plomphy! נבהלתי ../images/Emo2.gif
חשבתי שהתכוונת אליי בנושא האי-הצטרפות לשירה.. אז אני מצטרפת וגם מעודדת קצת שמחה!! אגב, אם את כבר בחנות - אין להם טסטרים? תבואי עם פנים ממש נקיות ואז תוכלי לראות בדיוק איך הצבע השקוף יראה עליך לי אישית יש פודרה שקופה דחוסה של רבלון שהאיכות שלה מצוינת אבל היא טיפה בהירה לצבע שלי אז אני ממש נזהרת ממנה ועוד אחת של קליניק לא דחוסה והיא מ-ע-ו-ל-ה!אבל..מעצבן - יותר יקרה. מה נעשה..