כמה דברים על המטריקס

BooBee

New member
כמה דברים על המטריקס

טריניטי- משמעות מילה קבוצה של שלושה, בסרט-ניאו, מורפיוס וטריניטי, הכוכבים הראשיים. ניאו משמעו אחד בלטינית. בהתחלת הסרט טריניטי נלחמת בשוטרים בחדר 303, בסוף הסרט ניאו נלחם בסוכנים בחדר 101. נבוכדנאצר היה מלך בבלי שסבל מחלומות רעים. מורפיוס היה האל המיתולוגי היווני שאחראי על השינה והחלימה. כשניאו משתחרר מהמטריקס ומתעורר ספינה, מורפיוס אומר לו וולקאם טו דה ריל וורלד. בעניין האורקל, כשניאו פוגש את האורקל לראשונה, ברקע שומעים את השיר "i´m beginning to see the light", שיר של דיוק אלינגטון. בנוסף, מצאתי אחלה לינק למאמרים בענין האורקל. מקווה שאין לכם בעיה עם האנגלית שמה. זה כל מיני מאמרים של צופים שפתחו תאוריות. תשוטטו באתר הזה ותראו על מה אני מדברת. בובי.
 

BooBee

New member
עוד משהו

כשניאו מאחר לעבודה והבוס שלו נותן לו על הראש, הוא אומר(הבוס) שהכללים לא חלים עליו. בהמשך הסרט מסתבר שזה באמת ככה. שימו לב גם לשמות של הסוכנים-ג´ונס וסמית´. זוכרים איך קוראים לסוכנים ב "גברים בשחור"? וויל סמית´ וטומי לי ג´ונס. שזה סתם משהו לא קשור, אבל תודו שחביב לאללה... אפרופו סוכנים. אם אני אזכר בעוד אני אכתוב. ביי בינתיים.
 

green lantern

New member
שימו לב גם איך קוראים לחברה

שניאו עובד בא בהתחלה.... מטריקס איפה יש נבוכנצר
ועוד משהו שבטח שמתם
אליו זה אלמנט עליסה בארץ הפלאות: חלום>ארנב לבן>מראה
>פלאים ופלאות>התעוררות... דרך אגב שלום לכולם GREEN LANTERN קפצו לבקר בפורום 261
 

RedStorm

New member
דה-ז´א-וו!!!

קיבלתי מההודעה שלך , ממש חזק! boobee מה שאמרת מקודם ממש מעניין...עלית על זה לבד? לא ממש הבנתי את הקטע של המראה למה דווקא מראה למה ככה ...מה בדיוק קרה שם?
 

BooBee

New member
בעניין המראה

(אתם ממש בתולי מטריקס, אה?) אחרי שניאו בולע את הגלולה ומתחילים לאתר את הגוף שלו בשדות האינסופיים, הוא יושב עם האלקטרודות ומביט בראי. המציאות מתחלפת מול עיניו. הוא מתחיל לראות מי הוא באמת. כאן בעצם מתחיל המסע שלו להאמין שהוא האחד. ראי הרי אמור לשקף מציאות, והנה בסצנה הזו, ניאו מתחיל לראות את המציאות האמיתית. כשהחומר הנזולי הכסוף משתלט עליו, ניאו מתחיל לסבול. אני רואה את זה כמו לידה. כשתינוקות נולדים הם צורחים, כואב להם. העיניים שלהם כואבות כי זה הפעם הראשונה שהם משתמשים בהם. השרירים בגוף מכירים תנועות בסיסיות אבל צריכים להסתגל. תחשבו על כל הסצנה שבו הגוף של ניאו נפלט למערכת הביוב המרכזית. לא הזכיר לכם לידה? בובי.
 

שריר

New member
יש שירשור אחד ארוך על כל

הדברים של מאטריקס כי אני מת על הסרט אבל אף פעם לא חשבתי על כל מה שאתה מעלה פה
 

BooBee

New member
כמו שכתבתי קודם

אני ראיתי את הסרט הזה יותר ממאה פעם לדעתי ובכל פעם גיליתי דברים חדשים. יש אחלה אתרים עם קבוצות דיון מעולות בנושא, אבל כולן באנגלית, ולפעמים יותר כיף לי להתפלסף בעברית, מה לעשות.... לפני שנה בערך ראינו את הסרט במקביל בכמה מקומות בעולם ועצרנו אחרי כל סצנה ודיברנו עליה. היה ענק. אפשר לנסות את זה כאן. מה דעתכם? נקבע יום ושעה, כל אחד יכניס את הקלטת בוידאו ואחרי כל סצנה נעשה פאוז ונדבר עליה. יש דברים ענקיים שאפשר לפספס. לפעמים האקשן עולה על הפילוסופיה. בובי(אני בחורה, ד"א).
 

S__A

New member
זה גדול, שווה התכנסות ..

אף פעם לא עשיתי כזה דבר, צריך אבל שכולם ידעו ..
 

RedStorm

New member
בתולי מאטריקס...לא ממש

אבל תמיד מדהים לראות אותו מחדש
 
למעלה