כמה שאלות

גםצופה

Member
מנהל
כמה שאלות ../images/Emo58.gif

אך מגלים שבתיה באמת לא פסיכולוגית ושהיא ברחה פעם מבית משוגעים (ככה הבנתי ממה שקראתי פה
האם יהיה גם קטע בין רותם לשחר עדן
מה קורה לזיו ולרותם (שלפי הפרק היום העניינים מתחממים שם
אה.. עוד שאלה שיש לי למי שקרה את הספר.. האם סוף הסדרה יהיה שונה ממה שכתוב בספר ?? (לא קראתי את הספר ואני לא חושבת לקרא אותו.. אבל סתם מעניין שיכולים לשנות את סוף הסדרה.. שבעצם לפי מה שאני מבינה כבר סיימו לצלם אותה...)
 
לפי מה שקראתי בספר...../images/Emo179.gif../images/Emo58.gif

לבתיה לא קוראים בתיה,קוראים לה תמר והיא ברחה לפני 9 שנים מבית משוגעים ושינתה את החיים שלה ובסוף ריקי וקובי יחזירו אותה.
בין רותם לשחר עדן כמה שידוע לי לא יהיה כלום.
בסוף זיו יציע לרותם נישואים והם יהיו ביחד.
סוף הסדרה יהיה כמו בספר זה ברור...ולא נראה לי שישנו (לפי דעתי) מקווה שעזרתי... נמרוד.
 

e X o T i C

New member
יש לך טעות קטנה../images/Emo58.gif

בין שחר עדן לרותם כן יהיה משהו, הוא יציע לה נישואין והיא תסכים אבל ברגע האחרון שירן תשמע שהוא מדבר עם מישהו בטלפון ואומר שהוא מתחתן איתה רק בגלל הכסף שלה ואז היא תספר את זה לרותם ובסוף הם לא יתחתנו
 

SofyTofy

New member
מההההההה../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo58.gif../images/Emo103.gif

מההההההההההההההההההה
בתיה היא תמר שברחה מבית משוגעים ובלה בלה בלה.. מה
אמא דברים כאלה עוד לא נראו בטלנובלות.. מה זה הקטע הזה
 

גםצופה

Member
מנהל
ועוד שאלה ../images/Emo58.gif

אז ככה.. אני מבינה שרותם זוכה בירושה גדולה, האם זה בגלל מקרה המוות של ההורים שלה (כלומר של אפי גם ??) ובכלל, מה הסיבה שהיא עזבה את הבית... הרי היא כלל לא ידעה שהוריה נהרגו.... ושוב
 

סניילמן

New member
זה ברור לא?!

רותם נהגה במכונית בזמן התאונה שהרגה את ההורים שלה ושל אפי מה שגרם לה לאבד את הזיכרון על זהותה האמיתית שהיא בעצם רוחמה, אחותו האובדת של אפי ובוגרת תואר ראשון במשפטים ובמנהל עסקים. הוריה היהלומנים השאירו לה ירושה גדולה והיא תנסה לרצוח את אפי כדי שלא תצתרך לחלוק איתו. אבל ברגע האחרון היא תחליק עם קליפת בננה ותיפול מהחלון. הישר עם משאיר המובילה מזרנים לבית גברים מוכים. רק חבל שהיא נופלת על גג המשאית, כי המזרנים יכלו לבלום את נפילתה. אך הגג הקשה הורג אותה והופך אותה לקורבן הרביעי של הסידרה. אתם יודעים שאני צוחק נכון?!
 
למעלה