כמה תהיות לגבי המטרונית...

מצב
הנושא נעול.
המעבר בגרנד קניון באמת מאד לא נוח.

אתה קצת מגזים בתיאור שלך
3 לא מתגבר את כל הקווים במטרופולין וגם לא חצי מהקווים בחיפה עצמה. 3 לא מתקרב ליותר מחצי מהשטח הבנוי של חיפה.
ויש גבול להחלפות שאפשר לחייב לבצע בנסיעה קצרה בתוך עיר. יש בחיפה מקומות מרכזיים שבהחלט ראוי שיהיו מהם גם קווים ישירים לשני המוסדות האקדמיים הגדולים שנמצאים בה. בהחלט ראוי שממרכז הכרמל יהיה קו ישיר לטכניון ושמהכרמל הצרפתי יהיה קו ישיר לאוניברסיטת חיפה.
הגרנד קניון כפי שהתחנות שלו כיום לא מתאים להיות מוקד מעבר משמעותי.
שינויים כפי שאתה רוצה יהיה מקום לבצע אם וכאשר המטרונית תתרחב לרכס הכרמל ולציר פיק"א-חנקין ואם וכאשר יקימו בסמוך לגרנד קניון מסוף תח"צ.
המעבר בגרנד קניון באמת מאד לא נוח.
לגבי עניין המעברים - זה בהחלט הגיוני שנסיעה בתוך העיר תדרוש מעבר, אם מדובר בקווים שנוסעים כל 5-10 דקות. ממש לא צריכים לקרוא לזה "מטרונית", מה ההבדל בין מטרונית לאוטובוס רגיל שנוסע כל 5 דקות?
 

alantan

New member
וכמובן שכל שינוי כזה ידרוש הקמת מסופונים

המעבר בגרנד קניון באמת מאד לא נוח.
לגבי עניין המעברים - זה בהחלט הגיוני שנסיעה בתוך העיר תדרוש מעבר, אם מדובר בקווים שנוסעים כל 5-10 דקות. ממש לא צריכים לקרוא לזה "מטרונית", מה ההבדל בין מטרונית לאוטובוס רגיל שנוסע כל 5 דקות?
וכמובן שכל שינוי כזה ידרוש הקמת מסופונים
קטנים שיקלו את המעבר, אולי אפילו עם חדר המתנה ממוזג לאורך הרציפים.
 
העניין זה לא סוג ושם האוטובוס, אלא כל

המעבר בגרנד קניון באמת מאד לא נוח.
לגבי עניין המעברים - זה בהחלט הגיוני שנסיעה בתוך העיר תדרוש מעבר, אם מדובר בקווים שנוסעים כל 5-10 דקות. ממש לא צריכים לקרוא לזה "מטרונית", מה ההבדל בין מטרונית לאוטובוס רגיל שנוסע כל 5 דקות?
העניין זה לא סוג ושם האוטובוס, אלא כל
המרכיבים של המערכת - נתיב נסיעה מיוחד, עליה וירידה מהירה מהאוטובוס, עדיפות ברמזורים.
קווים שנוסעים כל 5-10 דקות יצריכו משאבים ולכן יהיה מדובר בצמצום מספר הקווים.
צמצום מספר הקווים בציר כמו ציר רכס הכרמל יצריך לא רק תדירות גבוהה אלא גם קיבולת גבוהה בקווים הללו שיסעו כל 5-10 דקות.
והמרכיבים שציינתי בתחילת ההודעה חשובים על מנת שהמערכת תהיה אמינה ובאמת התדירות תהיה כל 5-10 דקות.
לא משנה כיצד קוראים לזה, אבל זה בהחלט לא המערכת הקיימת היום בכרמל של אוטובוסים רגילים הנוסעים בצירים עמוסים ביחד עם כלי רכב אחרים.
 
תוסיף: אין שום שילוט בחוף הכרמל למטרונית

כמה תהיות לגבי המטרונית...
ראשית שמתי לב כי צגי המידע בתחנות בכלל לא עובדים, ברוב הזמן כתוב עליו "no information" מה התועלת בזה?
שנית, אני באמת לא מבין את הרעיון הכריזה בערבית. בשביל מה צריך כריזה ב-3 שפות?! זה כל כך חופר, למשל במקרה של רחוב יוספטל בק. אתא הכריזה עוד לא נגמרת וכבר מתחילה הכריזה של התחנה הבאה ותוך מאית שניה כבר הכריזה של "הגענו לתחנה" מתחילה.

שאלה נוספת היא מתי יתקינו גג לתחנות המטרונית? יכול מאוד להיות שבשבועות הקרובים כבר יפקדו אותנו מערכות גשם.. למה לא מתקינים סככות נורמליות?
תוסיף: אין שום שילוט בחוף הכרמל למטרונית
מפה לאוזן יודעים לחכות לה ברציף 10

אין זמן אמת באפליקציות של משרד התחבורה וגם אין ממש לוחות זמנים

אין עדיפות ברמזורים וכתוצאה בזבוז זמן רב עבור רמזורים למשל בקרית הממשלה
 

Blue7771

New member
מישהו יכול להסביר מה מונע מהעריה לתת תעדוף

תוסיף: אין שום שילוט בחוף הכרמל למטרונית
מפה לאוזן יודעים לחכות לה ברציף 10

אין זמן אמת באפליקציות של משרד התחבורה וגם אין ממש לוחות זמנים

אין עדיפות ברמזורים וכתוצאה בזבוז זמן רב עבור רמזורים למשל בקרית הממשלה
מישהו יכול להסביר מה מונע מהעריה לתת תעדוף
ברמזורים.. בשביל מה מחכים עם זה?
הרי יש לערייה אינטרס להראות שהמערכת יעילה, אז למה לשים מקל בגלגלים?!
 
