כל כך מרגש...

כל כך מרגש...

כתבה מדהימה שהתפרסמה במוסף השבת של מעריב. פשוט כיף לקרוא. לכתבה קוראים "לא נזוז מפה".
 
חלק שני

 
טוב אין ממש מה להגיד חוץ מ...

זה שזה מחזק אותנו ועזר קצת לאנשים להבין מאיזה "רקע" ימני אנחנו באים... אין שום דמעות על מקום שעוזבים כי הזמן משכיח אבל מקום שנאבקים בו יום יום ובסוף מנצחים ....טוב כתבה שווה אלף מילים...
 
למעלה