כמה סקיצות סקנדינביות

forglemmigej

New member
כמה סקיצות סקנדינביות

(אומרים סקנדינביות או סקנדינויות?) זוג שבדי נסע לנופש באיטליה עם מוטורהום היעד היה Capri הם רשמו את השם בג'יפיאס אבל בטעות יצא להם Carpi שזו עיר באיטליה. לאחר שנסעו 600 קילומטר התבררה להם גודל הטעות. מה שאני לא מבינה כל ילד מכיר את הספר של אקסל מונטה מגילת סן מיקלה שמתרחש בקפרי וזה אי איך הם לא הבינו שהם צריכים להגיע לאי . טוב פה כמובן לא שואלים שאלות .. איך שמגיע הקיץ הכבישים פה מתמלאים ברכבים שנראים משנות ה-50 , 50 ו-70 לא פעם אני רואה אפילו דגם של סטרסקי והאץ ואתמול על מילאתי דלק ברכב התקרבה יפהפיה ענקית לפחות 10 מטר אורך אדומה קבריולט גם למלא דלק. לא התאפקתי ודובבתי את הנהג על הרכב התברר שיש פה אנשים שזה ההובי שלהם הם מטפלים במכוניות הנדירות האלו כאילו זה פורצלן סיני כל החורף הן מאוכסנות באיזה מקום ואיך שיוצאת קרן שמש אחת הם ישר על הכביש להשוויץ. הרכבים האלו נוסעים בערך 5 קילומטר לליטר ואני מניחה שאותו אחד שדובבתי אותו נוסע מתחנה לתחנה רק למלא דלק כי כמה הוא כבר יכול לנהוג עם הזללנית דלק הזו. המכוניות מגיעות בדרך כלל מאמריקה ואין להן חלקי חילוף אבל יש רשת מאד מאורגנת וכולם מכירים את כולם ועושים החלפות. בדרך כלל יושבים ברכב פנסיונרים או איזה בחור צעיר שרוצה להרשים. האם גם אצלכם יש את הצעצועים האלו. מה שעוד משעשע זה שרובן קבריולט וממש אפשר להנות מזה עם הגשם שיורד פה נונסטופ . איך שמגיע קיץ 2. יש המון תיירים בכפר שלי יש לידו אתר קמפינג וגם כל האיזור יפהפה לטיולים הרבה מהם הולכים לסופר המקומי היום כשהייתי ליד אגף הליקרים שמעתי חבורת פולנים מדברת בקולי קולות כנראה היה יקר מדי כי הם יצאו . במקום אחר עמדו גרמנים ושוחחו ממש בשקט כאילו הם בבנק, כולה סופר. במגרש החניה הפולנים נכנסו כעשרה במספר לואן גדול לבן ומלוכלך מאד רובם עם כפכפים כמו שהולכים לים אבל בלי גרביים לידם עמד הרכב הגרמני גם איזה ואן גדול מאדנקי ומצוחצח בחלקו האחורי מחוברים שלושה זוגות אופניים מבהיקים. כל אחד והבילוי שלו..
 

Ice Age

New member
לגבי המכוניות

זה באמת מגניב. ראינו בשבוע שעבר תצוגה של מכוניות ישנות בכיכר בקופנהגן ליד ניוהבן או איך שקוראים לזה. רוב המכוניות עדיין נוסעות - כשנגמרה התערוכה אנשים פשוט נכנסו למכונית ונסעו משם! היתה אפילו בחורה צעירה עם מכונית ספורט שבטח פי שתיים מהגיל שלה. שלא לדבר על התערוכה של מכוניות ישנות בטירת אייסקו - אני לא הכי בקטע של זה, אבל היה ממש יפה ומעניין. עשה לי חשק לקנות איזו ענתיקה. אגב - אם מישהו מישראל טס לדנמרק ורוצה זוג כרטיסים לאייסקו, עשינו season ticket וכבר לא נשתמש בהם. מי שרוצה מוזמן לקבל אותם בחינם.
 

nln

New member
גם אצלנו זה ככה

אני מת על הקורבט קוברה זה רכב מדהים (לפחות בצורה שלו אף פעם לא נסעתי ברכב כזה),שלא ראיתי מאז שביקרתי במוזיאון הרכב בתפן בגיל 15 ופתאום אני רואה את הרכב הזה די הרבה על הכביש......
 
למעלה