כל כך קשה לי [ט']

כל כך קשה לי [ט']

אני באשפוז כבר שבוע. האמת שעד עכשיו הייתי אפילו קצת בתחושה של "היי", הרגשתי שמצאתי את המקום שלי, שכאן אני צריכה להיות, נפתחתי אל הפסיכולוגית, אני עומדת בארוחות בהצלחה רבה, אני פעילה בקבוצות וכמעט כמעט כמעט שלא היו לי "דאונים" השבוע. יש לי כאן חברות שהן גב ומשענת עבורי ואני עבורן וגם הסופ"ש לא היה נורא בכלל. אני מרגישה שזו הדרך להחלמה, זו הדרך הנכונה.

היום יצאתי מהאשפוז לטובת בדיקה בתוך תל השומר ונפגשתי עם סבתא שלי שהייתה איתי. אחרי הבדיקה ניגשתי לקנות כמה דברים והקופאית בסופר אמרה "בשעה טובה, ילדת? את באת לקחת ערכת אחרי לידה נכון?"
היא לא יכולה לנחש, היא לא יכולה לדעת ובטח שלא לדמיין שאני נמצאת בסיטואציה הכל כך רגישה הזאת של אשפוז כרגע, מתמודדת עם העובדה שאני אוכלת ארבע ארוחות ביום, נפוחה ולא מצליחה להגיע אל השירותים בדרך הרגילה כתצואה מכל המשלשלים שהייתי לוקחת לפני האשפוז.
פרצתי בבכי, התחלתי לבכות ולרעוד וחטפתי ממש התקף חרדה. הרגשתי שאני מתמוטטת באמצע בית החולים וכולם רואים. התחרטתי שלא צמצמתי עוד יותר לפני האשפוז, כי אז לא הייתי נראית כזו נפוחה.

חזרתי למחלקה, קיבלתי חצי כדור קלונקס ועכשיו אני בהשגחה כי הצהרתי בפני האחיות שאני מרגישה לא בטוחה להישאר לבד.

כאילו זה לא מספיק, ביקשתי מהפסיכיאטרית להתחיל טיפול תרופתי, כפי שמזמן ניסו לתת לי ולא הסכמתי. היא לא הסכימה, אמרה שאני נראית לה בסדר גמור ולא צריכה טיפול תרופתי בינתיים ושאקח את הקלונקס (אנטי חרדתי ואנטי דכאוני) בינתיים במצבי חירום.
אני יודעת שזה טבעי שיש תנודות במצב הרוח, שזה טבעי שאני לא רגועה במאת האחוזים ובסך הכל אני מרגישה שעברתי התקדמות ענקית השבוע, אבל מרגישה שלא באמת נותנים לי את מלוא הטיפול הדרוש.

אני מאוד מבולבלת, מאוד טעונה, מאוד...לא יודעת. אני רק יודעת שקשה לי.
 

levshavur

New member
מור

שלום לך,
זה טבעי שיהיה לך קשה, את נמצאת בתקופה רגישה בחיים שלך, ואשפוז זה לא דבר קל. אנחנו תמיד נהיה רגישות להערות המעצבנות האלה של אנשים (שלצערי לא יודעים לסתום את הפה!!!
) זה כמו שבגלל המצב המאוד מסוים שבו אני נמצאת כרגע רזיתי, ואחת הבנות שמכירות אותי מהלימודים משנה שעברה אמרה: "מאוד רזית, תגידי עשית את זה בכוונה?" ואני זוכרת עד כמה זה כאב... אבל זה כאב לזמן קצר ועבר לי, כי עם השנים פיתחתי שריון...וזה מה שאני ממליצה לך לעשות, פשוט לשים פס על הדיבורים המגעילים של אנשים. מי שבאמת אוהב אותך, יאהב אותך כפי שאת, ולא משנה אם את שמנה או רזה...
לפי מה שאת כותבת זה נראה שנקלטת טוב באשפוז, תמשיכי ככה!!!
לבשה.
 

קולדון

New member
זה טריגר קשה, מה שקרה לך

מתוקה... זה בערך הדבר הכי נוראי שיכול לקרות למישהי שנמצאת במצב כל כך רגיש בהחלמה שלה.
מאוד טבעי שלקחת קשה.

התנהגת בצורה יוצאת מן הכלל, בהתמודדות עם הטריגר. כל הכבוד לך !

תנסי לבלוע את הצפרדע הזו ולא לתת לעצמך ללכת אחורה.

גם יפה שאת יודעת להכניס מחשבות הגיוניות לתוך הסיטואציה.
את יודעת שהמצב הזה הוא זמני, הוא תוצאה של גמילה ממשלשלים.
את יודעת שזה לא לנצח, שאת תצאי מזה, אם רק תמשיכי להמשיך לאכול באופן שפוי ולא להשבר.

ובכל זאת זה קשה ופוגע ושובר.

מקווה שאת מרגישה יותר טוב עכשיו וגם גאה בעצמך.
 
היי מותק.

היא באמת לא ידעה, ואולי לא תדע לעולם. אבל את יודעת, ואנחנו יודעות. יודעות כמה קשה לך וכמה אומץ את צריכה בשביל מה שאת עושה עכשיו, ויודעות כמה את ראויה להערכה. וגם יודעות שלא לתמיד תהיי ככה במצב הזה ובקושי הזה. יודעות שאם תמשיכי בתהליך הזה, אז גם רגשית וגם פיזית תהיי מאוזנת יותר, ותרגישי ותראי אחרת.

אגב, אני חושבת שזה טוב שפסיכיאטרית לא ששה לתת ישר כדורים, אלא מציעה אופציות אחרות. אישית זה היה גורם לי להאמין בה יותר.

מחזיקה לך אצבעות. תהיי חזקה
 
למעלה