כמה שאלות

ניאו11

New member
כמה שאלות

לפני כמה חודשים התענינתי בהשקעה בקנדה ובפתיחת חברה בקנדה.

האם זה כלכלי לקנות נכס להשקעה ולרשום אותו על שם חברה שתיפתח בקנדה אליה יוזרם כסף משלושה בעלים והבית יירשם על שמה.

המטרה היא להשכיר את הבית בAIRBNB או להשכיר אותו לדייר.

מהם עלויות פתיחת חברה בקנדה?
איזה מיסים צריך לשלם ומתי? בהנחה שלא מושכים שום דיוידנד אלא הכסף נשאר בחברה לצורך קניית עוד נכסים בעתיד.

מה לגבי ארנונה בקנדה?

תודה.
 
ברוך הבא ניאו 11 לפורום. כדאיות עיסקה, אופן הרכישה ומיסים

רכישת נכס בשם חברה קנדית באופן כללי כדאי שכן מאפשר אגירת רווחים מהכנסות בחברה ותשלום מס חברות נמוך של 15 אחוז בלבד וזאת לאחר ניכוי הוצאות.
כאשר יש כוונה לרכוש מספר נכסים כפי שלקוחות שלי עושים, אני ממליץ להקים חברה שכן אז ההכנסה גדלה ויש רצון למשקיע לשלם מס מופחת כל שניתן ככל שהחוק מכיר. לציין שבהשקעה בנכס בקנדה, כולל בנכס מגורים רשויות המס בקנדה מכירות בפחת של 4 אחוז לשנה מערך השקעה ככה שניתן באופן מושכל להפחית משמעותית מס.
לא זאת גם זאת, בשונה מישראל, הריבית של הלוואת המשכנתא מוכרת כהוצאה לכל דבר וענין ומעבר לכך דרך המשקיעים שלי אני דואג שאף טיסה פעם בשנה לקנדה תוכר כהוצאה לכל דבר וענין.
הקמת חברה קנדית והוצאת שטרי מניות למשקיעים השונים אינה כרוכה בעלות גבוהה ונעה סביבות 1500 דולר קנדי , בסביבות 4000 שקל ,כולל מינוי בעלי תפקידים כפי שיורו המשקיעים.
הארנונה בקנדה בנכסי מגורים עומדת על בערך 1 אחוז מערך הבית (ארנונה השנתית) עפי רישומי העיריה שבדרך כלל נמוך יותר לעיתים משמעותית מהערך האמיתי בשוק.
לציין שיש אפשרות לרכוש נכסים גם שותפויות או חברה בצרוף הסכמי שיתוף תוך החזקת מניות בנאמנות.....ישנם צירופים שונים של בעלויות בקנדה הכל עפי בקשת המשקיע.
 
למעלה