כל הכבוד על הפורום החדש והחשוב

איילת1974

New member
כל הכבוד על הפורום החדש והחשוב

בהחלט יוזמה מבורכת. אשמח לקחת חלק פעיל.
 

א י ו ש י

New member
אני מתנדבת בגן של עובדים זרים

בדרום ת"א דרך ארגון מסיל"ה אשמח לקחת חלק פעיל בפורום מבורך זה יישר כוח לכל מי שאכפת לו איה
 
נשמח אם תספרי לנו קצת יותר

על ההתנדבות שלך בגן ועל אפשרויות התנדבות עבור גולשים המעוניינים בכך.
 

agapio

New member
כל הכבוד לפורום

הגיע הזמן שיתיחסו לעובדים זרים כמו לבני אדם. יש לדרוש מנציגי הציבור לחוקק חוקים שכאלו. אסור לנו כחברה להתיחס לזרים כמו לחיות.
 

סנפפיש

New member
ברכות לפורום החשוב הזה...

כמי שמכירה את בעיית העובדים הזרים מקרוב, אני יכולה להעיד שהמצב רחוק מלהיות טוב. הנושא שקרוב אלי קשור בעובדים סיעודים. נושא פרוץ, נטול חוקים, ובעיקר, מהווה מקור מצוין לסחיטת כסף הן מהעובדים והן מהמעסיקים. בכול הוועדות שמתנהלות בכנסת יש הרבה דיבורים ומעט מעשים (כולם עושים עם הראש... כן, כן, ובפועל, לא קורה כלום). אף אחד לא רוצה לעשות כלום. במקום להשאיר כאן את המטפלים הטובים, מגרשים אותם ומביאים אחרים במקומם (כאלה שלא יודעים אנגלית, לא מבינים את המושג של להיות מטפל ובמה זה כרוך). עם כל הרצון שלי להומניות, יש מצבים ומקרים שלא כול מהגרי העבודה יכולים להישאר כאן. גם בכול העולם זה לא עובד ככה.
 

guanyin

New member
מצטרפת לאיחולים!

יש כאן במקרה עוד מישהו שמתנדב ברל"א?
 

יוסי ר1

Active member
בהצלחה.

אם יורשה לי, עצה קטנטנה להנהלת הפורום - מלאו תוכן בכותרת "אודות הפורום והנהלתו". כדי שמי שמתעניין בנושא, יידע למה לצפות כאן במסגרת הזו.
 

יוסי ר1

Active member
../images/Emo45.gifוטוב שהוספתם.

לי חסר עוד פרט אחד משמעותי, והוא הגבול שאתם מציבים ל"סיוע". האם חוק המדינה מהווה הגבול, או שתהיו מוכנים לעשות דברים שמנוגדים לחוק - למשל לתת סיוע פעיל לאותם פליטים בזמן שהם מסתננים ארצה, עוד בטרם רשות מוסמכת מטעם המדינה מטפלת בעניינם.
 

א י ו ש י

New member
../images/Emo207.gifמה ההבדל בינכם למסיל"ה?

כאמור אני מתנדבת בגן של עובדים זרים (גילאי 3 ומטה, עדיין לא במסגרת מערכת החינוך) הגעתי לשם דרך ארגון מסיל"ה. מה ההבדל בינכם לבינם? הבנתי שהם שייכים לרווחה בת"א ואתם??? האם יש קשר בינכם? לא מובן ממש מנושא הפורום תודה
 
יש קשר בין כל האירגונים.

כולנו עובדים יחד ובשיתוף פעולה, אבל האירגון אליו אנחנו קשורים - מוקד סיוע לעובדים זרים - הוא עמותה שאינה שייכת לרשויות הרווחה. הפורום הזה הוא לא פורום של הארגון שלנו ויצא לגמרי במקרה ששני המנהלים שייכים לאותו אירגון.
 
תשובה מהמוקד

כל הארגונים אכן עובדים בשיתוף פעולה, כאשר לכל ארגון התמחויות אחרות. "מוקד סיוע לעובדים זרים" היא עמותה שמעניקה סיוע בעיקר בכל הקשור למעמד בישראל, מעצר וגירוש. מסיל"ה הוא גוף ממשלתי, השייך לעיריית תל אביב, ועושה עבודה יוצאת מגדר הרגיל בכל הקשור לרווחת האוכלוסיה הזרה בעיר.
 

רפפם

New member
../images/Emo45.gifהלאה האכזרים המפונקים הצבועים

הגזענים שמתעללים בפליטים! לצערי ישראל מלאה בכאלה, הם עצמם בחיים לא יעבדו בתנאים כאלה ובשכר כ"כ נמוך אבל להאשים את הפליטים בלקיחת מקומות עבודה לעצור ולגרש אותם, זה הם כן יודעים
 
למעלה