The Ice Princess
New member
כמה שאלות.. ../images/Emo9.gif
קניתי מחשב חדש מדגם hp pavilion 6412 אמרו לי להטעין אותו טעינה ראשונית 12 שעות, עד כמה זה הכרחי להטעין אותו כשהמחשב כבוי ? יקרה משהו אם אני אשתמש בו תוך כדי הטעינה בהנחה שהוא טעון רק שעתיים במצב מכובה ? על המסך כתוב בצד באותיות קטנות hp pavilion d6000, קיבלתי דגם אחר משקניתי או מה ?
קניתי מחשב חדש מדגם hp pavilion 6412 אמרו לי להטעין אותו טעינה ראשונית 12 שעות, עד כמה זה הכרחי להטעין אותו כשהמחשב כבוי ? יקרה משהו אם אני אשתמש בו תוך כדי הטעינה בהנחה שהוא טעון רק שעתיים במצב מכובה ? על המסך כתוב בצד באותיות קטנות hp pavilion d6000, קיבלתי דגם אחר משקניתי או מה ?