כל הכבוד לצה"ל

אדם קלר1

New member
כל הכבוד לצה"ל

הלילה נהרג ילד בן 6 בג´נין. רק משפט אחד אמרו על זה בחדשות הטלויזיה, כמובן שאת שמו של הילד ותמונתו אף אחד לא חושב להראות. זה שמור לילדים יהודים בלבד. הנה עוד מעשה גבורה שביצעו חיילינו המצוינים בג´נין. בודאי גם הם יקבלו צל"ש. כל הכבוד לצה"ל! באמת כל הכבוד!
 

smile2life

New member
לילד זה כבר לא חשוב

בדיוק כמו מוחמד דורה שנהרג בעזה "מאש חיילינו", כאשר אביו מגן עליו בגופו. בדיקות בליסטיות הראו שחיילי צה"ל לא ירו לעברו, ובכלל אני מאמין מאוד קטן לעיתונות פלסתינאית וזרה. גם לגבי "הטבח" בג´נין, ראינו כבר שהפלסתינאים ניפחו את מס´ ההרוגים והוציאו גופות מקברים בכדי לזרוק בקבר אחים, לפני שבא לארסן, נציג האו"ם לג´נין.
 

arazi2292

New member
פחחח...

אף אחד לא שמח על זה שילד מת. יחד עם זה אל תשחקו אותה נאיביים, כי זו מלחמה. ועם כל הכבוד אם (ואני אומר את זה בצער רב למרות שזה נשמע אולי מיליטנטי-משהו) צריכים להיהרג ילדים בעימות הזה (ובמלחמה נהרגים ילדים למרבה הצער) אז שייהרגו הילדים שלהם על פני הילדים שלנו. חד וחלק. אם לא ייהרגו ילדים בשום צד - מה טוב אין מבסוט ממני. אבל כל עוד הקרבות יהיו בג´נין ולא בתל אביב/כפ"ס/חיפה/וכו´, אז זה מה שצריך לעשות. יחד עם זה, אתם לא מסתכלים על העניין היבט הנכון: תעשו אלף הבדחלות בין חייל שיורה בשוגג (בגלל טעות בזיהוי/פליטת כדור/לחץ נפשי/סתם שינוי כיוון הרוח שהסיט את הקליע ממסלולו) מאשר מחבל שמחפש ילדים ואזרחים כמטרה. לכן אי אפשר להשוות בין הילד בן ה6 שנהרג בג´נין לבין הנעכרה נועה אורבך שנהרגה לפני מס´ חודשים בפיגוע ירי בכפ"ס! אי אפשר להשוות! פשוט לא!
 
למעלה