כל הזמן

DoubleD

New member
כל הזמן

יש עוד משהו ועוד משהו וצריך להתמודד ובכל פעם מתמודדים מחדש ואי אפשר לדבר כי אף אחד לא מקשיב ואז באים עוד דברים וכבר כואב לי מבפנים וכמעט כבר רואים נמאס לי אבל אני חזקה ובלה בלה בלה
 

sh53

New member
המורה שלי (אני לא בבי"ס)

מתארת את הכוחות שלנו לגביע גדול של שמנת איכותית. יש לך קיבולת ומלאי של שמנת, ככל שתשמש בשמנת יותר, כך היא תיגמר יותר מהר. לכן, חשוב מאוד להיות "קמצנים" ולא לבזבז מהשמנת יותר ממה שצריך, כי היא לא תישאר. כך זה גם לגבי דברים בחיים. השמנת זה האנרגיה שאנו משקיעים בהתמודדות עם דברים. לדבר מסויים אנו מחליטים שאנו לוקחים ממיכל השמנת כמה שמנת שצריך ומשקיעים בזה (שמנת = אנרגיה). יש דברים שאנו נהיה קמצנים ולא נסכים לתת מהשמנת אפילו כפית. יש דברים שנחשוב לתת אולי כפית או חצי כפית שמנת, ואם לא ישתפר המצב אז לא ניתן עוד גם אם זה לא פתר את הבעיה. לסיום - לעשות רשימה מה חשוב לנו הכי הרבה,מה אפשר לדחות ליום המחר או גם לעוד מיליון שנה ואיזה דברים צריך לעשות, אבל לא ממש דחוף כרגע לעשות. בקשר לזה שאף אחד לא מקשיב - יכולות להיות הרבה סיבות לכך. לפעמים זה תלוי בנו ולפעמים תלוי באחרים, כדי לדעת את התשובה בשביל עצמנו, צריך לבדוק את המצב (אם בא לך לפרט איך התהליך מתחיל, שימוש במילים מסויימות, צורת הפניה לאחרים, כל כמה זמן זה נעשה או אפילו לתת דוגמא - בשמחה).
 

DoubleD

New member
מצטערת

אני לא רואה שום רלוונטיות לתגובה אבל תודה בכלמקרה
 

sh53

New member
שמנת = אנרגיה

לא לבזבז אותה, אלא לעשות חישובים עם מה אנו מתמודדים ומשקיעים אנרגיה וכוחות נפשיים עכשיו ומה אפשר לדחות לאח"כ, כי אין לנו מלאי כוחות נפשיים עד אין סוף.
 
למעלה