כמה טיפשי

BW37

New member
כמה טיפשי

נכנסתי לתפוז
ויש בצד באנר:

ישראל משקיעה בך!

זה הזמן להקים עסק בישראל!

משרד העלייה והקליטה מציע חבילת קליטה עסקית מושלמת: הלוואה בתנאים מיוחדים, ליווי עסקי ועוד!

משרד העלייה והקליטה מציע לך חבילת הטבות לעידוד עסקים ויזמות בקרב עולים ותושבים חוזרים.
התוכנית מסייעת למעוניינים לפתוח עסק חדש, להרחיב עסק קיים או להעתיק עסק מחוץ לארץ.

החבילה כוללת

מיפוי צרכים, בדיקת היתכנות וחוות דעת כלכלית ראשונית למימוש הרעיון העסקי.
בנית מודל עסקי להקמה, תכנון ו/או פיתוח עסק קיים.
הכנת תכנית עסקית למימון העסק.
סיוע בהכנת תכנית עסקית להקמת סטארט-אפ.
הלוואה של עד 250 אלף ₪ בתנאים מיוחדים ובהתאם לתנאי הזכאות של המשרד.
יעוץ עסקי אישי על ידי מומחים בתחומי יזמות, שיווק, מימון, מכירות ועוד (עד 20 שעות).
מפגשי העשרה מקצועיים (סדנאות) במגוון תחומים.
ייעוץ אישי בתחום המיסוי.
ועוד ועוד...

העיקר ועוד ועוד
המדינה ממנת לאנשים שיהגרו אליה בעצם עסק, כולל כל עבודת ההכנה, ליווי , יעוץ והלוואה להקמת העסק
וזה בנוסף למענק עליה, עזרה במגורים.
לתושבים שלה שכבר חיים במדינה היא לא נותנת כלום
להם יהיה קשה להקים עסק
למהגר אליה , היא תעשה הכל כדי להביא אותו
אחרי שאתה כבר בישראל, אתה יכול להחנק, זה בסדר...

אפשר לחשוב שהמדינה כבר בנתה מספיק בתים לאלו שנמצאים כבר
וכל האזרחים שלה יש עבודה ועסקים...

כמה מוזר

אחרי זה שישראלים שחושבים על הגירה למדינה אחרת, שואלים אם המדינה נותנת מענק עלייה, ולא מבינים למה אף מדינה בעולם לא עוזרת למי שבא
רק לאלו שכבר נמצאים...
 

puma141

New member
למה לא כתבת על אריק כלום?על אהבת עם את

האומן שלה, את התרבות....
למה לא כתבת כלום על אריק איינשטיין? אין לי ספק שלא אמורה להיות לך סיבה לשנוא אותו...
לא כתבת ולו מילה אחת! לא כתבת ולו שיר אחד!
הוא אמור להיות, לפחות הוא, משהו שמסמל אצלך דבר טוב.
גם פה-לא מצאת טוב... הכיצד?!


משהו איתך לא מסתדר לי....לא מאמינה לך בשיט.

אז מצאת עכשיו עוד! משהו לרעתינו...לא קוראת אפילו. לא כשזה בא ממך..
בטוח שאתה ישראלי?! בטוח? אני מה זה לא בטוחה......וזה הולך ומתחזק.
 

shayCn

New member
ומה ניו זילנד נותנת לתושב חוזר?

זו המדיניות של המדינה,לצרף עוד ועוד יהודים אבודים במדינות נוכריות
ולהעלות אותם לארץ.
לקבץ אותם כאן לקובץ עם נפח שיילך ויתפח.
 

BW37

New member
כלום

אף מדינה בעולם לא נותנת כלום,
לא למהגרים אליה ולא לתושבים חוזרים
אתה אזרח או זכאי להגר, ברוך הבא, חייה את חייך
מדינות עוזרות לתושבים שגרים במדינה, לא לכאלו שגרו במדינות אחרות.
אם המדינה מצליחה והחיים בה טובים, זה יעודד אנשים איכותיים להגר אליה.

גם אף מדינה לא שמה כותרת על אחד שבא או הולך
כשבריטי עובר לארצות הברית, הסביבה שלו אומרת לו : תצליח ותהנה, זה לא רע ולא טוב
כשסיני עובר לקנדה, הסביבה שלו שמחה ומעודדת אותו להצליח במקום יותר טוב.
 

shayCn

New member
זאת בדיוק הבעיה

אף מדינה לא שמה כותרת ולא מעניין אותה אם תבוא או תלך.
אתה לא משמעותי מבחינת אותה מדינה זרה.אתה לא מעניין אותה.
מצידה,לא טוב לך - תלך.
אין חום ואין קירבה.המדינה יכולה לאלץ אותך לעזוב מתוך מדיניות מושחתת
ולא לקחת אחריות לכך.
 

