כמה טוב לחזור לארץ... אבל בינינו... לא היה אכפת לי להישאר שם עוד קצת!!! שלכם דניאל..
D daniel.. New member 15/7/01 #1 כמה טוב לחזור לארץ... אבל בינינו... לא היה אכפת לי להישאר שם עוד קצת!!! שלכם דניאל..
ש שייכת New member 15/7/01 #2 כמה טוף לחזור לארץ?! אם אתה מרגיש רוויה, ומחליט לחזור לכל מקום שהוא, יש כאן מישהי שמוכנה להצטרף, אם תביא איתך את המחשב...
כמה טוף לחזור לארץ?! אם אתה מרגיש רוויה, ומחליט לחזור לכל מקום שהוא, יש כאן מישהי שמוכנה להצטרף, אם תביא איתך את המחשב...
D daniel.. New member 15/7/01 #4 נראה לך ש... נראה לך שאני אבוא ללא המחשב?! no way או בעברית... אין סיכוי!!! שלך (עם המחשב...) דניאל..
נראה לך ש... נראה לך שאני אבוא ללא המחשב?! no way או בעברית... אין סיכוי!!! שלך (עם המחשב...) דניאל..
ש שייכת New member 15/7/01 #5 אם כך... הדרכון עומד ב- STAND BY או בעברית: בהיכון... אז מחכה לאור ירוק, שייכת
ש שייכת New member 15/7/01 #7 לאאאאאאאא!!!!!!!!! אין בו מספיק פונקציות!!!! ואין לו מספיק זיכרון להכיל את כל החברים, את כל האהבות... פנטיום 4.... לפחות...
לאאאאאאאא!!!!!!!!! אין בו מספיק פונקציות!!!! ואין לו מספיק זיכרון להכיל את כל החברים, את כל האהבות... פנטיום 4.... לפחות...
D daniel.. New member 15/7/01 #8 שששששששששששששששששש... למה את צועקת?! הערת את הילדים.... בסדר בסדר, הבנתי! נקח איזה מחשב-על קטנטן איזה שרת אינטרנט קטנטן משלנו משהו שמקושר ב T-3 מקווה שנרגעת.. שלך דניאל..
שששששששששששששששששש... למה את צועקת?! הערת את הילדים.... בסדר בסדר, הבנתי! נקח איזה מחשב-על קטנטן איזה שרת אינטרנט קטנטן משלנו משהו שמקושר ב T-3 מקווה שנרגעת.. שלך דניאל..
ש שייכת New member 15/7/01 #9 ששששש.... אתה צודק, כולם פה ישנים... נשארנו שני סנוניות, או שני ינשופים... מנסה להרגע, עדיין לא מצליחה, אף פעם לא נרדמת לפני נסיעה.
ששששש.... אתה צודק, כולם פה ישנים... נשארנו שני סנוניות, או שני ינשופים... מנסה להרגע, עדיין לא מצליחה, אף פעם לא נרדמת לפני נסיעה.
D daniel.. New member 15/7/01 #12 נראה לי ש... שבגלל התקופה ההיא המציאו את הקללה ``אינעל ריבוק!!! עוד פעם הבאת לי ריבוק!!`` שלך דניאל.. (עם הריבוק...)
נראה לי ש... שבגלל התקופה ההיא המציאו את הקללה ``אינעל ריבוק!!! עוד פעם הבאת לי ריבוק!!`` שלך דניאל.. (עם הריבוק...)
ע עינת.. :-) New member 15/7/01 #14 שששששששששששששש............... לא מעירה אותך. ראיתי שהלכת לישון ממש מאוחר, כלומר ממש מוקדם בבוקר, אז לא מעירה אותך... (בטח הילדים כבר יטרחו להעיר ) רק אומרת ברוך הבא.... ע י נ ת . .
שששששששששששששש............... לא מעירה אותך. ראיתי שהלכת לישון ממש מאוחר, כלומר ממש מוקדם בבוקר, אז לא מעירה אותך... (בטח הילדים כבר יטרחו להעיר ) רק אומרת ברוך הבא.... ע י נ ת . .
D daniel.. New member 15/7/01 #15 חחחחחחחחחח... תודה מתוקה! אלא שהפעם זה לא כל כך עזר לי... הצלחתי לישון חצי שעה בלבד יום מקסים לכולנו! שלך דניאל..
חחחחחחחחחח... תודה מתוקה! אלא שהפעם זה לא כל כך עזר לי... הצלחתי לישון חצי שעה בלבד יום מקסים לכולנו! שלך דניאל..