כל כך צפוי

zender

New member
כל כך צפוי

כנראה שג'קסון לא מכיר את הביטוי enough is enough
 

Rockamora

New member
עכשיו הוא נזכר?!

אחרי שנשאר לי לקנות רק את הראשון?! בוהו.
 

AceMagician

New member
על זה הוא בנה

ועכשיו ברצינות... כל פעם אני רואה עוד אולפן שמנסה לסחוט רווחים מפרנצ'ייס אחר שלו...וזה ממש ממש אבל ממש הקש ששבר את גב הגמל! ראשית, לוקאס עם שתי גרסאות שונות של סרטי מלחמת הכוכבים, אחת של הסרטים המקוריים שתצא בין ספטמבר לדצמבר והשנייה תהיה של הסרטים בגרסאת ה3D שלהם שכרגע מיועדת להוצאה קולנועית - אבל תהיו בטוחים שלוקאס יוציא גם את זה לDVD. שנית, אולפן הייבוא, התרגום והדיבוב, ADV, שמייבא, מתרגם ומדובב אנימות בארה"ב - אחראי על ההפצה של EVANGELION בארה"ב. בשנה שעברה הסתיימה ההוצאה של הגרסה המיוחדת של הסדרה עם סאונד ותמונה משופצים בווליומים נפרדים - אחרי מספר חודשים, כרגיל, יצא האוסף השלם, שהכיל את כל הסדרה במארז ת'ין-פאק, אך ללא התוספות (ניחא) - אבל כעת, הם רוצים להוציא שוב את הסדרה במארז שיחגוג 10 שנים לסדרה. מחיר המארז 200$-250$. זו חוצפה - נתנו רק את תמונת המארז מבחוץ ועדיין לא נתנו את פירוט התכנים (תאריך היציאה הוא באוגוסט הזה), שלפי ADV, יכללו גם פריטי אספנים מיוחדים (עשו לי טובה). ועכשיו, מסתבר שהגל לא נשבר! גם ג'קסון רוצה להוציא את הסרטים שלו, שוב, כששתי הגרסאות על דיסק יחיד, ובדיסק השני עוד תוספות שלא נראו (אם זה אפשרי...). הוא היה יכול להיות חכם יותר ולשמור על ההוצאה הזו לאירוע מיוחד יותר... אבל לא - נסחוט למעריצים את הארנק ונמיס להם את הכרטיס עד הסוף. מעניין מי הבא שיוציא טחינה של סרט/פרנצ'ייס אחר לאחר הוצאה שמצתה את עצמה.
 

Rockamora

New member
בדרך הנכונה.

רק חסר שבעוד 30 שנה הוא יוציא טרילוגיה "קדם" שר הטבעות.
 

prongs3

New member
זה DVD או HD?

כי איך הוא יכול לדחוס את 2 הגרסאות לתוך דיסק יחיד? והתוספות שלא נראו באות עם התוספות בהוצאות הקודמות? ואתה יכול לתת לינק למקור הכתבה? והאטוורק הרבה יותר יפה לדעתי ככה?
 

kinglir28

New member
מהסיבה שרשמת זה בטח יהיה HD או\ו

DVD באיכות נחותה מהגירסה המורחבת הרגילה.
 

liorb22

New member
אני היחידי שלא צפה בכל התוספות?

עד היום לא יצא לי לצפות בכל התוספות הקיימות במארזים המורחבים. גרסת HD אני בטוח ארכוש, כשזו תצא, אבל עוד הוצאה סתמית? Forget it!
 

Soak

New member
לא

אני בכלל עוד לא צפיתי בסרטים המורחבים... מה לעשות, 3.5 שעות פנויות זה לא משהו שבדר"כ יש לי.
 

prongs3

New member
תן צ'אנס- בשלישי הן שונות (לפחות

בדיסק האחרון...). בגלל כל הקטע שזה סגירת טרילוגיה, אז בדיסק הרביעי הם שמו תוספות קיטשיות להחריד- אבל ממש ממש ממש טובות ומעניינות! אז אתה באמת יכול לוותר על הדיסק השלישי- כי הוא בדיוק באותה מתכונת של הסרטים הקודמים- אבל כדאי לך לנסות לראות את הדיסק האחרון.
 

prongs3

New member
התוספות היחידות שלא ראיתי הן

הקומנטרים שהם לא של פיטר ג'קסון או השחקנים (בשני בכלל לא צפיתי בקומנטרים, מכיוון שאחרי חודש נסדק לי הדיסק השני בגלל התוספנים המטומטמים האלה!!!!!)
 

prongs3

New member
../images/Emo32.gifאם כבר רימייק...

מישהו (רומן) יודע אם זה אומר שעושים לזה רימייק או משהו?
 
למעלה