the grand kenyon
New member
כמה שאלות לי אליכם:
1.איפה זה המאד מאן שכולם מדברים עליו ואיזה חברות בדיוק יש שם? 2.שמעתי שהסאב והצל פה - מה הניקים שלהם? 3.מישהו שמע על ההופעה שהייתה בצוללת(י-ם)? היא התקיימה? תודה
1.איפה זה המאד מאן שכולם מדברים עליו ואיזה חברות בדיוק יש שם? 2.שמעתי שהסאב והצל פה - מה הניקים שלהם? 3.מישהו שמע על ההופעה שהייתה בצוללת(י-ם)? היא התקיימה? תודה