כמה שאלות לי אליכם:

כמה שאלות לי אליכם:

1.איפה זה המאד מאן שכולם מדברים עליו ואיזה חברות בדיוק יש שם? 2.שמעתי שהסאב והצל פה - מה הניקים שלהם? 3.מישהו שמע על ההופעה שהייתה בצוללת(י-ם)? היא התקיימה? תודה
 
תשובה חלקית:

המאד מאן זו חנות בת"א שיש בה בגדי ראפרים יוקרתיים שמדי פעם סאב והצל מבקרים שם ועושים קניות,יש שם גם את הדיסק ישראליים עצבניים אחד אחד,אני יודע שהצל פה הכינוי שלו הוא הצל69,ובקשר לסאב,אני לא יודע אם הוא יכול להדליק את המחשב אפילו(חולה עליך סאב).אני הייתי בהופעה בצוללת והיה ממש כיף.תבדוק בהודעות הקודמות שיראן-סאב כתבה סיקור מעולה של ההופעה,קצת ארוך אבל מקסים (חולה עלייך שירנו´ש)
 

ShiranSub

New member
../images/Emo13.gif

איזה חמוד.... תודה! היום אמן אמן יעלו לי התמונות פה באתר! היום!
 
למעלה