אני נכה בנכות כללית של ביטוח לאומי. אין לי רכוש וכספים ולא בית. אני משלמת שכ"ד ולא נשאר לי למכולת. האם יש חוק שאומר שצריך לתת לי הנחה בארנונה, חשמל ומים? כמה אחוזים ההנחה?
העיריה אינה חייבת לתת הנחה בארנונה. הנחה לארנונה לנכה היא המלצה בלבד. לגבי חשמל - לא ידוע לי על הנחה כלשהי. יחד עם זאת, תפנה בהקדם לאגף הרווחה (ממוקם ברחוב איכילוב שבמרכז העיר) והעובדות הסוציאליות יעזרו לך כמיטב יכולתן.