כמה שאלות!

eran1901

New member
כמה שאלות!

אני בקרוב רוכש מכשיר סמסונג 824 אצל אורנג´ ואני רוצה לברר כמה דברים. - אני רוכב כבל נתונים, האם אני יכול להעביר דרכו את כל האפשרויות של האובוקס? הקריאוקי, השומרי מסך והמשחקים, או רק צלצולים ואיקונים ? - מאיפה אני משיג בכלל להוריד את כל הדברים האלה? השומרי מסך,קריאוקי, צלצולים, משחקים ואיקונים? - בעזרת איזו תוכנה\תוכנות אני מעביר את הקבצים השונים שהורדתי לפלאפון? - כמה מקום יש ב824 שאפשר להכיל עליו צלצולים וכל השאר.. וכמה מקום בערך לוקח משחק,שומר מסך,צלצול, אייקון ? תודה!
 
למעלה