדרת קרונות שנרכשה מספרד באמצע שנות ה-90, מפני שאלו היו קרונות ה-מו-דו הראשונים בארץ - כיום יש גם את קרונות הקומתיים. בקרונועים מדגם IC3 (ובכמה רכבות דומות בחו"ל) שולחן תא הנהג מתקפל הצידה לתוך מעין 'ארון'. כשיש כמה מערכים מחוברים אתה יכול לבחון מקרוב ארון זה בעת מעברך בין שני מערכים במסדרון חשוך יחסית ובלי חלונות - המסדרון הוא למעשה שני תאי נהג מקופלים. תמונות של כל הסוגים תוכל לראות באתר 'חדשות הרכבת' (קישור בתחתית ההודעה) וכמו שהצהרתי בפומבי לא פעם, גם אני מאוהבי ה-'אייסי' (כינוי סלנג ל-IC3).
 

python 4

New member
../images/Emo51.gifיש לך אתר נפלא

סוגי הרכבות בארץ
'מו-דו' זה מילולית קיצור ל-'מושך-דוחף', שיטת הפעלה שמאפשרת לקטר לגרור את הרכבת בנסיעה לכיוון אחד ולדחוף אותה בנסיעה לכיוון השני - כך חוסכים את חיוג הקטר (העברתו לקצה השני של מערך הקרונות) בתחנות הקצה, עם כל הבלאגאן הטכני והתפעולי שהדבר דורש. במצב דחיפה, הנהג יושב בקרון האחרון (שעכשיו הוא ראשון) בו יש תא נהג (כלומר קרון ניהוג). באופן מעשי השתרשה מילה זו ככינוי לסדרת קרונות שנרכשה מספרד באמצע שנות ה-90, מפני שאלו היו קרונות ה-מו-דו הראשונים בארץ - כיום יש גם את קרונות הקומתיים. בקרונועים מדגם IC3 (ובכמה רכבות דומות בחו"ל) שולחן תא הנהג מתקפל הצידה לתוך מעין 'ארון'. כשיש כמה מערכים מחוברים אתה יכול לבחון מקרוב ארון זה בעת מעברך בין שני מערכים במסדרון חשוך יחסית ובלי חלונות - המסדרון הוא למעשה שני תאי נהג מקופלים. תמונות של כל הסוגים תוכל לראות באתר 'חדשות הרכבת' (קישור בתחתית ההודעה) וכמו שהצהרתי בפומבי לא פעם, גם אני מאוהבי ה-'אייסי' (כינוי סלנג ל-IC3).
יש לך אתר נפלא
חרשתי עליו איזה שעתיים עכשיו. הקטע הזה של תא הנהג - זה נורא מוזר. כשנסעתי עם איליה לנתב"ג וישבנו במושב הכי קרוב לתא הניהוג הוא נסע עם הדלת פתוחה, ואז איליה סיפר לי שהתא הזה מתקפל, ופשוט קשה להאמין לזה. שיאי הטכנולוגיה היום מדהימים אותי כל פעם מחדש.
 
מישהו יכול להסביר את העניין הזה

יש לך אתר נפלא
חרשתי עליו איזה שעתיים עכשיו. הקטע הזה של תא הנהג - זה נורא מוזר. כשנסעתי עם איליה לנתב"ג וישבנו במושב הכי קרוב לתא הניהוג הוא נסע עם הדלת פתוחה, ואז איליה סיפר לי שהתא הזה מתקפל, ופשוט קשה להאמין לזה. שיאי הטכנולוגיה היום מדהימים אותי כל פעם מחדש.
מישהו יכול להסביר את העניין הזה
של תא ניהוג מתקפל
אני פעם ראשונה שומעת על דבר כזה, אגב גם לי יצא לנסו לי תא הניהוג כשהיה פתוח. ואני אוהבת את רכבת הקרונועים IC3 אבל הצפצוף שלה מעצבן אותי כי זה נשמע כמו צפצפה מסכנה או ציפור מוזרה אבל בשום אופן לא כמו צופר של קטר כזה של פעם כמו שאני אוהבת. ושהוא צופר יודעים למרחקים שהרכבת באה.
 

python 4

New member
מסתבר שזו רכבת מודולרית

מישהו יכול להסביר את העניין הזה
של תא ניהוג מתקפל
אני פעם ראשונה שומעת על דבר כזה, אגב גם לי יצא לנסו לי תא הניהוג כשהיה פתוח. ואני אוהבת את רכבת הקרונועים IC3 אבל הצפצוף שלה מעצבן אותי כי זה נשמע כמו צפצפה מסכנה או ציפור מוזרה אבל בשום אופן לא כמו צופר של קטר כזה של פעם כמו שאני אוהבת. ושהוא צופר יודעים למרחקים שהרכבת באה.
מסתבר שזו רכבת מודולרית
שבנויה ממערכים בני 3 קרונות כל אחד. כל מערך כזה יכול להיות רכבת בפני עצמה, או לחלופין אפשר לשרשר את המערכים ליצירת רכבת אחת ארוכה. במקרה זה, מקפלים את תא הנהג שנמצא בקצה המערך ומכניסים אותו לארון. כשאת עוברת ממערך למערך ברכבת הזו אין לך מושג שבארון לידך יש תא נהג קומפלט. הבנתי את זה נכון?
 
