כמה שאלות..

כמה שאלות.. ../images/Emo9.gif

קניתי מחשב חדש מדגם hp pavilion 6412 אמרו לי להטעין אותו טעינה ראשונית 12 שעות, עד כמה זה הכרחי להטעין אותו כשהמחשב כבוי ? יקרה משהו אם אני אשתמש בו תוך כדי הטעינה בהנחה שהוא טעון רק שעתיים במצב מכובה ? על המסך כתוב בצד באותיות קטנות hp pavilion d6000, קיבלתי דגם אחר משקניתי או מה ?
 

מלקי

New member
דעה לא מבוססת:

ייתכן ששם הפלטפורמה / סדרה הוא 6000 וזה תת-דגם בו, או לחילופין שיפורים מקומיים בדגם כללי. זה לא בהכרח מעיד על רמאות. בכל מקרה, לא יזיק לבדוק באמת את כל הנתונים שאכן קיימים במחשב. ד-א אם קנית כרגע את המחשב, נראה לי שהכי מוסמכים בנושאים טכניים הם.. התמיכה הטכנית של הספקים.
 

Y. Welis

New member
6412 אינו חדש - הוא משנת 1997. 6600 הוא חדש

והדגם שלו אכן מדוייק. המס' הנכון (6600 היא הסידרה. הדגם עשוי להיות בספרת העשרות והיחידות) יהיה רשום במדבקה שמתחת.
 
למעלה