כמה צפוי, ההסתה האנטי ישראל נגלתה כשקרית:

עוד עלילות דם בבקשה? מעשים של יחידים אינם

מעידים כלום על צה"ל כמו שמעשי עבריינות שיש בכל חברה אינם מעידים על כל החברה כולה. כמובן שכל מה שכתבת נטול כל קונטקסט ומה שנטול קונטקסט הוא גם נטול משמעות. האם היו מקרים שבהם מס' חיילים התעללו בפלשתינים? וודאי, האם זה מעיד על כלל החיילים או האירגון? לא, שום דבר, כלום! אונס של בת 9 במחסום אני לא מכיר, אבל מי שעשה את זה הוא לא חייל, הוא אנס ופדופיל שיכל לעשות זאת ואלי גם עשה זאת לילדה יהודיה אז זו דמגוגיה זולה ולא יותר. לגבי החירש, תגידי לחירש יש קרניים? כתוב עליו חירש? לא! אז מה את רוצה? "כשמרוקנים מחסנית מלאה בגופה של ילדה בת 12", את היית שם? את יודעת מה זה מוצב בעזה? מוצב שמוקף מ3 כיונים בפלשתינים, יריות ומחבלים?, את יודעת מה ראו החיילים? את יודעת מה שדה הראייה שלהם שם? אילו סיכונים הם עברו בעבר? לא לא ושוב פעם לא אז מה נותן לך את הזכות לבלבל ת'מוח ולהטיף מוסר במקרה הזה? כאשר דמות נכנסת לך למרחב ביטחון אתה מרסס אותה, מרסס עם כל מה שיש לך, לא שואל שאלות, לא מחכה אלפית שניה כי אז אולי תמות, זה מה שקרה עם הילדה, היא נכנסה לתחום המוצב, אז היא נפגעה, לא זיהו שהיא ילדה, לא היה שדה ראיה, המפקד בסוף זוכה, לאחר בדיקה בשטח. לגבי אמבולנסים....אולי את לא זוכרת או פשוט חלא אכפת לך, קרה לא פעם שהשתמשו באמבולנסים כדי להעביר מחבלים ו/או אמצעי לחימה, אז היום בודקים יותר ומעקבים אותם, כן, בגלל זה קורה שחולה כזה או אחר מת או תינוק מת...WELL, אנחנו לא ניקח את הסיכון על עצמינו, תבואי בטענות למי שהחליט להשתמש בכלי תחבורה שנועד להצלת חיים כדי להעביר בו כלי/אנשי מוות. זו לא בעיה שלנו!
 

אושרי 7

New member
לגבי האונס...

לא חכם מצידך, כי יש מחקר שפורסם שניסה להוכיח שחיילי צה"ל גזעניים משום שמעולם לא תועד מקרה שבו חייל צה"ל אנס אשה פלסטינית (בכל סיטואציה בעולם שבה היה כיבוש תמיד היה גם אונס). את דופקת להם את הטיעון ומוציאה אותנו לא גזעניים!
 

respecta1

New member
לא גזעניים.. אלא עשו" דה הומניזציה" לפלסטינים

שכמובן בשאר הסיכסוכים בעולם שהיו טבחים רציחות והרבה אונסים זה מי הסתם בגלל שהם עשו הומניזציה לאויב..
 

גידעון1

New member
שימו לב מה באמת קרה שם

סמוך לשעה 8 בבוקר זוהתה חולייה של ארבעה מחבלים שביצעה ירי לעבר כוחות גבעתי שפעלו באזור בית חנון. אנשי צה"ל בחדר הפיקוד הקדמי עקבו אחר החוליה, וידאו כי אכן מדובר במחבלים שנושאים על גופם אמצעי לחימה, ובמשך דקות ארוכות ניסו לקבוע מה יהיה המקום שבו יותקפו על ידי כלי טיס של חיל האוויר. חברי החוליה זוהו בתנועה, במרחק 400 מטר מהכוחות. בשעה 8:13 ירה כלי הטיס לעבר שניים מחברי החוליה, ופגע בהם במדויק. אחד המחבלים נהרג וחברו נפצע. המעקב אחר המחבל שנפצע נמשך, וכעבור כדקה ירה כלי הטיס טיל נוסף לעברו. גם במקרה זה זוהתה פגיעה מדויקת.
 

