כמה אפשר להתעצבן ?

כמה אפשר להתעצבן ?

הנה שיחת טלפון של שר החוץ הגרמני עם ערפאת: ערפאת: ``שרון ואני - אנחנו שני הגנרלים הגדולים בהיסטוריה. ההבדל בינינו הוא שאני עוד לא הפסדתי שום מלחמה`` (מה ?! אה וואלה, זאת מלחמה) שר החוץ הגרמני: ``האם אתה מוכן להתנער מעומק הלב מהטרור ?`` ערפאת: ``וההתנערות של הגרמנים מהשואה, אתה באמת רוצה להגיד לי שהיא מעומק הלב ?`` (תמיד חיפשתם השוואה) פישר (שר החוץ הגרמני) רגז כששמע מערפאת שהוא אינו מתכוון אפילו לגנות את מבצעי הפיגוע. באותו עמוד, כתבה אחת למעלה: ``הקבינט הורה לצה``ל להיערך להתקפה, אולם רה``מ השהה את הפעולות ``לזמן קצר`` כדי לראות: האם ערפאת יבצע הבטחתו מאתמול להפסקת אש. ערפאת: (2 שניות לאחר שקראנו שהוא אינו מוכן *אפילו* לגנות את הפיגוע) ``אנו מוכנים לפעול ולהשקיע את מרב המאמצים להפסקת מרחץ הדמים של בני עמנו והעם הישראלי, לעשות את הדרוש להפסקת אש מיידית, בלתי מותנית אמיתית ויעילה, ולעשות מאמץ משותף כדי שנוכל לשוב לשולחן המשא-ומתן`` עוד הפסקת אש, נתראה בפיגוע הבא. (בתקווה שהוא לא יהיה אצלי או אצלך.) מלבד התינופת הזאת, יש גם את חברת קדישא ... ואת הרב עובדיה יוסף ... ואני לא רוצה לחפש עוד דברים. אם לא צריך להגיב על הפיגוע הזה, על מה *כן* צריך להגיב ? כן לשלום, לא לאלימות
 

tenen

New member
כנראה שהרבה....

נראה לי שאתה לא תופס משהו על הפיגוע הזה אנחנו לא נשתוק אנחנו יודעים את זה האמריקאים יודעים את זה ערפאת יודע את זה ומדינות ערב יודעות. אנחנו פשוט מחכים ששרון יחזור מאירופה כי לא עושים פעולה שיכולה לגרור מלחמה בזמן שראש הממשלה בחול. אז שרון יחזור, יגיד שיש הוכחות שהפלסטינים ממשיכים בטרור מה שמאוד סביר להניח שהם יעשו, ואז שרון ינקוט באמצעי כגון הפצצה ממטוסים לפחות. השאלה כמה שרון מרוגז ? כבר ראינו לאיפה הגענו בפעם שעברה, אני אישית מקווה שאם הוא יפתח במלחמה אז הפעם אחת של חיסול כי אני לא רוצה לראות את לבנון 2 רק בעזה וממש לא רוצה לראות את הילדים שלי שם עוד 20 שנה. נ.ב: בקשר לקדישא זה מרגיז גם אותי אבל אתה שוכח את אחד העקרונות הכי חשובים בדמוקרטיה חופש הדת, אתה לא יכול להכריח רבנים של קדישא לקבור אנשים שלפי הדת שלהם (של הרבנים) אסור להם לקבור אותם.
 

autumn

New member
אה וואלה,

הסיבה היחידה שאנחנו לא מתחילים להפציץ את הערבים ופותחים במלחמה - זה בגלל ששרון באירופה! בסדר.....
 
עידכון מחדשות השעה 12

``חיל האוויר ביטל מתקפה אווירית, כשנודע שערפאת הכריז על הפסקת אש`` כן כן, הוא המנהיג שלהם, ולכן הם יקשיבו לו.
 

dannnnnna

New member
אתם יודעים שהקטע עם קדישא זה בולשיט

איך הם יפרסמו משהו בשבת? הם גם פירסמו הבהרה. בכל מקרה, למה לחפש להטיל אשמה על אחד מאיתנו? הכוח שלנו עכשיו צריך לבוא מאיחוד, ימנים שמאלנים, אשכנזים וספרדים, יהודים ודתיים וכאלה ששמים חריף בפאלפל וכאלה שלא. בכל מקרה: היה פידוע, הוא היה נורא ובמקום למקד את כל האנרגיה בלהאשים את המגעים המרצחים ולהאשים את התוןמכים בהם, אתם זורקים רפש על חברה קדישא. habarnash יום יבוא, הוא יבוא...
 

hasaroot

New member
אם לא הבנתם, ההודעה האחרונה - ברנש

שעוד פעם שכח לשנות את היוזר ניים אחרי מישהו אחר נכנס לפורומים דרך המחשב שלו.
 
פיקוח נפש דוחה שבת.

זה לא המקרה הראשון שחברה קדישא מסרבים לקבור קבורה דתית ו\או צבאית אזרח ישראל, יהודים לרוב, שיהדותם `מוטלת בספק`. ולומר את האמת, אין לי בעיה עם זה. שלא יקברו אותם קבורה דתית. אני לא יכול להתווכח עם אמונה דתית של מישהו. הבעיה היא לא שחברה קדישא לא קוברים, אלא שאלטרנטיבות הקבורה האזרחית בארץ הם לרוב לא קיימות, ובמקומות המועטים שאפשר לקבור בהם אזרחית, העלות היא אסטרונומית. שחברה קדישא לא יקברו, זכותם. שתהיה אלטרנטיבה אזרחית זולה והגיונית. יוב, שכולו מוטל בספק.
 

autumn

New member
אני הבנתי

שאיזה עובד סוציאלי אמר למשפחה שיכול להיות שיהיו בעיות בקבורה -ומשם זה התנפח וכו`, ובעצם לקדישה אין בעיה במקרה הזה. לצערי הבנתי את זה אחרי שכתבתי פה הודעה מעוצבנת על קדישא איפשהוא.. אז אני מתנצלת... :)
 
למעלה