The Pinky And The Floyd
New member
כמה אפשר להתעצבן ?
הנה שיחת טלפון של שר החוץ הגרמני עם ערפאת: ערפאת: ``שרון ואני - אנחנו שני הגנרלים הגדולים בהיסטוריה. ההבדל בינינו הוא שאני עוד לא הפסדתי שום מלחמה`` (מה ?! אה וואלה, זאת מלחמה) שר החוץ הגרמני: ``האם אתה מוכן להתנער מעומק הלב מהטרור ?`` ערפאת: ``וההתנערות של הגרמנים מהשואה, אתה באמת רוצה להגיד לי שהיא מעומק הלב ?`` (תמיד חיפשתם השוואה) פישר (שר החוץ הגרמני) רגז כששמע מערפאת שהוא אינו מתכוון אפילו לגנות את מבצעי הפיגוע. באותו עמוד, כתבה אחת למעלה: ``הקבינט הורה לצה``ל להיערך להתקפה, אולם רה``מ השהה את הפעולות ``לזמן קצר`` כדי לראות: האם ערפאת יבצע הבטחתו מאתמול להפסקת אש. ערפאת: (2 שניות לאחר שקראנו שהוא אינו מוכן *אפילו* לגנות את הפיגוע) ``אנו מוכנים לפעול ולהשקיע את מרב המאמצים להפסקת מרחץ הדמים של בני עמנו והעם הישראלי, לעשות את הדרוש להפסקת אש מיידית, בלתי מותנית אמיתית ויעילה, ולעשות מאמץ משותף כדי שנוכל לשוב לשולחן המשא-ומתן`` עוד הפסקת אש, נתראה בפיגוע הבא. (בתקווה שהוא לא יהיה אצלי או אצלך.) מלבד התינופת הזאת, יש גם את חברת קדישא ... ואת הרב עובדיה יוסף ... ואני לא רוצה לחפש עוד דברים. אם לא צריך להגיב על הפיגוע הזה, על מה *כן* צריך להגיב ? כן לשלום, לא לאלימות
הנה שיחת טלפון של שר החוץ הגרמני עם ערפאת: ערפאת: ``שרון ואני - אנחנו שני הגנרלים הגדולים בהיסטוריה. ההבדל בינינו הוא שאני עוד לא הפסדתי שום מלחמה`` (מה ?! אה וואלה, זאת מלחמה) שר החוץ הגרמני: ``האם אתה מוכן להתנער מעומק הלב מהטרור ?`` ערפאת: ``וההתנערות של הגרמנים מהשואה, אתה באמת רוצה להגיד לי שהיא מעומק הלב ?`` (תמיד חיפשתם השוואה) פישר (שר החוץ הגרמני) רגז כששמע מערפאת שהוא אינו מתכוון אפילו לגנות את מבצעי הפיגוע. באותו עמוד, כתבה אחת למעלה: ``הקבינט הורה לצה``ל להיערך להתקפה, אולם רה``מ השהה את הפעולות ``לזמן קצר`` כדי לראות: האם ערפאת יבצע הבטחתו מאתמול להפסקת אש. ערפאת: (2 שניות לאחר שקראנו שהוא אינו מוכן *אפילו* לגנות את הפיגוע) ``אנו מוכנים לפעול ולהשקיע את מרב המאמצים להפסקת מרחץ הדמים של בני עמנו והעם הישראלי, לעשות את הדרוש להפסקת אש מיידית, בלתי מותנית אמיתית ויעילה, ולעשות מאמץ משותף כדי שנוכל לשוב לשולחן המשא-ומתן`` עוד הפסקת אש, נתראה בפיגוע הבא. (בתקווה שהוא לא יהיה אצלי או אצלך.) מלבד התינופת הזאת, יש גם את חברת קדישא ... ואת הרב עובדיה יוסף ... ואני לא רוצה לחפש עוד דברים. אם לא צריך להגיב על הפיגוע הזה, על מה *כן* צריך להגיב ? כן לשלום, לא לאלימות