כמה דברים....

כמה דברים....

אחד מישהו פה יודע איך עושים את זה... ² רק אני צריך לדעת איך עושים אחד לא שתיים שתיים אני כותב עכשיו סיפור לא לא לא פאנפיק אלה סיפור לצערי אני לא מפרסם כלום עד שזה לא גמור זהו דורותי
 

Nagini Potter

New member
איך עושים את "זה"?

באיזה ´לעשות את זה´ מדובר...? *מבט זדוני* (המבין יבין, והלא מבין - זה לא לגילך) איך עושים מה? Nagini Potter
 
למעלה