כל הכבוד ומרוב לחץ ואירועים כבר שכחתי להודות לאוריה על מזכירות ראשונה מוצלחת שלו. כל הכבוד על הארגון וההשקעה. מקווה שבפעמים הבאות יהיו יותר אנשים על אף שגם הפעם היה מכובד. כל הכבוד אוריה. אילן.