כמה מחשבות

**לילך**

New member
אין בעיה לעקר חתולה מניקה כי...

היא חוזר מאד מהר לייצר חלב. עיקור של חתולה מניקה איננה מסכן את חייה. הכל צריך להעשות תוך כדי התייעצות עם בעל מקצוע, כלומר עם וטרינר ובהשגחת וטרינר שבודק את החתולה ויודע האם היא מסוגלת לעמוד בניתוח (כמו שעושים בכל ניתוח) והאם הגורים מספיק גדולים, כדי שיוכלו לשרוד יומיים עם תחליפי חלב ומזון גורים עד שהאם מתחילה לייצר שוב חלב. עובדה חשובה: יצירת חלב איננה קשורה לרחם והשחלות, נקבות בטבע מסוגלות לייצר חלב גם כאשר הם מעוקרות.... חשוב מאד: לעקר אותה לפני שהיא מתייחמת שוב ויש שגר נוסף של גורים. המלצה: לפני שכותבים עובדות לא מבוססות ומטעות, רצוי להתעדכן במידע אקטואלי ולהתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום, במקרה של נושאים וטרינרים מומלץ לקרוא חומר מקצועי או לשאול וטרינר.
 

C H 4

New member
תכף אתן לך דוקטורט

הרגע שינית את המדע, את המציאות הפיזיולוגית והמציאות הסוציולוגית של חתולים ומעקריהם גם חתולה שמניקה 3 ימים, אם תעוקר, תמשיך ליצר חלב לגורים אף אחד לא מעקר חתולה עם גורים יונקים משום שחומר ההרדמה עלול להמית אותם וניתוק מהאם הוא לא בריא כשהגורים בגיל חודשיים אפשר לעקר את החתולה אם תעלעל בפורום חתולים תגלה שלא מזמן חתולה מעוקרת אימצה גורים, ו.. התחילה ליצר חלב אף אחד הוא לא מכונה, רוב האנשים שדואגים לבעלי חיים גם לא מעקרים חתולה שההמלטה שלה היא עניין של ימים מעקרים חתולות בהריון לא מתקדם מידי (הפלה) או לא הרות אתה כל כך מחפש אוהבי חתולים בסיבוב שאתה מעליל, יופי לך יש לי חברה בשבילך קוראים לה נעמה אני חושבת שתסתדרו מצויין, גם היא מעדיפה תקטיקות שאינן עיקורים
 

סיביון

New member
חבל שאתה טועה ומטעה

גזר דין מוות על חתולות וגוריהן הוא כאשר לא מעקרים. עיקור וסירוס הם הדברים הכי הומאניים שאפשר לעשות בשביל החתולים. לא נראה לך מוזר שפורום שלם שהוא בעד חתולים תומך באופן גורף בעיקורם וסרוסם ובפורום שלם שהוא בעד כלבים גם הוא תומך בעיקורם וסירוסם? האם כל אוהבי החתולים והכלבים והוטרינרים טועים ורק אתה צודק? החתולים והחתולות הלא מעוקרים כל כך סובלים ברחובות... הם מרוטים מרוב מריבות בין זכרים והריונות שמתישים ומדלדלים את גופן של הנקבות. אין מספיק אוכל לכולם והם מתים מרעב. אין לאימהות מספיק חלב כדי להניק את גוריהן ובחיפושן הנואש של האימהות אחר מזון הן הרבה פעמים נדרסות והגורים נשארים לגווע בסבל. בעונת ההמלטות הנוכחית הגיעו אליי 17 גורים כאלה. חלקם לא שרדו. ברחובות עוד אלפים כמותם מתו ביסורים. אני שמתי לעצמי למטרה לעקר ולסרס כמה שיותר חתולי רחוב כדי להעניק להם חיים טובים יותר ולמנוע הבאת גורים נוספים למציאות אכזרית. אני מקווה שתשנה את דעתך לגבי עיקורים וסירוסים ותצטרף למאבק שלנו למען עיקור וסירוס חתולי הרחוב, חתולי הבית והכלבים.
 

benjamin2020

New member
סיביון

כשהייתי חדש בפורום , לא הכרתי אותך די הצורך , והיה לנו ריב מיותר בנושא העיקורים . בהמשך , כשעקבתי אחר הודעותיך , התגלתה לפני לוחמת לזכויות בעלי חיים מן המעולות שבמעולות . והלואי וכולם יראו את הדברים כמוך ויאבקו באותה נחישות ויושר למען זכויות בעלי חיים כפי שאת עושה זאת . לפי ההודעות שלך , אם מותר לי לשפוט , גישתך נכונה , הן מבחינה טקטית והן מבחינה אסטרטגית . אך אנו לא חייבים להסכים בכל . לא יקרה כל אסון אם בנושא אחד נהייה חלוקים . אבל אולי המחלוקת היא קטנה מכפי שזה נראה . הבה ונראה : אני טוען על סמך העובדות שעיקורים הם פגיעה חמורה בבעלי חיים . שכן , עצם העיקור גורם להם לאבד את זהותם המינית ולשינוי דרסטי במערכת הביולוגית , שלעתים גורם גם למוות . יחד עם זאת , אני לא מתעלם מן המצוקה . ישנם מצבים שאין בררה אלא לעקר , אך יש להתיחס לזה כאל רע הכרחי ולא לעשות אידיאליזציה מהנושא . וכשעושים זאת , יש לעשות זאת בזהירות , לשים לב אל חתולות מניקות ולא להתיחס אל חתולים כאל חפצים , יש להם זכויות בדיוק כמונו .
 
