כל הפחדים כולם...
הגיע אלי מייל אתמול בלילה... "אתה מוזמן כאורח שלנו, להשתתף במירוץ ב2 לפברואר"...חלק מההודעה... "אל דיאבלו", אותו ידיד שרוכב על פוקט בייקס מגוודלאחרה, שמע ממני בהזדמנות כזאת ו/או אחרת, כי "אם המסלול מפותל מספיק והישורת לא ארוכה מדי, אז אין לי בעייה להתחרות באופנועי ספורט"... יצא, ויד הגורל זימנה תערוכה אופנועים בינלואמית בגוודלאחרה בסוף החודש, והמארגנים הם ידידים של אותו שדון...גולת הכותרת של התערוכה הוא סבב מירוצים של אופנועי כיס ושל קטגוריות סופרבייק וסופרספורט. אותה יד גורל ערמומית, גם דלתה את הצהרתי לקדמת מוחו של הדיאבלו... ישורת של 200 מטר (160 קמ"ש לסופרספורט ו190 קמ"ש לסופר בייק, פנייה אחת "איטית" של הילוך שני על TLLF והשאר פניות הילוך שלישי על אותו TLLF (כך השדון הלז)). ללכת? לא ללכת? ללכת? לא ללכת? ללכת? לא ללכת? ללכת? לא ללכת? ללכת? לא ללכת? ללכת? לא ללכת? ללכת? לא ללכת? אדיוס
הגיע אלי מייל אתמול בלילה... "אתה מוזמן כאורח שלנו, להשתתף במירוץ ב2 לפברואר"...חלק מההודעה... "אל דיאבלו", אותו ידיד שרוכב על פוקט בייקס מגוודלאחרה, שמע ממני בהזדמנות כזאת ו/או אחרת, כי "אם המסלול מפותל מספיק והישורת לא ארוכה מדי, אז אין לי בעייה להתחרות באופנועי ספורט"... יצא, ויד הגורל זימנה תערוכה אופנועים בינלואמית בגוודלאחרה בסוף החודש, והמארגנים הם ידידים של אותו שדון...גולת הכותרת של התערוכה הוא סבב מירוצים של אופנועי כיס ושל קטגוריות סופרבייק וסופרספורט. אותה יד גורל ערמומית, גם דלתה את הצהרתי לקדמת מוחו של הדיאבלו... ישורת של 200 מטר (160 קמ"ש לסופרספורט ו190 קמ"ש לסופר בייק, פנייה אחת "איטית" של הילוך שני על TLLF והשאר פניות הילוך שלישי על אותו TLLF (כך השדון הלז)). ללכת? לא ללכת? ללכת? לא ללכת? ללכת? לא ללכת? ללכת? לא ללכת? ללכת? לא ללכת? ללכת? לא ללכת? ללכת? לא ללכת? אדיוס