כמה דפים מהאלבום.

winny

New member
כמה דפים מהאלבום.

לא להאמין שאני כבר מסיימת את האלבום השני שלי!!! עם על ימי ההולדת והארועים, האלבום הזה התמלא מאוד מהר :) אשמח לשמוע חוות דעת. תמונות נוספות ותקריבים - בבלוג :)
 

שניצל13

New member
התכוונתי לכתוב לך איזה דפים אהבתי

מבין כולם אבל הם כולם מקסימים. דף הבלט גורם לי להתבאס שאין לי בנות (יש סיכוי לדעתך שהבן שלי יסכים לעבור מכדור-עף לבלט?), הדף עם העצים מתוק לאללה והדף הזה - שילובי הדפים שבחרת ליצירת הפרחים - מ ה מ מ י ם. דפי השאריות נהדרים ובקיצור - הכל מוצלח מאד.כל הכבוד על ההספק.
 

winny

New member
תודה רבה. כייף לשמוע :)

ואני בטוחה שאפשר להכין דפים מהממים גם עם כדורעף! אני כבר מדמיינת תמונה עם ילד באויר על רקע של רשת, והכל על חוף ים :) יעל.
 

mei8

New member
אני ממש אוהבת את הדפים שלך!!!!

בעיקר הבלט והמתוק
מקסימים!!!!!
 
אלבום מקסים ביותר!!!

אהבתי מאד את הדפים שבהם השתמשת, העדינות של הצבעים שלהם, והעדינות של הביצוע בעיצוב פשוט משלימים אחד את השני! רק שתי הערות יקירתי! כשאת מעלה תמונות לבלוג תכווצי אותן מעט מ100% ל-25% ואז אפשר יהיה לראות את הדף במלואו מבלי לשחק ולהזיז זה הרבה יותר נוח לראות ולזכור מה ראינו שניה לפני... דבר שני.- אני חושבת שחלק גדול מעיצוב של דף זו התמונה, ואני מבינה את הצורך לגונן על אנשים שמצולמים, אבל אולי קצת יותר להשאיר מהפרצוף וההבעה...אולי לטשטש רק קצת את העיניים... מקווה שתקבלי בהבנה ואהבה , זו דעתי אולי אני טועה...ובכל מיקרה בשום אופן לא כדי לפגוע...
 

winny

New member
תודה על התגובה. התלבטתי קשות...

האם להסתיר את פרצופי הילדים או לא. בסוף החלטתי שאין מה לעשות, אם אני לא רוצה שהתמונות של הבנות ירוצו חופשי ברשת, אני מסתירה אותם. ואני יודעת שאני עודה את זה בברוטליות, אבל זה חלק מלמנוע מאנשים זרים להשתמש בתמונות ): לגבי הגודל - אקח זאת לתשומת ליבי. אני עובדת על רזולוציית 1280, אז אצלי הן נפתחות בלי בעיה. באמת אקטין יותר :) תודה על כל הפידבקים :) יעל.
 
למעלה