כמה שאלות לגביי PPC

But Head

New member
כמה שאלות לגביי PPC

שלום רציתי לדעת מספר פרטים על הPPC בכלליות. האם האינטרנט בפוקט, זה ממש אינטרנט, שאפשר לגלוש בו, לראות בו תמונות ולעשות כל דבר אחר שעושים באינטרנט הרגיל??? איך האינטרנט דרך הGPRS רגיל? מהיר? האם ניתן לראות בו סרטים נגיד באותה איכות כמו במחשב? ולגביי כתיבת מסמכים בוורד, זה אפשרי? כאילו ממש ממש לכתוב, לא סתם לכתוב תזכורות. ומניסיונכם האישי לדרישות כמו שלי מה עדיף פוקט או פאלם? תודה!
 

raananta

New member
טוב, אז ככה

1. אינטרנט - מאוד דומה למה שאתה מכיר ב-PC אבל... ישנם כמה דברים שלא ניתן לפתוח, מנסיוני בכל אופן, כגון: ישומי ג'אווה, הפורום של תפוז (שאין לי מושג איך הוא עובד, ואני מניח שישנן עוד כמה בעיות בנושא שאני קטונטי מלפגוש עדיין אבל אחרים וודאי יוסיפו. לגבי תמונות אין בעיה! 2. אינטרנט GPRS - לא יודע... 3. סרטים - האיכות לא רעה בכלל אומנם אל תשכח שהיעוד שלו רחוק מלהיות מרכז המדיה האישי, אבל כן הייתי מוריד איזה סרטון קטן כאשר אני יוצא ללילה בשטח (טיול) בכדי לראות באוהל לפני השינה. 4. וורד - אפשרי בהחלט אם כי ברמה יחסית מוגבלת. כלומר, העריכה והעימוד אינם אפשריים בצורה טובה, אבל אם אתה בדרכים רוצה לכתוב טקסט פשוט כמו ההודעה הזו, או מכתב ללא אלמנטים ממש מיוחדים אז ה-PPC יעשה גם יעשה את העבודה, ואת העריכה תוכל לעשות בשתי דקות על ה-PC ברגע שאתה בבית. לדרישות כמו שלך הייתי הולך על PPC אבל איילת תהרוג אותי אז אומר שגם פאלם היום עושים כמעט את אותו הדבר. (אני באופן אישי לא מכיר את מערכת ההפעלה של פאלם באופן מוחלט) בגדול היו מלחמות שגבו קורבנות רבים והתחבטו בשאלה PPC או פאלם... המסקנה הייתה שכדאי לך לנסות לבד ולהחליט כי כל אחד מעדיף ממשק שונה וההבדלים ביניהם מאוד מטושטשים היום. אז, אם יש לך זמן, קפוץ להנדי, בדיזינגוף סנטר ושם תוכל לראות גם PPCים וגם פאלמים, לשחק בהם קצת.... ותשאר בסביבה תקרא שאלות ותחכים מהתשובות ורק אז חרי שתסגר על הפרטים תחליט מה אתה מעדיף. לילה טוב
 

AYELET1

New member
טוב, באתי להרוג אותך ../images/Emo8.gif

כמו כל דיקטטור ממוצע, אני מאושרת להיווכח אלו אימה ופחד אני זורעת סביבי
 

mikeoreli

New member
אימאל'ה !!!

איילת המפלצת הגיעה !!!! הצילו את נפשותיכם !!!
בכל מקרה, תראי איזה פחד וכבוד רוכשים לך... למרות שלדעתי כל עוד פאלם מפגרים אחרי הפוקט פיסי (רזולוציה זה לא הכל, וגם אם בפאלם יש כרגע רזולוציה יותר גבוהה, ככל הנראה הייתרון בקרוב יימחק, או שמה כבר נמחק עם הטושיבה E805 ?) אני לא חושב שאני אחשוב על לקנות פאלם. כמו שכתבתי גם בהודעה אחרת, לאנשים שדיברתי איתם חסרה העבודה במולטי משימות כלומר להפעיל כמה תוכנות בבת אחת ולעבור בינהם תוך כדי עבודה ויש להם דרישות מאוד נמוכות (לכן הם לקחו פאלם). אבל תעזבי אותך שטויות יש הרבה חבר'ה שיש להם פאלם ומרוצים ויש הרבה חבר'ה שיש להם פוקט פיסי ומרוצים ואני הפסקתי כבר מזמן לשכנע אנשים שפוקט פיסי יותר טוב מפאלם למרות שהייתי רוצה שפאלם יהוו יותר אתגר עבור יצרניות הפוקט פיסי (כששניים רבים - השלישי (כלומר אנחנו האנשים הפשוטים) לוקח.
 

