כמה תהיות לגבי המטרונית...

מצב
הנושא נעול.

Blue7771

New member
כמה תהיות לגבי המטרונית...

כמה תהיות לגבי המטרונית...
ראשית שמתי לב כי צגי המידע בתחנות בכלל לא עובדים, ברוב הזמן כתוב עליו "no information" מה התועלת בזה?
שנית, אני באמת לא מבין את הרעיון הכריזה בערבית. בשביל מה צריך כריזה ב-3 שפות?! זה כל כך חופר, למשל במקרה של רחוב יוספטל בק. אתא הכריזה עוד לא נגמרת וכבר מתחילה הכריזה של התחנה הבאה ותוך מאית שניה כבר הכריזה של "הגענו לתחנה" מתחילה.

שאלה נוספת היא מתי יתקינו גג לתחנות המטרונית? יכול מאוד להיות שבשבועות הקרובים כבר יפקדו אותנו מערכות גשם.. למה לא מתקינים סככות נורמליות?
 

amitk83

New member
בעיות בשלטים

כמה תהיות לגבי המטרונית...
ראשית שמתי לב כי צגי המידע בתחנות בכלל לא עובדים, ברוב הזמן כתוב עליו "no information" מה התועלת בזה?
שנית, אני באמת לא מבין את הרעיון הכריזה בערבית. בשביל מה צריך כריזה ב-3 שפות?! זה כל כך חופר, למשל במקרה של רחוב יוספטל בק. אתא הכריזה עוד לא נגמרת וכבר מתחילה הכריזה של התחנה הבאה ותוך מאית שניה כבר הכריזה של "הגענו לתחנה" מתחילה.

שאלה נוספת היא מתי יתקינו גג לתחנות המטרונית? יכול מאוד להיות שבשבועות הקרובים כבר יפקדו אותנו מערכות גשם.. למה לא מתקינים סככות נורמליות?
בעיות בשלטים
יש עוד כמה בעיות שלא התייחסת אליהם:
1. לפעמים מופיע מספר הקו ותוך כמה זמן הוא מגיע אבל לא מופיע הכיוון (קרה כמה פעמים בתחנת המושבה הגרמנית)
2. קורה שהשלט מראה כי האוטובוס מגיע עוד X דק' אבל בפועל זה מגיע X+Y דק', כלומר השלטים לא מכיולים

הבלאגן נובע מסיבה מרכזית:
1. השילוט ומערכת הכריזה שמחוברים למערכות הרכב שאמור לשדר כל הזמן את מיקום האוטובוס עובד לסירוגין
2. הצג האלקטרוני באוטובוס שמציג את התחנה נכבה לסירוגין
3. אין סנכרון בשעון לשעה בפועל (למשל נסעתי ביום שישי בשעה 21:07 מהמושבה הגרמנית לחוף הכרמל) אבל בשעון של האוטובוס השעה היתה 20:07. נו אז ברור שלא יהיה סנכרון בין השלט לאוטובוס
 

Blue7771

New member
אכן, השעון במטרונית מציג שעה אחורה...

בעיות בשלטים
יש עוד כמה בעיות שלא התייחסת אליהם:
1. לפעמים מופיע מספר הקו ותוך כמה זמן הוא מגיע אבל לא מופיע הכיוון (קרה כמה פעמים בתחנת המושבה הגרמנית)
2. קורה שהשלט מראה כי האוטובוס מגיע עוד X דק' אבל בפועל זה מגיע X+Y דק', כלומר השלטים לא מכיולים

הבלאגן נובע מסיבה מרכזית:
1. השילוט ומערכת הכריזה שמחוברים למערכות הרכב שאמור לשדר כל הזמן את מיקום האוטובוס עובד לסירוגין
2. הצג האלקטרוני באוטובוס שמציג את התחנה נכבה לסירוגין
3. אין סנכרון בשעון לשעה בפועל (למשל נסעתי ביום שישי בשעה 21:07 מהמושבה הגרמנית לחוף הכרמל) אבל בשעון של האוטובוס השעה היתה 20:07. נו אז ברור שלא יהיה סנכרון בין השלט לאוטובוס
אכן, השעון במטרונית מציג שעה אחורה...
 

