כמה חם

כמה חם../images/Emo178.gif

לא יאמן ועדין לא התחיל הקיץ הרישמי אני מרגישה כמו מחשב עם וירוס אני מקוה שבבודפסט המזג אויר נעים יותר כן בנות יקרות יש לי זוג מקסים
שמפרגן ולמרות שרק עכשיו התחלנו טיפול שבוע הבא אני
למספר ימים ל
.
 

ורד13

New member
הי חמודה

אם חם אצלך תארי לעצמך כמה חם אצלנו. ד. בבריכה ואני מתארגנת לקראת הזריקה הראשונה. (הפעם הראשונה הכי מטרידה). סחתן על האיקונים. ד"ש.
 

ורד13

New member
הי ענת

אם הבנתי נכון, עוד קצת בירוקרטיה מבאסת - ואת משווה איתי פרוטוקולים של טיפול...ואני כבר מייעדת אצבעות כדי להחזיק בשבילך.
 

עָנת

New member
לא לא!

אני לא לוקחת הורמונים
אז נשווה פרוטוקול של הפונדקאית
מחזיקה לך אצבעות,והזרקה נעימה
.
 
למעלה