כמה צפוי, ההסתה האנטי ישראל נגלתה כשקרית:

מה שקרה למשפחה הוא אסון נוראי ושום דבר לא

יתקן את זה, כאן יש בסכמה. אבל זו לא הנקודה של השירשור הזה, הנקודה היא שצה"ל לא הרג את המשפחה הזו, צה"ל לא ירה על הבית, צה"ל לא גרם למותה. זה הכל והוגן שאני אגיד את זה אחרי שמוחמד כאן האשים את ישראל בלי לדעת שום דבר על המקרה, ניסבותיו, בלי להכיר שום ראיה בפשעים נגד האנושות. מי שגרם למות המשפחה היו המחבלים הן באופן עקיף: עמדו לפני בית מגורים ומשם ירו על כוחות צה"ל. באופן ישיר: המטען שלהם הרג את המשפחה. צה"ל אומנם ירה על על החמושים וזה מה שבאמת התכוון לעשות וגם ימשיך לעשות. אם מישהו היה יורה עליך, לא היית יורה חזרה? אם אתה אומר אחרת אתה שקרן או פשוט אדם ששונא את החיים שלו ורוצה למות.
 
אולי פעם אחת תבוא בטענות לחמושים שמסתובבים

בין הרגליים של אזרחים? מה זה לגטימי? זה נורמלי? מה האזרחים אשמים? למה הם צריכים לסכן את החיים שלהם בניגוד לרצונם? הרי אם לא היו חמושים בין הרגליים שלהם אז גם צה"ל לא היה פועל באיזור שלהם. אין לנו מה לחפש אצל האזרחים, אנחנו לא מרוויחים כלום ממות של אזרחים, להיפך, גם לנו זה מזיק ופועל נגד האינטרסים שלנו. אנחנו לא "גובים" מחיר מאף אחד ומעולם לא גבינו, ומי שטוען אחרת שפשוט יביא הוכחה!
 
זו לא תעמולה - זו עובדה וניתן להוכיח אותה

בכל מקרה ומקרה, אתה יכול להוכיח, על פי ראיות בשטח כמובן אחרת? לא נראה לי... ישראל אכן אף פעם לא יורה על אזרחים, היא יורה אך ורק על מחבלים. מחבלים מסתובבים בין רגלים של אזרחים - אזרחים נפגעים. זה נורא נורא פשוט, וכל כך הפוך משטיפת המוח שהולכת במגזר הערבי.
 

respecta1

New member
אה עכשיו ישראל אשמה גם בזה שהנבלות האלה

היו עם מלא חומר נפץ עליהם אה?
 

אנטוליו

New member
../images/Emo132.gifאני מציע לך לקרוא מאמר מאלף

מאת ב. מיכאל "נוהל ילד" במוסף יום ששי האחרון של ידיעות (לא מצאתי אותא בYNET). המאמר מתחיל כך: >אנחנו באמת לא התכוונו. מעולם לא התכוונו. וכרגיל, למרות שלא התכוונו - פגענו. 1000 פעמים כבר פגענו בלי להתכוון. 1000 ילדים פלסטינים הרגנו מאז 29 בספטמבר 2000, יום פרוץ האינתיפדה השנייה. אלף....<
 
מה הקשר?

מי שהתחיל את האינטיפאדה השניה היו הפלשתינים, לא אנחנו. מי שגרם למותם של 1000 ילדים פלשתינים הם אירגוני הטרור הפלשתינים, לא אנחנו. עצוב שהם נהרגו, מאד מצער ואני מתכוון לזה בשיא הרצינות, אבל סליחה, זו לא אנחנו שהרגנו אותם, זה לא אנחנו שאשמים במותם, אנחנון לא אחראיים לחיים שלהם ולא למוות שלהם. בחיית ראבק שהערבים/פלשתינים יתחילו לקחת אחריות על עצמם ולא יאשימו את כל העולם. רוצה להלחם? סבבה, עזוב את האזרחים בצד, לא, זה לא המאבק שלהם, בטח ובטח לא של הילדים שאת מוחם הם מרעילים בשנאה מגיל אפס.
 