BW37

New member
הפוך

מדינות עוזרות רק לתושבים שלהם
אנשים חדשים, יגורו כמה שנים ואז יקבלו זכויות

מדינת ישראל לא נותנת כלום לתושבים שלה, רק לוקחת
ונותנת רק למי שבא אליה
אם אדם מהגר לישראל, או חוזר לישראל אחרי 3 שנים, בגילך, הוא יקבל עשרות אלפי שקלים מענק
מגורים , יקימו לו עסק, לך לא יתנו כלום.

יש חום ויש קירבה ויש אהבת המדינה, אבל לא צריך להכריח את האזרחים לאהוב את המדינה
כמו בישראל וצפון קוריאה,
המצב בפועל יגרום לזה שיאהבו אותה וירצו לבוא אליה
רק ישראל צריכה לעודד הגירה אליה, ולעצור הגירה ממנה,
אף מדינה אחרת לא מעודדת הגירה, מקסימום מוכנה לקבל אליה מהגרים איכותיים
 

השלושר

New member
ציטוט אחד של קישון לכל השרשור הזה וזהו

ממדינות אחרות יש הרבה, מישראל יש רק אחת.

יום חיובי ומועיל, הישמר לנפשך מן האורקים.
 

puma141

New member
ב ד י ו ק!

אבל יש אנשים שמסרבים לראות את זה לגבי ישראל-משום שנאתם
הלא מובנת בעליל...בכל נושא ונושא.
 

BW37

New member
זה נכון גם לכל מדינה אחרת

מדינות אחרות יש הרבה, איטליה יש רק אחת
 

השלושר

New member
לא לכל המדינות

בכל מקרה,
הפואנטה היא שאנחנו לא אמורים להיות כמו כולם.
לא הייתי רוצה שנהיה כמו כולם.
 

BW37

New member
הכוונה, הכוונה

כשבן אדם שגר בישראל אומר "מדינות אחרות יש הרבה, ישראל יש רק אחת"
הוא מתכוון שישראל מקום נהדר

כשאדם כמו קישון, שנולד במדינה אחרת, היגר לישראל לכמה שנים, ואז עזב אותה חד כיוונית ולא חזר לגור בישראל
אומר את המשפט "מדינות אחרות יש הרבה, ישראל יש רק אחת"

הוא מתכון לומר:
ישראל יש רק אחת, וטוב שככה...
 

השלושר

New member
לא קשור לנהדר או לא, שונה, בהחלט

אוי ואבוי לנו אם ניטמע ונידמה יותר מדי -
לא לסביבתנו הקרובה חלילה,
ממנה יש להתרחק באופן מוחלט.
אבל גם לא לרחוקה יותר, לא יותר מדי.
 
זה מה שמעניין אותך? להיות מיוחד?

וזה שהילדים שלך בחיים לא יוכלו לקנות בית במדינה השונה והייחודית הזאת,
אלא אם כן תמות ותשאיר להם אחלה ירושה,
זה לא אכפת לך?

ביקורת כלפי המנהיגים שלנו - תמיד יש לה מקום, זה יסוד הדמוקרטיה שכנראה שכחו פה.
ללמוד ממדינות "ותיקות" יותר ולהתייעל - זה מאוד חשוב, בלי קשר לאופי הייחודי של ישראל.
 

השלושר

New member
זה לא מה שמעניין, זו המציאות

מי אמר לא להעביר ביקורת ?
מעבירים.

אבל אין טעם לשקוע בפנטיות כאילו בכל העולם
חיים בגן עדן של תרבות מעודנת, נכונה וממשל תקין
ורק פה לא...
 

השלושר

New member
ואם אתה מכיר את כתביו

אתה אמור לדעת
שקישון מעולם לא ניסה
לתאר את ישראל כאוטופיה מושלמת...

אבל שונה, ייחודית ? זה בטוח.
 

shayCn

New member
הגזמת.הלכת רחוק..

המדינה לא נותנת רק למי שמגיע אליה,היא נותנת להרבה שכבות
אחרות.היא בהחלט יכולה לתת יותר וצריך שיקרו כמה דברים כדי שזה יקרה..כמו הפחתת מיסים,רגולציות בתשתיות וכד'.
המצב של המדינה שונה ממצבן של מדינות כמו קנדה או ארה"ב,כיון שפה
עדיין קיימת מדיניות של קיבוץ יהודים מרחבי תבל לתוך המדינה.
זה תהליך שקרה גם בארה"ב,באוסטרליה וקנדה.
סך הכל אפשר להיות מרוצים מהדרך שהמדינה עשתה ב65 שנות קיומה.
אף אחד לא מכריח אותך לאהוב את המדינה,רק לא לשנוא אותה כמו אוייב
אתה סתם פוגע בעצמך כשאתה פוגע במדינת-האם שלך.
'המדינה' או 'הבית' בסך הכולל זה החיבור הרגשי והשכלי שלך לאנשים
שסביבך,אז אני מאמין שאם אתה עוזב את 'הארץ' ומהגר כשאין לך בעיות
כלכליות..אז זה כי לא טוב לך עם האנשים.
 
למעלה