כמה דברים אחרונים :cool:

Dragonite

New member
כמה דברים אחרונים :cool:

הנה ה``חוקים`` א. לא לשנות את הסיפור, תמשיכו את הדברים של מי שהיה קודם (ברור שמותר לשנות, אבל לא משהו ``קיצוני``) ב. לא לשנות את האופי של הדמויות (כמו שאמרה רוקטשיפר) ג. לא לשנות דברים שקשורים ל``בסיס`` של פוקמון (יש! פיקצ`ו התפתח לאירודקטייל!) ד. כמו שאמרתי, להשאיר את הסיפור שפוי ה. תהנו!!!! אגב, אם מישהו רוצה לכתוב משהו בסיפור שעובר על הדברים האלא, תגידו לי באייסיקיו קודם... דבר אחרון: תכתבו בכל הודעה *רק* את הסיפור, בלי הערות... פשוט שיהיה יותר קריא (אם אתם רוצים משהו שקשור לסיפור, תכתבו אותו בנפרד).... כדי להתחיל אני כותב הכל בהודעה חדשה (אני אכתוב אותה עוד מעט), וכל אחד יגיב להודעה האחרונה שנכתבה (זה גם הזדמנות לעשות שיא של ההודעה הכי ארוכה ^_^) Dragonite
 
למעלה