כל מה שחשוב לדעת לבדיקות לעובדים

תוכן-מקודם

Member
מנהל
60.jpg
קרדיט תמונה: Canva

בדיקת פוליגרף לעובד, היא הדרך הטובה ביותר לבחון את אמינות העובדים ולהימנע ממצבים בהם עובדים יסבו פגיעה כזאת או אחרת לארגון.
בעבר, רק ארגונים הקשורים לשירותי ביטחון, יכלו להשתמש בבדיקות פוליגרף, אך כיום, לכל חברה וארגון, מכל ענף במשק, מתאפשר להשתמש בכלי חשוב זה.
בדיקות פוליגרף לעובדים יכולים להתבצע במסגרת גיוס עובדים – כאשר, באמצעות הבדיקות ניתן לוודא שהמועמדים אכן אמינים ומתאימים לארגון.
סיבות נוספות בהן יכול לעלות הצורך בקיום הבדיקות הוא בדיקה כאשר עולה חשד שעובד או עובדים מבצעים פעולות אשר עלולות להסב נזקים לארגון או לצורך בדיקה תקופתית לעובדים – כאשר, יותר ויותר בעלי חברות וראשי ארגונים מגלים בשנים האחרונות את היתרונות של קיום בדיקה שכזאת.

חשיבות פוליגרף​

בדיקת פוליגרף יכולה למעשה, לגלות אם אדם מסוים (עובד במקרה הזה) דובר אמת או שקר – כך שבאמצעות ניסוח השאלות המתאימות, ניתן לקבל את כל המידע שחשוב שאותו מעסיק אשר הזמין את הבדיקה ידע לגבי ההתנהלות של העובדים שלו בהיבטים מסוימים.
כאן חשוב לציין, שמומחה בביצוע בדיקת פוליגרף, יקפיד להבין בשלב הראשון את הצרכים של מזמין השירות ובהתבסס על כך ינסח את השאלות המתאימות – כך שהמעסיק יוכל להיות רגוע, שיש מי שידאג לו גם בהיבט הזה (ניסוח השאלות הרלוונטיות יכול להוות כפעולה הטומנת בחובה מורכבות גדולה ולכן, חשוב שהוא יתבצע על ידי מומחים בתחום).

משרד חקירות המתמחה גם בבדיקות פוליגרף​

לא כל משרדי החקירות מציעים שירות של בדיקות פוליגרף – במקרים רבים, הבדיקות מוצעות על ידי מכונים ייעודיים המתמחים רק בנושא הזה.
מהסיבה הזאת, עצם המחשבה שיש לכם כתובת אחת מקצועית ואמינה, אליה תוכלו לפנות הן כאשר יעלה הצורך בביצוע בדיקות פוליגרף לעובדים והן שיעלה הצורך בביצוע חקירות באמצעות משרד חקירות, יכולה להסב הרבה שקט נפשי.
חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ הינה חברת חקירות, מקצועית ומנוסה, אשר מציעה קשת רחבה של שירותי חקירות, תחת קורת גג אחת ובתוך כך, החברה גם מעסיקה מומחים מוסמכים בתחום של ביצוע בדיקות פוליגרף לעובדים (כמו גם בדיקות פוליגרף עבור כל מטרה אחרת). מוזמנים ליצור קשר ולקבל את כל הפרטים על החברה ועל השירותים אותם היא מציעה - 054-6204394.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה