כמה מאושר הייתי....

כמה מאושר הייתי....

הגעתי אתמול למפגש גולשים בחברותא עם אהובתי, הנוהגת להיפגש בקבוצה זו לעיתים מזומנות... כשהגענו, אמרו הנוכחות לחברתי:"וואאוו, איזו יפה את נראית....כמה טוב את נראיית...את מאוהבת?" והיא לא השיבה להן אלא בחיוך דו- משמעי עם הרבה סומק טבעי על לחייה ועינייה אמרו הכל...... ואני לא הגבתי במילה אלא שגאה ליבי בקרבי....
 

און&און

New member
כמה מאוהב אתה..

איזה כיף לשמוע, שמח בשבילך..שמח בשבילה.. ואם כבר אז איפה אתה בן אדם??? און.
 
יש הסבר...... ../images/Emo8.gif

לך לשרשור החוטיני בדף זה ופתח תגובתי על הביישנות....מבטיח לך שהכל יהיה ברור..... בשעה 21.30 אחזור רענן לאחר מנוחה קצרה.....ביי.
 
למעלה