כל הפחדים כולם...

MexMex

New member
כל הפחדים כולם...

הגיע אלי מייל אתמול בלילה... "אתה מוזמן כאורח שלנו, להשתתף במירוץ ב2 לפברואר"...חלק מההודעה... "אל דיאבלו", אותו ידיד שרוכב על פוקט בייקס מגוודלאחרה, שמע ממני בהזדמנות כזאת ו/או אחרת, כי "אם המסלול מפותל מספיק והישורת לא ארוכה מדי, אז אין לי בעייה להתחרות באופנועי ספורט"... יצא, ויד הגורל זימנה תערוכה אופנועים בינלואמית בגוודלאחרה בסוף החודש, והמארגנים הם ידידים של אותו שדון...גולת הכותרת של התערוכה הוא סבב מירוצים של אופנועי כיס ושל קטגוריות סופרבייק וסופרספורט. אותה יד גורל ערמומית, גם דלתה את הצהרתי לקדמת מוחו של הדיאבלו... ישורת של 200 מטר (160 קמ"ש לסופרספורט ו190 קמ"ש לסופר בייק, פנייה אחת "איטית" של הילוך שני על TLLF והשאר פניות הילוך שלישי על אותו TLLF (כך השדון הלז)). ללכת? לא ללכת? ללכת? לא ללכת? ללכת? לא ללכת? ללכת? לא ללכת? ללכת? לא ללכת? ללכת? לא ללכת? ללכת? לא ללכת? אדיוס
 

Rtic

New member
../images/Emo6.gif

ומקסיקני.. תקשיב יא עיוני תלך על זה, ותתן להם בראש, בלי לחשוש. הלוואי עלי דאגות כאלה. רועי
 

MexMex

New member
צור קשר במיידי....

Home/Office: 01 722 237 48 10 Mobile: 01 722 247 69 41 Adios
 

Super Max

New member
../images/Emo42.gif../images/Emo24.gif../images/Emo98.gif../images/Emo96.gif../images/Emo70.gif

 
תלך תלך ..

לי יש באותו היום בחינה .. מתמטיקה חישובית .. איכססססססה .. אבל אני אחזיק לך אצבעות .. ואל תשכח לקחת את חולצת הפורום ..
 

royboy1

New member
../images/Emo4.gif

מה זה זה
אני זכרתי MEXMEX מטורף,לא רואה בעיניים,משחית כל גוי ותוקף כל עיקול. ללכת/לא ללכת? יאללה,שתה איזה בירה ותחזור לעצמך
תן בראש,אם מישו מתעסק איתך,שלח מסר אישי,אטפל בפגע רע הזה.
 

gesus

New member
תלך תלך../images/Emo54.gif

יש לי באותו יום גם מירוץ אז נוכל בערב להעלות חוויות לפורום. אתה לפורום הזה ואני לפורום ריצה ותריאטלון. בהצלחה לך ולי.
 

45degrees

New member
לך על זה.

תנסה להשיג סליק גשם לקידמי, ותן להם בראש. ואם לא, לפחות תוציא כמה מבטים מופתעים כשאתה עוקף מלמטה בתוך הפניה ומבצע היגוי אחורי מסיבי ביציאות...
 

MexMex

New member
"סליק גשם" ../images/Emo35.gif

אתה מתכוון לסליק (יעני סליק?) או לצמיגי גשם (יעני צמיגי מירוץ לגשם, עם חריצים כאלו)
עם הסוג השני, אגב, אני רוכב מאז ומעולם...(ברידג´סטון WET) אדיוס
 

45degrees

New member
כן הסוג השני

נקרא תמיד ביורוספורט: RAIN SLICK וכך גם במקומות אחרים. והכוונה היא באמת לצמיג מרוץ לגשם שאין לו אישור DOT (או אחר) לשימוש בכביש.
 
למעלה