גידעון1

New member
ההודעה הזאת מיועדת בעיקר לסלטעון

על רקע דבריו שישראל ביצעה טבח והנה מה שעניתי לו אבל אני לא בא רק אליו בטענות אלא אני בא בטענות לכל הערבים שקודם חורצים את הדין ורק אחר נאלצים לסגת מהביטוי הקבוע "ישראל אשמה".
 
לפני שאתם מאשימים את ישראל - תבדקו, תשאלו

שאלות, חפשו הוכחות ואם יש ראיות הפוכות אז יש ראיות הפוכות, קורה שישראל לא תמיד אשמה.
 
התעמולה הציונית מפגרת

הסרטון לא מתקן ולא יתקן את הנזקים שנגמרו, מה שגרם למות המשפחה הוא הטיל שפגע בחמוש שנשא על גופו חומר נפץ, הוא לא הלך והתפוצץ בתוך המשפחה הפלסטינית, ישראל אף פעם לא יורה על אזרחים, תמיד יורה על מחבלים.
 

גידעון1

New member
לא הבנתי מה הנקודה שלך

ישראל לא ירתה טיל על הבית כפי שקבעו הערבים. היא ירתה ופגעה במדויק במחבלים. מדהים שאתה לא בא בטענות למחבלים שהיה עליהם חומר נפץ אך לישראל אתה ממשיך לבוא בטענות
 

mike00

New member
אתה לא מבין כלום גדעון....

להסתובב בין משפחות ובמיוחד בין ילדים עם נשק וחומרי נפץ זה בסדר גמור,אין פה שום בעיה.... הרי אם הילדים לא יראו עכשיו איך משתמשים בנשק איך יוכלו בגיל 15 לבצע פיגועים נגד הכובשים האימפריאליסטים?? זה כמו שאצלנו הילדים לומדים מתמטיקה וקוראים ספרים ואחר כך מפתחים תרופות,טכנולוגיות והמצאות שעוזרות לאנושות ככה אצלהם לומדים על פצצות ואחר כך הולכים לפוצץ את עצמם בקניונים ואוטובוסים... לכל עם יש את המטרה אליה הוא מכוון את הצעירים שלו.....
 

גידעון1

New member
אני מבין שהמחבלים ירו על החיילים שלנו ואקרא

מתבכיין על זה שהם חוסלו ועקב העובדה שהיו עליהם חומרי נפץ אז משפחה נהרגה והמסקנה כרגיל "ישראל אשמה". אין שום התייחסות לעובדה ששום טיל לא פגע למשפחה בבית שזה היה הטיעון המרכזי של ערביי הפורום וסלטעון,אין שום התייחסות לעובדה שמחבלים פתחו באש על חיילי צהל ורק אז המזלט חיסל אותם ופגע בהם בצורה מדוייקת.
 

ינשוף4

New member
סליחה, אבל נראה לי שכאן

אתה מגיב לא לתגובה עצמה, אלא ל"פרשנות לתגובה". (כלפי מי הטענות).
 

mike00

New member
באמת בושה וחרפה!!

ישראל היתה צריכה לתת למחבל להמשיך בעיסוקיו,זה היה מטען למרות אזרחיות בדיוק כמו הגרעין של איראן.... נמאס כבר מהפאשיזם,הגעזנות,האפרטהייד והאפליה של גוש המדינות המערביות המסריחות האלה!!
 

גידעון1

New member
מייק שים לב מה היה העיסוק של המחבלים

הם היו עסוקים לירות על חיילי גבעתי עד שהמזלט חיסל אותם.
 

mike00

New member
ומה רע בזה??

הרי אם לא יירו עלינו לא נחסל אותם,אם לא נחסל אותם לא יוכלו לבכות,אם לא יבכו לא ישמעו עליהם,אם לא ישמעו עליהם הם יעלמו..... כל הכבוד לחמאס על האסטרטגיה!!!
 

respecta1

New member
בדיוק המצב.

כל הרג מטיב לחמאס, אם של ישראלים ואם של פלשתינאים - ובשביל זה הוא פועל..וכנראה הרבה מהפלשתינאים אוהבים את השיטה הזו..
 
אי אפשר לתקן את הנזק שנגרם..

כי הנזק הוא שנהרגה משפחה. המחבל אמנם לא הפעיל את חומר הנפץ מרצונו כנגד המשפחה, אבל הוא לא היה אמור להסתובב בין אזרחים עם כמות כזו של חומר נפץ, במיוחד כשהוא יודע שמטוס ישראלי רודף אחריו (וגם זה לא קרה בלי סיבה).
 
למעלה