אולי תשתוק../images/Emo35.gif

מה זו השטות הזו
," עצם העיקור גורם להם לאבד את זהותם המינית ולשינוי דרסטי במערכת הביולוגית , שלעתים גורם גם למוות ". איזה מוות
תפסיק כבר עם השטויות שלך
למה לא מצנזרים אותך
 
איזה מוות../images/Emo35.gif

שיעורי המוות במהלך הניתוח הם אפסיים לעומת המוות שנגרם לחתולים כתוצאה מכך שלא מעקרים- מוות של חתולים וגורים ברחובות מרעב, צמא, מחלות, דריסה כתוצאה מכך שחתולים מורעבים מתרוצצים לחפש אוכל. מוות כתוצאה ממחלות רחם מוות כתוצאה של פציעות מקרבות ונדידות של חתולים מיוחמים מוות של אמהות תשושות מעודף לידות אז תעשה טובה- פשוט תשתוק
מישהו עוד עלול להאמין לשטויות שאתה מפיץ פה ולא לעקר
 

benjamin2020

New member
לשקר אין רגליים

את הקוראת לעצמך שלא בצדק עיני חתול , אינך מבינה דבר בנושא העיקורים . אם את כל כך בעד עיקורים , הזהרי שלא להתפס בשקר , הוא עשוי להתפוצץ לך בפרצוף .
 

benjamin2020

New member
תוספת קטנה

כיוון שאנשים הם עדריים , כל אחד מעתיק מהשני , וכולם יחד נתונים תמיד להשפעה , הרוב עשוי לטעות באותה מידה שהיחיד עשוי לטעות . הערה נוספת בקשר לעיקורים : התפוצצות האוכלוסין בקרב האנשים היא מפלצתית . לכן , מן הראוי לפעול גם לעיקור אנשים . גם בנושא הזה , מי שחושב אחרת , מתעלם מן המציאות .
 

C H 4

New member
יופי

אם כולם עונים אותו הדבר זה כי הם מעתיקים (וחס וחלילה לא כי כולם יודעים יותר טוב ממך) ואם לא נענה אותו הדבר הרי נסתור אחד את דברי השני עכשיו כשאני מבינה שעם התואר וטרינר, ביולוג, זאולוג וחכמולוג אין על מה להתווכח איתך תסלח לי אבל לא רק שאתה שקרן וממציאן (או סתם בעל זכרון סלקטיבי מאוד) אתה גם עושה נזק לבעלי חיים בהסברה הלא נכונה שלך. חבל
 

אנטוליו

New member
עיקור חתולה מניקה זה באמת גרוע מאוד

אך אותי מעניין במיוחד מה דעתם של חברי הפורום על כך שלא מיישמים את רעיון העיקור גם על בני אדם. היינו יכולים לחסוך לעצמנו הרבה צרות ובעיות!
 

kiTTyCaT3

New member
כתבנו שאנחנו בד"כ מחכים לגמר ההנקה

נושאים חדשים כדאי לפתוח בשרשורים חדשים.
הרעיון שלך על עיקור בני אדם והקשר שלו לזכויות בעלי החיים הוא נושא חדש ולכן צריך להיות בשרשור חדש. לדעתי השרשור הזה כבר גדול מידי ואי אפשר לפתוח בו נושאים חדשים. מירב
 

menl

New member
אתה מוזמן לפתוח שרשור ../images/Emo32.gif

עצם העובדה שאתה חושב שצריך לעקר בני אדם אינה ממש
, אבל דיון זה כבר באמת סוטה מנושא הפורום (למרות שניתן לטעון שמהלך כזה יעזור לבעלי החיים). פשוט תפתח הודעה חדשה ותכלול
בכותרת. דרך אגב, אתה יכול לפתוח כך גם דיון על הדרך שאתה רוצה לקדם, למרות שהייתי מעדיף שלא יהיו יותר מדי הודעות
. בברכה, מנשה
 

אנטוליו

New member
יש לי באמת השקפת עולם שדוגלת

בשיוויון של כל בעלי חיים, כולל האדם. כולנו מונעים ע"י אותו הכוח: התאווה לחיים (the will to live). השוני הוא רק בצורה אך לא בתוכן, לכן אני סבור שאותם הכללים צריכים לחול על כולם, בני אדם וחיות אחרות כאחד. שומה עלינו לכבד ולהתחשב בכולם ולהיות בהרמוניה עם כולם. לעומת זאת, אני רואה שכולם כאן הם בעלי השקפה סוגנית, קרי גזענית, ועדיין חושבים שהגזע האנושי הוא מעל לכל. השקפה אגוצנטרית זאת מזכירה לי מאוד את תורת הגזע מתקופה אחרת שבזכותה התאפשרו כל מעשי הזוועה של המאה שעברה. הלקח עבור כולנו צריך להיות: מלחמה ללא פשרות בגזענות האנושית ומוטב להתחיל את זה מעצמנו, לפני שאנו באים בטענות לאחרים.
 

lilithmm

New member
תשובה

אני עיקרתי ועודדתי לעקר מאות אם לא אלפי כלבות חלקן בהריון בכל מני שלבים :)
 
למעלה