כמה שאלות לפני הניתוח

anarina

New member
כמה שאלות לפני הניתוח

שלום לכם. אני נרגשת עוד חודשיים 28/01/2008 לפני ניתוח, קיצור קיבה (תבעת) אצל ד"ר אבינוח בסורוקה השאלות שלי הן כאלה: כמה ימים הם אחלמה בערך ? ולאחר כמה ימים מורידים את התפרים או שזה קליפסים כמו בניתוח קיסרי לאחר לידה ? וקראתי שיש כאבים בכתף ממה הם נובעות מה אני צריכה או אמורה לדעת לפני שאני ניגשת לניתוח מודה לכול העונים.
 

טוהוליי

New member
עונה מנסיוני האישי. נותחתי לפני 12 ימים -

ההחלמה שלי ארכה כשבוע, לא בגלל הניתוח כמו בגלל הכאבים בכתף שמאל, שהיו אצלי קשים במיוחד. מבחינת הניתוח עמו - כארבעה ימים. מדובר בקליפסים כמו של קיסרי ומורידים אותם לאחר 5-7 ימים, תלוי ברופא.אגב, כ"בוגרת" שני קיסריים - ההחלמה מהניתוח הזה הרבה יותר קלה, בעיקר בשל מקומות החיתוךהמגבילים פחות את התנועה. הכאבים נובעים מניפוח הבטן בגז, שדוחף את הסרעפת ומקרין לכתף. מה את צריכה לדעת? בראש ובראשונה - שאת שלמה עם התהליך. שלמרות שאת מנותחת תצטרכי להשקיע בירידה במשקל ולהיות מוכנה לזה. להבין שהתהליך הוא ארוך ולהיות מוכנה לכך שהפעם לא נשברים. ששאלת את כל השאלות וקיבלת את כל התשובות שהניחו את דעתך. שאת סומכת על הרופא המנתח. את צריכה לדעת שיש ויתורים עד שמסגלים את אורח החיים החדש וצריך לקבל אותם בהשלמה. בהצלחה.
 

ד קובי

New member
כמה תשובות לפני ניתוח

ראשית שיהיה לך המונמון בהצלחה את בידיים טובות זמן ההחלמה הוא מאוד אינדיבידואלי אך בשל ביצוע הניתוח בלפרוסקופיה מחלימים די מהר בד"כ מספר ימים עד שבוע וחוזרים לשגרה כמעט מלאה. את התפרים (סיכות) מורידים לאחר שבוע (אפשר גם לאחר מס' ימים 4 או 5 ) במהלך הניתוח מוחדר גז לחלל הבטן והוא זה שגורם לכאב בכתף כאשר הוא מתנדף לא משהו שאמור להלחיץ אותך. מה שאת צריכה לדעת ולהפנים שהניתוח הוא כלי עזר, ולאחר הניתוח יש להתנהל נכון ולא לצפות להוקוס פוקוס ולירידה מסחררת במשקל בזמן קצר אלא להבין כי מדובר בתהליך ארוך ומתמשך. בהצלחה
 
למעלה