ארבל מהכרמל
New member
כמה מאושר הייתי....
הגעתי אתמול למפגש גולשים בחברותא עם אהובתי, הנוהגת להיפגש בקבוצה זו לעיתים מזומנות... כשהגענו, אמרו הנוכחות לחברתי:"וואאוו, איזו יפה את נראית....כמה טוב את נראיית...את מאוהבת?" והיא לא השיבה להן אלא בחיוך דו- משמעי עם הרבה סומק טבעי על לחייה ועינייה אמרו הכל...... ואני לא הגבתי במילה אלא שגאה ליבי בקרבי....
הגעתי אתמול למפגש גולשים בחברותא עם אהובתי, הנוהגת להיפגש בקבוצה זו לעיתים מזומנות... כשהגענו, אמרו הנוכחות לחברתי:"וואאוו, איזו יפה את נראית....כמה טוב את נראיית...את מאוהבת?" והיא לא השיבה להן אלא בחיוך דו- משמעי עם הרבה סומק טבעי על לחייה ועינייה אמרו הכל...... ואני לא הגבתי במילה אלא שגאה ליבי בקרבי....