**********כל נדרי***********

מתוקה40

New member
../images/Emo39.gif סער ../images/Emo41.gif

לקרוא את מה שכתבת זה היה פשוט....אין מילים, כתבת יפיפה ומרגש. מפיך לאלוהים, כל מילה. גמר חתימה טובה לך, ולכל עם ישראל.
 

מיקו 42

New member
כן , כאן ועכשיו............

עכשיו זה הזמן. לחשבון נפש , אז מי שנפגע בכוונה או בזדון הנני מבקש סליחה! אם פגעתם בי בכוונה סולח מראש! ==גמר חתימה טובה לכולם== מיקו
 
סער.....

מקורי ומשעשע מעניין,חביב מפתיע כמו תמיד אתה "פוגע" כותב מבריק...קיבלת 100. אוהב אותך (כמו הבנות אם לא יותר) מייקי.
 
למעלה