Blue7771

New member
יום שישי האחרון, קו 2 במטרונית.

מתי ראית את זה?
אתה זוכר לתת לי יום, זמן, קו, כיוון והאם האוטובוס היה מפוצץ?

מוזר אנחנו עדין בשעון קיץ
יום שישי האחרון, קו 2 במטרונית.
אממ המטרונית הייתה יחסית מלאה.
זה היה בשעות הצהריים בפקק האינסופי לכיוון צומת הכניסה לק. אתא מכיוון עוקף קריות.
 

amitk83

New member
סבבה דיווחתי

יום שישי האחרון, קו 2 במטרונית.
אממ המטרונית הייתה יחסית מלאה.
זה היה בשעות הצהריים בפקק האינסופי לכיוון צומת הכניסה לק. אתא מכיוון עוקף קריות.
סבבה דיווחתי
דיווחתי על זה באפליקצית "איפה בוס". יש לך את האפליקציה הזו?
 

orchilit

New member
גם אני ראיתי. באג שעון הקיץ כנראה תקף אותם

אכן, השעון במטרונית מציג שעה אחורה...
גם אני ראיתי. באג שעון הקיץ כנראה תקף אותם
וזה הוחלף כבר אחרי ראש השנה. כשנסעתי בחול המועד בביקורי בחיפה, השעון הראה שעה אחורה.
 

amitk83

New member
אפשר יותר פרטים?

גם אני ראיתי. באג שעון הקיץ כנראה תקף אותם
וזה הוחלף כבר אחרי ראש השנה. כשנסעתי בחול המועד בביקורי בחיפה, השעון הראה שעה אחורה.
אפשר יותר פרטים?
אפשר לקבל בבקשה קצת יותר פרטים?
יום, שעה, קו, כיוון, האם היתה צפיפות באוטובוס, האם הנהג היה אדיב, האם האוטובוס היה נקי, האם מערכות הכריזה והשילוט האלקטרוני עבדו במהלך כל הנסיעה? אני רוצה לדווח על זה באיפה בוס.
 

orchilit

New member
לך על זה

אפשר יותר פרטים?
אפשר לקבל בבקשה קצת יותר פרטים?
יום, שעה, קו, כיוון, האם היתה צפיפות באוטובוס, האם הנהג היה אדיב, האם האוטובוס היה נקי, האם מערכות הכריזה והשילוט האלקטרוני עבדו במהלך כל הנסיעה? אני רוצה לדווח על זה באיפה בוס.
לך על זה
תאריך : 22.9
שעה : 16:00 לערך
קו : 1
כיוון : מרכזית קריות
צפיפות : לא הייתה, כולנו התיישבנו. נהג - לא רלוונטי. אוטובוס נקי להחריד (וקר!). כריזה ושילוט עבדו בסדר.
 

Blue7771

New member
שאלה נוספת...

כמה תהיות לגבי המטרונית...
ראשית שמתי לב כי צגי המידע בתחנות בכלל לא עובדים, ברוב הזמן כתוב עליו "no information" מה התועלת בזה?
שנית, אני באמת לא מבין את הרעיון הכריזה בערבית. בשביל מה צריך כריזה ב-3 שפות?! זה כל כך חופר, למשל במקרה של רחוב יוספטל בק. אתא הכריזה עוד לא נגמרת וכבר מתחילה הכריזה של התחנה הבאה ותוך מאית שניה כבר הכריזה של "הגענו לתחנה" מתחילה.

שאלה נוספת היא מתי יתקינו גג לתחנות המטרונית? יכול מאוד להיות שבשבועות הקרובים כבר יפקדו אותנו מערכות גשם.. למה לא מתקינים סככות נורמליות?
שאלה נוספת...
האם לא כדאי למשל להחליף את קו 101 בקו מטרונית...?
הרי אפשר בקלות להציב בגרנד קניון מכונת כרטיסים ולא צריך מסלול מיוחד עבור המטרונית בקו זה.
 
