איליה קוגן
New member
המעבר בגרנד קניון באמת מאד לא נוח.
לגבי עניין המעברים - זה בהחלט הגיוני שנסיעה בתוך העיר תדרוש מעבר, אם מדובר בקווים שנוסעים כל 5-10 דקות. ממש לא צריכים לקרוא לזה "מטרונית", מה ההבדל בין מטרונית לאוטובוס רגיל שנוסע כל 5 דקות?
המעבר בגרנד קניון באמת מאד לא נוח.אתה קצת מגזים בתיאור שלך
3 לא מתגבר את כל הקווים במטרופולין וגם לא חצי מהקווים בחיפה עצמה. 3 לא מתקרב ליותר מחצי מהשטח הבנוי של חיפה.
ויש גבול להחלפות שאפשר לחייב לבצע בנסיעה קצרה בתוך עיר. יש בחיפה מקומות מרכזיים שבהחלט ראוי שיהיו מהם גם קווים ישירים לשני המוסדות האקדמיים הגדולים שנמצאים בה. בהחלט ראוי שממרכז הכרמל יהיה קו ישיר לטכניון ושמהכרמל הצרפתי יהיה קו ישיר לאוניברסיטת חיפה.
הגרנד קניון כפי שהתחנות שלו כיום לא מתאים להיות מוקד מעבר משמעותי.
שינויים כפי שאתה רוצה יהיה מקום לבצע אם וכאשר המטרונית תתרחב לרכס הכרמל ולציר פיק"א-חנקין ואם וכאשר יקימו בסמוך לגרנד קניון מסוף תח"צ.
לגבי עניין המעברים - זה בהחלט הגיוני שנסיעה בתוך העיר תדרוש מעבר, אם מדובר בקווים שנוסעים כל 5-10 דקות. ממש לא צריכים לקרוא לזה "מטרונית", מה ההבדל בין מטרונית לאוטובוס רגיל שנוסע כל 5 דקות?