אנטוליו

New member
../images/Emo13.gifכן, אנחנו תמיד היינו צדיקים גמורים.

בגלל זה גורשנו מאירופה והחלטנו להתיישב כאן ובכך לפתור את בעיותינו הלאומיות על חשבונם של אלה שחיו כאן לפני בואינו. הם אשמים, הם התחילו.
 

mike00

New member
צודק.....בדיוק בגלל זה גורשנו מאירופה...

ואחרי מה שקרה לנו החלטנו להגיע לכאן ולנשל "עם" מסכן מאדמתו,לגרשו מביתו ולהתיישב כאן במקומו,כל זאת אחרי שנהרוג ,נאנוס ונשמיד כל זכר לאותו "עם"..... איך??
מבסוט עכשיו??
יופי,עכשיו סע לי מהפנים.......
 

אנטוליו

New member
../images/Emo132.gifמה אתה אומר?

כך מלכלכים על העם הנבחר, עם קדוש ועם סגולה? יופי,עכשיו גם אתה סע לי מהפנים
 

mike00

New member
למה מלכלכים??

זה מה שרצית לשמוע אז עזרתי לך...... מה שבאמת חשוב זה שאנחנו כאן,בעלי מדינה חזקה ומפותחת..... על חשובנכם או לא על חשבונכם הרבה פחות מעניין אותי.......
 
ומי בדיוק השמיע כאן טענות על "עם סגולה"?

מייק הוא לא אדם דתי מאמין, ככל הידוע לי, ואני בכלל אתאיסט גמור. ואתגר מחשבתי: במה בדיוק שונה התיאוריה של הלאומנים הערבים כמו חמאס? האם הם לא רואים את האיסלאם כדת נבחרת של "אדוני הארץ" הבלעדיים? (בהשוואה ל"כפרון" כמונו...). מי שכרגע מחזיק בבכורה ומבצע פשעים גדולים במזרח התיכון כדי לממש תיאוריה של "אדנות בלעדית" - זו כנראה לא ישראל. כדאי פעם לבדוק באיזה מקום היא נמצאת במזרח התיכון מהבחינה הזו.
 
יש הרבה מן הצביעות בתיאוריה שלך.......

אתה רומז שכשהיהודים היו קורבנות, גורשו מאירופה, חלק מהאחריות לגירוש נופלת עליהם. זו אגב טענה קלאסית שתשמע בשיחות פנימיות בין אזרחים בעולם הערבי. "לא ייתכן שהאירופים גירשו את היהודים סתם כך.". ובהמשך מגיעות הסיבות - שרובן פיקטיביות ומנופחות - מדוע אי אפשר היה לסבול את המשך קיומה של קהילה יהודית משגשגת באירופה. אבל כשערבים גורשו/נוצחו/טרונספרו ע"י יהודים, פתאום - אצלך, לא אצל מישהו אחר - האחריות רובצת כולה על החזקים, שבמקרה הם שוב יהודים.
 

אנטוליו

New member
אני לא חושב שאני חד צדדי ומטיל כל האחריות

רק על צד אחד. בדרך כלל בכל סכסוך, כמו בתאונת דרכים, האחריות יכולה להתחלק בין הצדדים המעורבים ביחס זה או אחר, אך תסכים איתי: לא הערבים באו אלינו, אלא אנו באנו אליהם כאורחים לא קרואים והתיישבנו על אדמותיהם מבלי להיות מוזמנים כלל. תגיד לי: אם מישהו יבוא אליך לגור לביתך בלי להיות מוזמן, איך אתה תגיב? נכון, אנו מנפנפים בתנ"ך, אך האם התנ"ך יכול לשמש קושן בבית משפט? אני בעד פיתרון בדרכי שלום. אם שני שכנים הסתכסכו אחד עם השני, עליהם לפנות לבית משפט ולא לקחת דין לעצמם. למיטב ידיעתי, קיים בית דין בינלאומי בהג. למה אף אחד לא פנה עד עכשיו לשם?
 