AYELET1

New member
../images/Emo8.gif

לגבי הפסקה האחרונה- אין בינינו כלל חילוקי דעות כוונתי לכך שיש מי שנהנה ממכשיר זה ויש מי שממכשיר אחר. אחלה
לגבי ריבוי המשימות , יש לי כמה השגות. קודם כל, כאשר אתה סוגר משימה , הפאלם "זוכר" היכן עמדת, וזה נפתח כאילו המשימה כלל לא נסגרה המשימות ב-PPC לא נסגרות "מעצמן", וזה חסרון (ראה, למשל את ה-XDII עם 26 המשימות שלו הפתוחות על ההתחלה, ואת מגבלת 32 המשימות) בטונגסטאן 3, ספינת הדגל של פאלם, או ה"מלך" כלשון אנשי פ' פאלם
, אתה יכול להגיע בקלות למשדימות האחרונות שפתחת, וזה , בתוספת מה שכתבתי בהתחלה, לגבי פתיחה מחודשת של תוכנה באותו מצב בו היא נסגרה, הופכים את העבודה איתו לדומה מאד (אם לא זהה...) לעבודה עם ריבוי משימות לגבי הנגן, הרי אין כל בעיה להאזין לו ולפתוח כל תוכנה אחרת בו בזמן (שוב - לגבי ריבוי הבמשימות) אז לאור כל זה, מה חסר בעצם בתחום ריבוי המשימות בפאלם?..
יתרון הרזולוצה לא בוטל. אתה מדבר על פוקט אחד עם רזולוציה כבוהה, אך קח בחשבון שבמכשיר כמעט הכי פושט של פאלם (TE) יש רזולוציה גבוהה...
 

mikeoreli

New member
זה לא בדיוק זה

אחרת החבר'ה לא היו שואלים אותי איך עושים זאת בפאלם (אני מתכוון לריבוי משימות). השאלה היא איך את עוברת בין התוכנות, ובאיזה מצב את עוברת וכו... (לגבי זה הייתי באותה נשימה גם ממליץ על WisBar Advanced). האם זה כזה פשוט כמו בפוקט פיסי ? האם את יכולה לסגור תוכנית או להקטין תוכנית או לעבור בין תוכניות באותה הקלות ? פאלם כרגע עובדת בצורה יותר של דוס ששומר את הפעולות האחרונות שלו אבל בכל מקרה מפעיל כל פעם תוכנה אחת. לגבי ייתרון הרזולוציה, עובדה שקיים היום פוקט פיסי עם רזולוציה גבוהה שכזו ואין אף פאלם. לגבי התפוצה, כמו שכתבתי גם בהודעה אחרת, הכל תלוי בשיווק וניהול. רק כדרך אגב, מיקרוסופט מתכננת שמערכת ההפעלה הבאה עבור פוקט פיסי תתמוך במסכים ברזולוציה של 640X480 ועוד כל מני דברים טובים. בכל מקרה תראי היום. פעם אנשי פאלם היו אומרים שזמן הסוללה בפוקט פיסי הוא קצר משמעותית יחסית לפאלם והיום זמן הסוללה הוא יחסית שווה כאשר הביצועים הם יחסית שווים. אותו דבר על הגודל ואותו דבר על המסך ואותו הדבר גם על הזיכרון וגודל התוכנות שכבר הראיתי שאותן תוכנות גם על פאלם וגם על פוקט פיסי שוקלות פחות או יותר אותו הדבר. לגבי הXDA2, אני הייתי ממליץ לשאול את מיקי גולן לגבי בעיה זו, עד כמה זה מפריע אם בכלל. בכל מקרה, ברגע שפאלם יתחילו להתייחס למכשיר כאל מחשב כף יד במקום ארגונית משוכללת, הם יקנו אותי. כל עוד זה מכשיר פשוט עם תכונות פשוטות, אני מעדיף פוקט פיסי.
 
למה מערבבים את שמי?

ראשית, הבעיה שהיתה ב XDA II תוקנה בעיקרה עם החלפת ה ROM, שנית, גם ב PPC משימות נסגרות בעצמן כשאין משאבים שלישית, היכולת של אפליקציה לזכור את "מצבה" ברגע הסגירה קשור למתכנת ולא לשום דבר אחר. ואחרון חביב, ההשוואה של PALM נגד PPC מגוכחת. נכון, כמעט כל אדם יסתדר עם מכשיר כזה או אחר, אבל ה PPC הוא מחשב שבמקרה יש לו OUTLOOK(על כל המשמעויות) ה PALM הוא יומן ממוחשב שבמקרה אפשר להריץ בו ישומים אחרים. להערכתי, בעתיד הקרוב, רוב הפוקטים יהיו בשילוב סלולרי. הדרישה לתקשורת פשוט חזקה יותר מכל דבר אחר. נכון להיום, מי שמעונין בכוון הזה, יכול לבחור או ב XDAII או ב TREO600 (וחלקית SAMSUNG 700 פוקט או 500 (פאלם) בין המכשירים הללו, ה PPC מנצח בהליכה, ואני אומר זאת כמי שעבר מ פאלם לפוקט למרות שינאתי למיקוסופט. דרך אגב, הסתובבתי שבועיים עם IPAQ 1930 "זמני" כאשר ה XDAII היה בתיקון (נפל ונשבר לו מחבר האוזניות. תוקן באחריות) איזה מכשיר חמוד! וכמה לא שימושי...באופן יחסי כמובן. אני לא קונה, דרך אגב, את הטענות של PPC+BT+CELLULAR. לא נתקלתי במישהו שעובד עם זה באופן קבוע, אשמח לשמוע.
 