מחכים שיתחילו לקחת תשלום

מישהו יכול להסביר מה מונע מהעריה לתת תעדוף
ברמזורים.. בשביל מה מחכים עם זה?
הרי יש לערייה אינטרס להראות שהמערכת יעילה, אז למה לשים מקל בגלגלים?!
מחכים שיתחילו לקחת תשלום
שום דבר לא באמת יתקדם לפני שיתחיל התשלום במטרונית
 

amitk83

New member
אני יודע

תוסיף: אין שום שילוט בחוף הכרמל למטרונית
מפה לאוזן יודעים לחכות לה ברציף 10

אין זמן אמת באפליקציות של משרד התחבורה וגם אין ממש לוחות זמנים

אין עדיפות ברמזורים וכתוצאה בזבוז זמן רב עבור רמזורים למשל בקרית הממשלה
אני יודע
פתחתי על זה פניה כבר ב 12.09.2013 לעמוד פניות הציבור של המטרונית בפייסבוק ונאמר לי שזה בטיפול. בתאריך 23.09.2013 פתחתי על זה שוב פניה (כי בינינו לשים שילוט בתחנה לא צריך לקחת יותר מכמה ימים) ואז נאמר לי בהודעה שהם לא מתכוונים לעשות עם זה דבר מאחר וזאת תקופת הרצה.

אני בתור אדם עיוור כבר פניתי לאגודה למען העיוור בחיפה, לשירות לעיוור בירושלים, לעיריית חיפה וליפה נוף.

בנתיים הרבה חול והרבה ברבורים
 
איפה יש כרגע עדיפות ברמזורים?

כמה תהיות לגבי המטרונית...
ראשית שמתי לב כי צגי המידע בתחנות בכלל לא עובדים, ברוב הזמן כתוב עליו "no information" מה התועלת בזה?
שנית, אני באמת לא מבין את הרעיון הכריזה בערבית. בשביל מה צריך כריזה ב-3 שפות?! זה כל כך חופר, למשל במקרה של רחוב יוספטל בק. אתא הכריזה עוד לא נגמרת וכבר מתחילה הכריזה של התחנה הבאה ותוך מאית שניה כבר הכריזה של "הגענו לתחנה" מתחילה.

שאלה נוספת היא מתי יתקינו גג לתחנות המטרונית? יכול מאוד להיות שבשבועות הקרובים כבר יפקדו אותנו מערכות גשם.. למה לא מתקינים סככות נורמליות?
איפה יש כרגע עדיפות ברמזורים?
והאם בכלל יש כרגע צמתים שכאלה?
 

נתנאל531

Well-known member
אולי אפילו להיפך

איפה יש כרגע עדיפות ברמזורים?
והאם בכלל יש כרגע צמתים שכאלה?
אולי אפילו להיפך
יש לי חשד שבמסלול קו 3 מצומת ורבורג / דגניה (המזרקה) ועד אמצע קרית ים ('אביר יעקב'), המטרונית נעמדת כמעט בכל רמזור, בשל מחזוריות קבועה של רמזורים יחד עם זמני נסיעה כמעט זהים בכל נסיעה של המטרונית (עצירה לפרקי זמן קבועים בתחנות, נסיעה במהירות קבועה בגלל גאומטריה מפותלת), אבל הנושא צריך בדיקה מקיפה. אתמול בערב כך יצא לי לסוע - מטרונית שנעמדת בכל רמזור ובכל תחנה.
 

amitk83

New member
איזה קו?

אולי אפילו להיפך
יש לי חשד שבמסלול קו 3 מצומת ורבורג / דגניה (המזרקה) ועד אמצע קרית ים ('אביר יעקב'), המטרונית נעמדת כמעט בכל רמזור, בשל מחזוריות קבועה של רמזורים יחד עם זמני נסיעה כמעט זהים בכל נסיעה של המטרונית (עצירה לפרקי זמן קבועים בתחנות, נסיעה במהירות קבועה בגלל גאומטריה מפותלת), אבל הנושא צריך בדיקה מקיפה. אתמול בערב כך יצא לי לסוע - מטרונית שנעמדת בכל רמזור ובכל תחנה.
איזה קו?
אתה יכול לתת את מספר הקו, כיוון, שעה, צפיפות, ניקיון, מערכות כריזה האם עבדו?
 

S o l l y

New member
היא עדיין עוצרת בתחנות ריקות?

כמה תהיות לגבי המטרונית...
ראשית שמתי לב כי צגי המידע בתחנות בכלל לא עובדים, ברוב הזמן כתוב עליו "no information" מה התועלת בזה?
שנית, אני באמת לא מבין את הרעיון הכריזה בערבית. בשביל מה צריך כריזה ב-3 שפות?! זה כל כך חופר, למשל במקרה של רחוב יוספטל בק. אתא הכריזה עוד לא נגמרת וכבר מתחילה הכריזה של התחנה הבאה ותוך מאית שניה כבר הכריזה של "הגענו לתחנה" מתחילה.

שאלה נוספת היא מתי יתקינו גג לתחנות המטרונית? יכול מאוד להיות שבשבועות הקרובים כבר יפקדו אותנו מערכות גשם.. למה לא מתקינים סככות נורמליות?
היא עדיין עוצרת בתחנות ריקות?
 

נתנאל531

Well-known member
בפועל, יש נהגים שמדלגים על תחנות

היא עדיין עוצרת בתחנות ריקות?
בפועל, יש נהגים שמדלגים על תחנות
בייחוד תחנות קצה כמעט-נטושות, כמו תחנת 'אילנות' ו'רפא"ל' בצפון ק. ים, בואכה החניון המתקרה 'מרכזית הקריות'.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה