במכרז לא נכלל קו בין קרית אריה לבית עלמין ירקוןכמה שאלות על פ"ת
שלום לכולם
כמה שאלות על פ"ת.
מה נסגר עם קו 44 האם יבוטל או לא?
מתי יתבצע השדרוג של 38?
קראתי במקומון שיעשו קו מקרית אריה לבית העלמין ירקון. איפה הקו הזה מופיע במכרז?
ישראל
חבל שאין באמת קצת יותר תחבורה לבית עלמין ירקוןבמכרז לא נכלל קו בין קרית אריה לבית עלמין ירקון
אבל בעקבות דרישות מכיוון עיריית פתח תקוה במסגרת יישום השלב האחרון של המכרז בנובמבר ישקלו להוסיף קו כזה.
זה מה שנכתב במלאבס.
השינויים בקווי דן בפ"ת מתוכננים לתחילת יוני.
לדעתי צריך להיות קו קצר בין בילינסון לבית העלמין שיסע לאורךחבל שאין באמת קצת יותר תחבורה לבית עלמין ירקון
שהוא בית העלמין הכי גדול לדעתי כבר בגוש דן. יש רק 127 לשש (או שבע, בקיץ) נסיעות ביום וזהו... 199/243 נקבר קבורת חמור ... היה צריך להשאיר איזה קו שייסע לא דרך ת"א...
לדעתי צריך להיות קו קצר בין בילינסון לבית העלמין שיסע לאורך
כל שעות היום ולהאריך את 127 לתחנת הרכבת קרית אריה.
כך יהיה קישור מהרבה קווים שעוברים בבילינסון לבית העלמין (ובעתיד גם מהקו האדום) וכן קישור מהרכבת לבית העלמין.
לדעתי צריך להיות קו קצר בין בילינסון לבית העלמין שיסע לאורך
כל שעות היום ולהאריך את 127 לתחנת הרכבת קרית אריה.
כך יהיה קישור מהרבה קווים שעוברים בבילינסון לבית העלמין (ובעתיד גם מהקו האדום) וכן קישור מהרכבת לבית העלמין.
עדיף שקו מבילינסון לבית העלמין לא ייכנס לתחנת הרכבתאבל האמת שצריך לשאול בשביל מה צריך את 127 בכלל
ההצעה שלך לקו מבילינסון לבית העלמין היא מצויינת - אפשר להפעיל את אותו קו פעם בחצי שעה. שיעבור בתחנת הרכבת בשני הכיוונים בתאום עם שעות הרכבות מת"א (תאום לנוסעים מ/אל בית העלמין).
 
רק על חסכון התשומות של 127 ניתן בוודאי לכסות את השירות הנ"ל שיהיה הרבה יותר טוב ושימושי להרבה יותר אנשים.
ביילינסון הוא לא בית חולים עד כדי כך גרועלדעתי צריך להיות קו קצר בין בילינסון לבית העלמין שיסע לאורך
כל שעות היום ולהאריך את 127 לתחנת הרכבת קרית אריה.
כך יהיה קישור מהרבה קווים שעוברים בבילינסון לבית העלמין (ובעתיד גם מהקו האדום) וכן קישור מהרכבת לבית העלמין.
לי בכלל לא ברור מהכתבה מה יהיה השינוי ב-38 וב-51כמה שאלות על פ"ת
שלום לכולם
כמה שאלות על פ"ת.
מה נסגר עם קו 44 האם יבוטל או לא?
מתי יתבצע השדרוג של 38?
קראתי במקומון שיעשו קו מקרית אריה לבית העלמין ירקון. איפה הקו הזה מופיע במכרז?
ישראל
38 יתחיל ויסיים ברכבת קרית אריה. המגמה היא להעביר קוויםלי בכלל לא ברור מהכתבה מה יהיה השינוי ב-38 וב-51
האם 38 ייסע דרך הרכבת ומשם ימשיך לז'בוטינסקי או האם הוא יתחיל ברכבת ומשם ימשיך לשכונת אם המושבות
ומה לגבי 51- הרי אין חלופה לכיוון אם המושבות. האם מתכוננת חלופת אחה"צ? ואם כן, המספר 51 לא יתאים לה, צריכים למספר אותה 151 או משהו דומה.
או שאולי התכוונו שכל הנסיעות של 51 יעברו דרך אם המושבות במסלול:
תחנה מרכזית פ"ת, המכבים, גיסין, שכונת אם המושבות, קרול, אורלוב והמשך רגיל?
51 הרגיל יישאר כפי שהוא ובכתבה באמת לא ברור לגבי החלופהלי בכלל לא ברור מהכתבה מה יהיה השינוי ב-38 וב-51
האם 38 ייסע דרך הרכבת ומשם ימשיך לז'בוטינסקי או האם הוא יתחיל ברכבת ומשם ימשיך לשכונת אם המושבות
ומה לגבי 51- הרי אין חלופה לכיוון אם המושבות. האם מתכוננת חלופת אחה"צ? ואם כן, המספר 51 לא יתאים לה, צריכים למספר אותה 151 או משהו דומה.
או שאולי התכוונו שכל הנסיעות של 51 יעברו דרך אם המושבות במסלול:
תחנה מרכזית פ"ת, המכבים, גיסין, שכונת אם המושבות, קרול, אורלוב והמשך רגיל?
מה יקרה עם קו 62?כמה שאלות על פ"ת
שלום לכולם
כמה שאלות על פ"ת.
מה נסגר עם קו 44 האם יבוטל או לא?
מתי יתבצע השדרוג של 38?
קראתי במקומון שיעשו קו מקרית אריה לבית העלמין ירקון. איפה הקו הזה מופיע במכרז?
ישראל
דובר על כך שקו 23 יסיים במסוף סגולה מאז שיעבור לאפיקיםמה יקרה עם קו 62?
ועם סגולה בכללי?
האם עובדי אזור התעשייה ימשיכו לסבול בקו צפוף, מפותל וכמעט יחיד?
 
בנוסף, האם יהיו קווים חדשים שעוברים באזור אחדות?
בכלל, יש מפה? ריכוז של כל השינויים?
אם 23 יגיע עד סגולה זה יהיה נהדר. תודה!דובר על כך שקו 23 יסיים במסוף סגולה מאז שיעבור לאפיקים
לדעתי יכולים גם לעשות קו חלופת 1 או 51 עד לסגולה עד לסוף רחוב בן ציון גליס
לדעתי קו 641 יכול לסיים גם בגליס, ואז למגיעים מצפון לפ"ת גם יהיה אוטובוס לכל אורך אזור התעשייה, וגם זה יפתור את הבעיה שהוא פוקק את ת"א ואת ז'בוטינסקי, בלי שהוא יעיל שם.
סגולה בכלל ורחוב גליס בפרט אינם מקומות טובים כנקודות החלפהדובר על כך שקו 23 יסיים במסוף סגולה מאז שיעבור לאפיקים
לדעתי יכולים גם לעשות קו חלופת 1 או 51 עד לסגולה עד לסוף רחוב בן ציון גליס
לדעתי קו 641 יכול לסיים גם בגליס, ואז למגיעים מצפון לפ"ת גם יהיה אוטובוס לכל אורך אזור התעשייה, וגם זה יפתור את הבעיה שהוא פוקק את ת"א ואת ז'בוטינסקי, בלי שהוא יעיל שם.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.