U אני בהלם../images/Emo12.gif

מסתבר שזו רכבת מודולרית
שבנויה ממערכים בני 3 קרונות כל אחד. כל מערך כזה יכול להיות רכבת בפני עצמה, או לחלופין אפשר לשרשר את המערכים ליצירת רכבת אחת ארוכה. במקרה זה, מקפלים את תא הנהג שנמצא בקצה המערך ומכניסים אותו לארון. כשאת עוברת ממערך למערך ברכבת הזו אין לך מושג שבארון לידך יש תא נהג קומפלט. הבנתי את זה נכון?
U אני בהלם

אני יודעת שזה בנוי ממערכים של 3 קרונות, אבל שמקפלים ושמים בארון
מדהים.
 

python 4

New member
כן, גם אני הייתי בשוק מזה אתמול../images/Emo13.gif

U אני בהלם

אני יודעת שזה בנוי ממערכים של 3 קרונות, אבל שמקפלים ושמים בארון
מדהים.
כן, גם אני הייתי בשוק מזה אתמול

הייתי רוצה לראות פעם את תא הנהג מתקפל. זה פשוט מדהים. מכאן, טכנולוגית, אפשר לעלות רק לרכבות מעופפות או משהו כזה.
 

Image of me

New member
אגב, אני זוכר שבחדשות הרכבת פורסם

סוגי הרכבות בארץ
'מו-דו' זה מילולית קיצור ל-'מושך-דוחף', שיטת הפעלה שמאפשרת לקטר לגרור את הרכבת בנסיעה לכיוון אחד ולדחוף אותה בנסיעה לכיוון השני - כך חוסכים את חיוג הקטר (העברתו לקצה השני של מערך הקרונות) בתחנות הקצה, עם כל הבלאגאן הטכני והתפעולי שהדבר דורש. במצב דחיפה, הנהג יושב בקרון האחרון (שעכשיו הוא ראשון) בו יש תא נהג (כלומר קרון ניהוג). באופן מעשי השתרשה מילה זו ככינוי לסדרת קרונות שנרכשה מספרד באמצע שנות ה-90, מפני שאלו היו קרונות ה-מו-דו הראשונים בארץ - כיום יש גם את קרונות הקומתיים. בקרונועים מדגם IC3 (ובכמה רכבות דומות בחו"ל) שולחן תא הנהג מתקפל הצידה לתוך מעין 'ארון'. כשיש כמה מערכים מחוברים אתה יכול לבחון מקרוב ארון זה בעת מעברך בין שני מערכים במסדרון חשוך יחסית ובלי חלונות - המסדרון הוא למעשה שני תאי נהג מקופלים. תמונות של כל הסוגים תוכל לראות באתר 'חדשות הרכבת' (קישור בתחתית ההודעה) וכמו שהצהרתי בפומבי לא פעם, גם אני מאוהבי ה-'אייסי' (כינוי סלנג ל-IC3).
אגב, אני זוכר שבחדשות הרכבת פורסם
שכל רכבות הלילה יהיו מדגם IC3, מתוך מטרה לא לעשות רעש. אבל הרכבת של 4:53 לא היתה IC3, אלא, אם אני לא טועה, מורכבת מקרונות מודו (האם כל הקרונות הישנים שבהם הדלת נפתחת ע"י לחיצה על כפתור הם קרונות מודו?) האם יכול להיות ש-4:53 זה כבר לא נחשב לילה?
 

mucool2

New member
לא בחיפה...

אגב, אני זוכר שבחדשות הרכבת פורסם
שכל רכבות הלילה יהיו מדגם IC3, מתוך מטרה לא לעשות רעש. אבל הרכבת של 4:53 לא היתה IC3, אלא, אם אני לא טועה, מורכבת מקרונות מודו (האם כל הקרונות הישנים שבהם הדלת נפתחת ע"י לחיצה על כפתור הם קרונות מודו?) האם יכול להיות ש-4:53 זה כבר לא נחשב לילה?
לא בחיפה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה