כל העמק זה חלום של סנופקין?! course

וולפהרט

New member
כבר כתבתי:

סנורק מטיס את כולם על הספינה הצעופפת וגם מומין מטיס אותה בסוף נורק יוצא למסע לדרום על הספינה, אליסיה הולכת עם סבתא שלה למערת המכשפות כדי לקבל משם את המטאטא שלה וסנופקין נפרד כרגיל ממומין לפני שכל המומינים שוקעים בשנת החורף שלהם, אבל הפעם הוא נותן לו את המפוחית שלו וכשמומין אומר לו: "להתראות סנופקין" הוא עונה: "שלום"... מעבר לזה, כלום, לא משהו גורלי, לא אף אחד שמתעורר מחלום וכל הבלה בלה בלה.... אני לעולם לא אבין איך מישהו בעולם מאמין שסדרה כל כך מצליחה תרצה להרוס לעצמה את המוניטין בפרק אחד ומטופש שכזה. כששמעתי את השמועה לא האמנתי בה לרגע (חוץ מזה שגם ראיתי את הפרק האחרון בעצמי) לעומת זאת, בטובטוב הגמד הפרק האחרון היה קטסטרופה מבחינתי כי טובטוב ואשתו בסוף נפרדו מזריזי השועל והלכו לההפך לעצים (ובפרק הראשון נאמר במפורש שכשגמדים מתים הם הופכים לעצים...)
 

Witchcrafts

New member
כל העמק זה חלום של סנופקין?! course ../images/Emo32.gif

NOT! מי שבא/ה לאייקון ורוצה להיפגש: *כאן כתבתי את המספר שלי, אבל אני מעדיפה שלא לפרסם אותו ע"ג הפורום. מסר יתקבל בברכה*.
 

ninitz

New member
אני עוד לא יודעת אם אני באה לאייקון, אבל נראה

זה רעיון נחמד ביותר. :)
 

Witchcrafts

New member
24 שעות ללא שינה בכנס. היה כיף!

וזה ממש על קצה המזלג, כי כ"כ אין לי כוח לחפור. מישהו מכם הגיע? נדמה לי שזה היה אחרי חצות, כשבמקום די נטוש (חצר בי"ס עירוני א', כמה ד' מאשכול פיס), באמצע משחק מאנצ'קין מטורף, שמענו נגינה חרישית ומהפנטת של מפוחית; אט אט הצללית התגבשה ונתחוור לנו שמדובר בלא אחר מאשר סנופקין! ניסינו לצלם אותו, אבל כנראה שהוא לקח את התחפושת צעד אחד קדימה והתנהג באדישות כיאה לדמות. מצד אחר, יכול להיות שלא שמע – אם כי קשה לפספס את הפלאש. O_ם אעלה את תמונות הפפראצי ברגע שיעבירו לי אותן.
 
למעלה