כמה שחושבים שצריך להחליף את צבי בר ועושים!

nir842

New member
כמה שחושבים שצריך להחליף את צבי בר ועושים!

יוזמה מדליקה של צעירים למען החלפת ראש העיר צבי בר! לא יודע לטובת מי הם אבל המטרה ברורה!
 
ובהפנינג בגן הקופים שהיה ביום שישי האחרון

היה שלט מדליק - עבר זמנו עם תמונה של ראש העיר שבאמת באמת עבר זמנו .
 
הייתי, ראיתי, צילמתי.

נצחון של שלטון החוק על צבי בר. רצה לקחת להפוך לנו את הגן לחניון, ה@#%$ רק לא ברור לי איך ראש עיר שבית המשפט קבע שניסה להכשיר את השרץ על-ידי בניית חניון בגן הקופים יכול להמשיך לכהן בתפקידו. זה פשוט בלתי נתפס. איך אין מנגנון שפולט איש כזה אוטומטית החוצה מהמערכת ומעמיד אותו אישית למשפט?
 

yaron803

New member
welcome to Israel! מקום33 בשחיתות

במדינה שלנו המדורגת 33 במדינות המושחתות בעולם-אין זה פלא שיש אנשים כמהו בתפקידים כאלה. הכל מתחיל בחינוך אולי אם יהיה ראש עיר בפרט ושר חינוך בכלל שייעשו שינוי משמעותי בחינוך הילדים יהיה כאן שינוי עוד הרבה שנים.
 

mika706

New member
חינוך חינוך חינוך

ושוב חינוך! הכל מתחיל משם-חייבים להבין את זה וכבר המלצתי בפורום הזה על איש חינוך לראשות העיר ישראל זינגר. איש ישר והגון עם חזון לשיפור העיר. http://www.ramatgan4u.com/default.asp
 
את צודקת במאה אחוז שהש"ג נרדמו בשמירה

אבל לנו האזרחים יש האפשרות לעשות מעשה בבחירות הקרבות . כל אחד מאיתנו צריך רק לשכנע עוד מס' חברים ושכנים שראשית כל ילכו להצביע ושנית יביאו לשינוי המיוחל ולבקש מהם שיעשו אותו דבר עם חבריהם ,וככה נרחיב את המעגלים .
 

chipsSalat

New member
כל הכבוד

כל הכבוד לחברה האלה על היוזמה שלהם! לא ייתכן שאותו אדם יכהן כראש העיר במשך 20 שנה, ועוד ירוץ לקדנציה חמישית! הרי ידוע שכח משחית! לדעתי צריך להגביל את מספר הקדנציות ל-2, כמו בארצות הברית. לאחרונה שמעתי שיש לפחות מועמד אחד לבחירות בר"ג, שירין צבי (www.shirinzvi.com) שמתכוון להעביר תקנה כזאת ברגע שייבחר.
 
למעלה