בינתיים הם לא מצליחים לייצב את מערכת התשלום

קו 4 אם תרצה..
הפעלה של הקו ע"י המטרונית ולא ע"י אגד.
בינתיים הם לא מצליחים לייצב את מערכת התשלום
לא הייתי ממשיך בהוספת קוים לפני שזה יעבוד

כמו כן אפשר להוסיף מכשיר כרטוס עצמי סטייל קו 4 לאוטובוסים הקיימים בלי לעשות מהפכות

לא בטוח שהאוטובוסים הארוכים יטפסו במהירות סבירה במעלה ההר (מכיוון לב המפרץ האוטובוסים עולים בערך ב 60 50 קמש. מטרונית מלאה תטפס ב30-40 קמש בקושי)
 

Blue7771

New member
מה הבעיה עם מערכת התשלום...?

בינתיים הם לא מצליחים לייצב את מערכת התשלום
לא הייתי ממשיך בהוספת קוים לפני שזה יעבוד

כמו כן אפשר להוסיף מכשיר כרטוס עצמי סטייל קו 4 לאוטובוסים הקיימים בלי לעשות מהפכות

לא בטוח שהאוטובוסים הארוכים יטפסו במהירות סבירה במעלה ההר (מכיוון לב המפרץ האוטובוסים עולים בערך ב 60 50 קמש. מטרונית מלאה תטפס ב30-40 קמש בקושי)
מה הבעיה עם מערכת התשלום...?
אני מניח שהם קנו מערכת מוכנה ולא המציאו את הגלגל...?
 
אין לי מושג

מה הבעיה עם מערכת התשלום...?
אני מניח שהם קנו מערכת מוכנה ולא המציאו את הגלגל...?
אין לי מושג
בהרבה מאוד עמדות מופיעה שקופית "סליחה תקלה" סטייל ערוץ 1

השעון לא מכוון בהרבה עמדות

וזה עוד לפני פגעי מזג אויר וונדליזם
 

Blue7771

New member
יכול להיות שזה מכוון

אין לי מושג
בהרבה מאוד עמדות מופיעה שקופית "סליחה תקלה" סטייל ערוץ 1

השעון לא מכוון בהרבה עמדות

וזה עוד לפני פגעי מזג אויר וונדליזם
יכול להיות שזה מכוון
כדי שאנשים לא ירכשו כרטיסים...
 
קו 101 עושה היטב את תפקידו

שאלה נוספת...
האם לא כדאי למשל להחליף את קו 101 בקו מטרונית...?
הרי אפשר בקלות להציב בגרנד קניון מכונת כרטיסים ולא צריך מסלול מיוחד עבור המטרונית בקו זה.
קו 101 עושה היטב את תפקידו
הוא נוסע בנתיב פנוי (מנהרות הכרמל) ונוסע יחסית מהר. אין טעם להחליפו במטרונית.
אני מציע לייסד את קו 100 שעובר במנהרות ולא עולה לתחנה בגרנד קניון.
 

alantan

New member
נראה לי שחבל לדלל את התדירות של קו 101 כדי

קו 101 עושה היטב את תפקידו
הוא נוסע בנתיב פנוי (מנהרות הכרמל) ונוסע יחסית מהר. אין טעם להחליפו במטרונית.
אני מציע לייסד את קו 100 שעובר במנהרות ולא עולה לתחנה בגרנד קניון.
נראה לי שחבל לדלל את התדירות של קו 101 כדי
לחסוך לחלק מהנוסעים 3-4 ד' נסיעה. אם כבר, אז עדיף לארגן מחדש את הקווים של נווה שאנן שיתממשקו לקו 101 בגרנד קניון ושכך יהיו פחות קווים מכל נקודה לכל נקודה. למשל, קו 11 ו-142 בטכניון - להחליף בקווים תדירים וקצרים לגרנד קניון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה