כמה עתודאים יש בטכניון

VBMaster2

New member
כמה עתודאים יש בטכניון

כמה עתודאים יש בטכניון בכלל? ובמדעי המחשב בפרט? (גם אם אין תשובה מדוייקת... אנא תנו לי כיוון...)
 

thepunk

New member
בטכניון

סדר גודל של מספר העתודאים למדעי המחשב הוא (100)O .... (בדיחה כפולה כזאת ...)
 

ChipsMan

New member
הזכרת לי משהו שקרה בתרגול..

שלנו באלגוריתמים. אבל בטח כבר כולם מכירים. סיפרתי בצ'ט
אבל זה עדיין מצחיק אותי
 

1234aaa

New member
../images/Emo35.gif

צה"ל מפרסם כמה עתודאים יש סה"כ כל שנה --> זה לא חסוי? מה אתה חושב שזה משנה לסורים איפה הם לומדים? באת"א או בטכניון או באב"ג? השאלה עצמה טפשית כי לאף אחד לא אכפת כמה עתודאים יש שם ,אף אחד לא ספר ולכן אף אחד לא יוכל לענות לו (יותר "מדי אף אחד" במשפט אחד..)
 
תאמין או לא

אבל לגילוי הקצאת כוח האדם בצבא אויב יש השפעה מהותית על האסטרטגיה הננקטת. במלים אחרות, יש טעם לסווג מספרים מדויקים.
 

yossi alef

New member
אל תיהיו יותר צדיקים מראש הממשלה

מותר להגיד זה לא מידע מסווג בכלל. בכל מקרה לא יודע זה תשובה מספיק טובה שבמקרה הזה כנראה נכונה.
 

אלון פ

New member
זה בסדר, עם החדשות של היום

זה לא כזה קשה להיות צדיק יותר מראש הממשלה
 

yossi alef

New member
לא הבנת

אני לא מחליט, אני לא יודע מה כן או לא מסווג ואל תתחילו על כל שטות שמישהו שואל לצעוק "צו איסור פרסום !" אפשר לחשוב שמישהו כאן יודע את המספרים במדויק ולא שמדובר באיזה סוד. אני יכול להגיד לך שאם הייתי יודע הייתי אומר...כל פקיד מסכן במדור עתודה יכול לברר את זה תוך 3 שניות. יש כ-250 עתודאים במחזור למדעי המחשב אין לי מושג כמה עתודאים יש בטכניון בכלל ובפרט במקצוע הזה. תשובה מספיק טובה ? עכשיו סוריה החיזבאללה ואיראן מכוונים קאסמים ושיהאבים 1 2 ו-3 למדינת ישראל רק בגלל המידע הזה.
 

bodas

New member
הם אולי לא מכוונים טילים

אבל אפשר בהחלט לומר שהגשת מידע על מגש של כסף לאויבייך... זה יכול להיות המידע הכי בנאלי, הכי פשוט, הכי "ניתן לבירור ב-3 שניות"... ועדיין הגשת אותו על מגש של כסף לאויבייך דרך אמצעי שידוע שהם נוהגים לקרוא... אתה לא אסטרטג, לא לומד יחב"ל ולא יודע כיצד פועל מערך המודיעין הישראלי והערבי... אז אל תתיימר לדעת מהם הפרטים החשובים ומהם הפרטים השוליים.... תרשה לי להזכיר לך שתמונת מודיעין נבנית על סמך צירוף חלקיקי פזל קטנים ואפילו קטנטנים... אם זה לא מפריע לך, זה חבל...
 

1234aaa

New member
ככה:

א.אני באמת לא מבין מה הבעיה להגיד כמה עתודאים יש בטכניון? בטכניון לומדים כמה עשרות מקצועות שחלקם גם נלמדים באונ' אחרות אני אישית לא רואה איך זה שיש X עתודאים בטכניון אומר משהו על " היקף המחקר ההנדסי" של צה"ל. אני נורא אשמח אם משהו יסביר לי.. ב.חאלס כבר להיות כאלה צדיקים!!!! כל אחד משחק אותה כאילו הוא מציל את צה"ל במו ידיו בזה שהוא נותן פה דרשות בבטחון שדה ,אם המודיעין הסורי באמת מסתמך על "פליטות" של אנשי הפורום הזה כמקור מידע ,אז מדינת ישראל בחיים לא הייתה במצב טוב יותר. ובמילים אחרות,זה שאתם מנפחים כל דבר קטן רק מושך תשומת לב! לדוגמא ההודעה של יוסי שהוא מסר בה סד"כ ,אישית בחיים לא הייתי טורח לקרוא אותה ,אבל אחרי שכמה חוכמולוגים התחילו פה בשיחות על זה , ההודעה קפצה לעיניים וקראתי אותה. כל כך צורם לראות את זה? שלחו מסר לבודס שימחק את זה או לחילופין תעשו את ההרצאה על בטחון השדה בערוצים אישיים שלכם עם הכותב. ג.אני בטוח שצה"ל ממש יאהב קצינים שבמקום להסביר לבנאדם שהוא שאל שאלה שאסור לענות עליה יורדים עליו\עוקצים אותו.. לתפארת מדינת ישראל..
 

bodas

New member
ידידי היקר

א. אתה באמת לא מבין. אני מבטיח לך שאם קציני צה"ל לדורותיהם בחרו לסווג סד"כ למיניהם כשמור או מוגבל, ואפילו סודי, הרי שיש בזה טעם... במקום להתעסק ב"אבל למה?" הכל כך אופייני לישראלים, פשוט תשלים עם העובדה שבצה"ל רואים בזה מידע מסווג, ותתגייס לצידו ולצד מדינתך בעשייה המינימינימלית של אי נידוב מידע היישר לזרועותיהם של אוייבך. זו באמת בקשה מוגזמת?... ב. הנטייה שלך להאשים את כולם בצדיקות יתר מתחילה לעצבן. אף אחד כאן לא צדיק ואף אחד לא מציל את צה"ל. אלו שמעירים את הערותיהם עושים זאת משום שהם יודעים שעליהם חלה החובה המינימלית (שוב) לכבד את חוקי ביטחון שדה של צה"ל. אם צה"ל רואה פסול בפירוסמי סד"כ, בנאליים כל שיהיו, חזקה עליו שהוא יודע למה, גם אם אתה לא כל-כך מבין את זה. המודיעין הסורי לא מסתמך על "פליטות פה בפורום עתודה"... זה בטוח... אבל חלק מהעשייה המודיענית היא בדיוק זה - איסוף פיסות מידע הנותנות את התמונה הכללית... אז פרסום אחד פה ופרסום אחר שם - זה זניח... אבל הכל ביחד זו כבר סכנה ממשית. זו הנקודה. ג. ואני בטוח שצה"ל יעריך עוד יותר קצינים המזלזלים בחוקי ביטחון שדה שלו, נכון?... העובדה שאנשים עונים בציניות לא מעידה על נחיתות אופיים, אלא על המיאוס שהם מגלים כלפי השאלות ש"אסור" לענות עליהם ממילא (נא לשים לב למרכאות).
 

Johnny the Doe

New member
../images/Emo45.gif

יש יותר מדי אנשים שמתיימרים לדעת הכל וקובעים מה נכון לעשות ומה לא. כל אחד פה בא וקובע לפי האינטואיציה שלו מה תורם למודיעין של החיזבאללה שלו ומה לא. חסרה פה קצת ראייה מערכתית והבנה והפנמה שמודיעין בנוי על מארג ענקי של מידע שבנוי מ"פיפסים" קטנים כמו מס' העתודאים בטכניון, שצירופם ביחד נותן את התמונה הכללית של האסטרטגיה של צה"ל. כדאי שכל ה"ביטחוניסטים" למיניהם בפורום יקלטו שלא הם ימציאו את הגלגל ויקבעו מה מסווג ומה לא.
 
למעלה