כמה שאלות לגביי PPC
שלום רציתי לדעת מספר פרטים על הPPC בכלליות. האם האינטרנט בפוקט, זה ממש אינטרנט, שאפשר לגלוש בו, לראות בו תמונות ולעשות כל דבר אחר שעושים באינטרנט הרגיל??? איך האינטרנט דרך הGPRS רגיל? מהיר? האם ניתן לראות בו סרטים נגיד באותה איכות כמו במחשב? ולגביי כתיבת מסמכים בוורד, זה אפשרי? כאילו ממש ממש לכתוב, לא סתם לכתוב תזכורות. ומניסיונכם האישי לדרישות כמו שלי מה עדיף פוקט או פאלם? תודה!
שלום רציתי לדעת מספר פרטים על הPPC בכלליות. האם האינטרנט בפוקט, זה ממש אינטרנט, שאפשר לגלוש בו, לראות בו תמונות ולעשות כל דבר אחר שעושים באינטרנט הרגיל??? איך האינטרנט דרך הGPRS רגיל? מהיר? האם ניתן לראות בו סרטים נגיד באותה איכות כמו במחשב? ולגביי כתיבת מסמכים בוורד, זה אפשרי? כאילו ממש ממש לכתוב, לא סתם לכתוב תזכורות. ומניסיונכם האישי לדרישות כמו שלי מה עדיף פוקט או פאלם? תודה!