mikeoreli

New member
../images/Emo45.gif

בתור היחיד שיש לו פה בפורום את הXDA 2 אתה נחשב להכי מבין בו ובגלל שאיילת העלתה את הXDA 2, הצעתי לשאול אותך. בכל מקרה, תודה על התגובה.
 

mikeoreli

New member
עוד דבר קטן

כמה אנשים עברו מפאלם לפוקט פיסי ? כמה אנשים עברו מפוקט פיסי לפאלם ? ואני מדבר לא על כאלו שניסו אותו כמה ימים אלא קנו אחד כזה ועבדו עם המכשיר עד שהתפגר ואז קנו מכשיר שונה ? אני חושב שאנשים שאלו (בארץ) שעברו מפוקט פיסי לפאלם אפשר לספור על יד אחת. לעומת זאת הרבה חבר'ה פה היו בעלים של פאלם והחליטו לעבור לפוקט פיסי למרות שמדובר במוצר יחסית יותר יקר. דבר אחרון, חוץ מהTT3, כמה עוד מכשירים כוללים בתוכם WIFI או BT ? היום כמעט כל PPC שיוצא כולל את אחד מאלה או שניהם ביחד.
 

AYELET1

New member
WI FI - יש אחד, וכמה יש בפוקט? ../images/Emo3.gif

(חיפשתי מכשיר המכיל גם WI FI וגם BT והיו אחד או שניים כאלו... BT יש בלא מעט מכשירים כמה עברו מפה לשם- ההערכה שלך היא אינטואיטיבית, ואיינננה משדולל תדעה קדומה
זו איננה סטטיסטיקה בככלל, גם אם נתח הפוקט גדל הרי זה בגלל שאכן הוא השתפר, אך קח בחשבון את הרוב שהיה לפאלם מקודם. לא היה אחוז כזה גדול שיעבור מפוקט לפאלם (ההסבר שלי יצא מסורבל... מקווה שהובנתי) המעבר בין התוכנות, לפחות ב-TT3 הוא נוח מאד. תן יתרון חוץ מזה לריבוי המשימות אותו תיארת עפ"נ התנהגות הפאלם (בעצם ניווט נוח בין משימות הוא לאו דווקא חייב ליהיות תוצאה של ריבוי משימות!!!) אתה מסתמך על שמועות יד שניה. הדיון היה אפקטיבי יותר אם היית מנסה בתכחס את האפשרות השניה...
 

AYELET1

New member
ובנוסף...

זה שהחברה שואלים אותך איך עושים את זה בפאלם, לא אומר כלום פאלם אינו עובד בדרך של פוקט. לכן הוא פאלם
השאלה אם הם מכירים אותו מספיק טוב, כדי לדעת איך לעבוד איתו בצורה המיטבית (ולשם כך- שלח אותם לפורום פאלם
)
 

ron20

New member
../images/Emo186.gifלמה אני ישן כשמיקו צריך עזרה../images/Emo35.gif

 

AYELET1

New member
גם ...

משתמט וגם תרוצים
או שמא בסתר לבך אתה יודע מה טוב יותר רק חושש להודות ?
 

ron20

New member
איילת ...איילת...איילת ... ../images/Emo183.gif

אחרי שאת מטילה מורא על חברי הפורום
, את מגדילה לעשות ומאשימה את מנהל פורום פוקט, בפורום, בכך שהוא בסתר ליבו חובב פאלם, מעדיף פאלם על פוקט וחושש להודות
זו האשמה חמורה, אני כמובן שומר לעצמי את הזכות להגיב במקום בזמן ובדרך שאמצא לנכון וללא כל הודעה מוקדמת
 

AYELET1

New member
ירון... ירון... ירון... ../images/Emo188.gif

אני פשוט מתפעלת מההתגלות ומההארה שבאה למנהל פ' פוקט
 

ron20

New member
../images/Emo6.gif אולי ../images/Emo35.gif ../images/Emo187.gif

מנהלת פורום פאלם תוכל לשתף אותי ולפענח לי את ההתגלות
אני עדיין ממתין להודעת בפורום באמצעות ה T3 ... (מבטיח לא למחוק
)
 

ron20

New member
../images/Emo6.gif אתה שד ...

סתם בדיחה שלי ושל איילת, מובן שאנו יודעים שזה אפשרי
(איילת מה קורה
)
 
למעלה