respecta1

New member
../images/Emo6.gif על אדמתם

כל העליות הראשונות האדמות היו קנויות במחירים מתאימים ואף גבוהים (אחרי הכל היהוד פראיירים) וזה לא הפריע לערבים לטבוח לבזוז ולהרוס ישובים יהודים.
 

mike00

New member
זה הרי ידוע שהמילה של הפלסטינים שווה לתחת

לעשות איתם הסכמים זה כמו לכתוב על הקרח...... בדיוק כמו שהווקאף מכר את השטח של בית הקברות המוסלמי ביפו,קיבל עבורו כסף ופתאום מתנער מהעסקה... קבל תשובה שבדיוק אתמול שלחתי בפורום של גינדיס באנגלית,היא מתארת בצורה הטובה ביותר את "העם הפלסטיני".....הם בדיוק כמו המנהיג האגדי שלהם... In his autobiography "My Life" former President Bill Clinton blames Yasser Arafat for the collapse of the 2000 Camp David peace summit, and writes that Arafat was confused, not in command of the facts, and no longer on the top of his game, according to a New York Times review. In the Cairo signing in May 1994,when Yasser Arafat "forgot" to sign one of the agreements. We witnessed Egyptian president Hosni Mubarak explode and demand that Arafat sign it, adding to his demand, "Ya kalb!" ("You dog!"). No wonder the late King Hussein of Jordan said of Arafat, "He never came to a bridge he didn't double-cross."
 

אנטוליו

New member
נו, אל לנו להיתמם: הרי אנו יודעים איך "ניקנו"

האדמות. השיטה הייתה לקנות אותן מפיאודל ערבי, אפנדי, שאפילו לא היה גר שם ואז לגרש את הפלאחים שחכרו אדמות לכל הרוחות. כך נוהגים כשרוצים לקיים יחסי שכנות טובה? לא פלא שאף פעם משך ההיסטוריה שלנו לא הסתדרנו עם שכנינו. תמיד היינו מסתגרים ומתבדלים.
 
האם אפשר היה לבנות מדינה מודרנית

שבתוכה פיאודליזם חופשי? ההתיישבות היהודית הגדילה את מספר מקומות העבודה הזמינים - לא להיפך. לגבי ההתבדלות - גירוש היהודים מאירופה נעשה כמעט חצי מאה אחרי גל של חילון המוני ונסיון היטמעות מלא של יהודים בחברה האירופית. החילון של אירופה תפס גם את היהודים.
 
אז מה אתה רוצה בעצם לומר?

שהיטלר עדיין לא הפנים את תופעת החילון וההיטמעות אצל היהודים באירופה, כי הם החלו "כלום זמן במונחים היסטוריים" לפני שעלה לשלטון? ההתנהלות של מכונת ההשמדה הנאצית ששלפה יהודים עירוניים ומודרניים לגמרי אל המשרפות - מוכיחה בדיוק את ההיפך. היטלר והאירופים חששו כנראה דווקא מההיטמעות ש"תקלקל" להם את הגזע.
 

אנטוליו

New member
על מנת להבין את מניעיו של היטלר, יש לקרוא

את הביוגרפיה שלו. האם בכלל ידעת שהוא היה ממוצא יהודי מצד אביו או סבו ועבר בילדותו התעללות קשה מידי אביו החורג אלויס? כנראה הוא הרגיש שהוא הופקר ע"י היהודים בילדותו ומכאן נובעת שנאתו העזה ורצון להתנקם בהם. כך לפחות לפי התאוריה שאני בניתי.
 
למעלה