החתולה השחורה
New member
כל כך קשה לי לשתוק.
חברתי ילדה לא מזמן, ולי יש פה גדול וביקורתי. ממש קשה לי לשתוק כשהיא מסרבת לעשות קורס החייאה, אך בודקת היטב עם נומרולוגית לפני שהיא בוחרת את השם, או שהיא מנסה לא לתת לתינוקת (בת שבועיים!) לאכול בלילה כי היא מחרבנת יותר מדי (5 פעמים בלילה). איך איך איך שותקים? (היא הבהירה היטב שאינה מעוניינת בעצות).
חברתי ילדה לא מזמן, ולי יש פה גדול וביקורתי. ממש קשה לי לשתוק כשהיא מסרבת לעשות קורס החייאה, אך בודקת היטב עם נומרולוגית לפני שהיא בוחרת את השם, או שהיא מנסה לא לתת לתינוקת (בת שבועיים!) לאכול בלילה כי היא מחרבנת יותר מדי (5 פעמים בלילה). איך איך איך שותקים? (היא הבהירה היטב שאינה מעוניינת בעצות).