כל אלה שנכנסים לפורום לפעמים כדי לבדוק אם יש משהו חדש

כל אלה שנכנסים לפורום לפעמים כדי לבדוק אם יש משהו חדש

למה אתם לא כותבים אף פעם?
 
כי הם פוחדים שתצחק עליהם שהם לא מספיק ראויים לפאנק. יש פה קט

ע כזה שכולם פוחדים ממה יחשבו עליהם. מבלי להבין שהדבר הכי חשוב אלו נקודות התועלת שאדם מעניק לעצמו, בינו לבין עצמו. כל אחד מאיתנו עושה מעין ביקורת עצמית ומחלק לעצמו נקודות על כמה הוא מבין בנושא מסוים וכמה הוא תורם למאגר המידע הכולל של אחרים (או בעצם יותר לכיוון של כמה הוא תורם לעצמו ולתדמית שלו בעיני אחרים. אין מה להסתיר את זה - כולנו אגואיסטים מסריחים.). <--- * איפה צריכה לבוא הנקודה לפני או אחרי הסוגריים (אני אשכרה לא יודע, לא למדתי כתיבה מעולם, לימדתי את עצמי). <--- אה בטח ככה! זה נראה יותר טוב. אבל בעצם מה שנראה יותר טוב הוא לא פאנק, ככה שעדיף שנבחר את האופציה הקודמת. מה באמת? רק בגלל שבפאנק צריך לעשות משהו אז אני הולך לתת לזה להשפיע על ההחלטה שלי? זין על זה! פאנק זה לעשות דווקא את ההיפך, בכל מקום, בכל זמן נתון - בדיוק את ההיפך.
אז רגע אז החוק הוא לעשות את ההיפך ? אז אני נגד החוק של הפאנק אז הנה: ). שיייט התבלבלתי זה אמור להיות: .). אתה רואה? תפסת אותי כשאני יוצא לא פאנק. עכשיו בוא נעצור.
נחשוב על זה רגע. למה אכפת לנו מכמה נקודות זכות אנשים אחרים, או אנחנו בעצמנו נותנים לעצמנו בנושא מסוים? למה אנחנו לא נעים בעולם בצורה טבעית ? למה כל דבר צריך לחשוב מאתיים פעם לפני העשייה, אם המעשה הוא פאנק, או לא, ועד כמה הוא מעשה פאנקיסטי בסולם ריכטר? כנראה שאנחנו חולים במח. יש לנו תקלה חשיבתית חמורה ביותר שנמצאת בשורשים של השכל הישר שלנו, בדיוק כמו....... (ועכשיו זה יכאב כמו חץ ישר ללב): כמו אנשים במיינסטרים.
גם אנחנו כמוהם עושים בחירות מאוד מודעות בחיים שלנו שבעקיפין נשלטות ע"י דעות ששמענו מאנשים אחרים שהגדירו לכולנו, מה נחשב ומה לא.
ולגביי הכתיבה בפורום פאנק של תפוז. הסיבה שאני ואתה היחידים שנכנסים על מנת לכתוב בפורום הזה זה בגלל תחושת השליחות שלנו כלפיי הפאנק. אנחנו עשינו חישוב בראש שלנו שאם נמשיך לכתוב בפורום הזה גם בימים שהוא ריק מנפש חיה, אנחנו יוצאים פאנקיסטים יותר מכל השאר שפרשו מהפורום. כל כך לא פאנק מצידנו לחשוב כזה דבר, שזה פשוט עצוב.
אז מה נעשה ? איך נפטור עצמנו מההתנהגות האומללה הזאת ?
נותרות רק שתי אופציות: להתאבד או להצטרף לארגון האוהדים של בוקו חראם.

נ.ב – תגיד, יש מצב שאני כותב יותר מידי סוגריים ויותר מידי הערות שוליות ביותר מידי מקומות בפיסקאות שלי? תן לי חוות דעת על הכתיבה שלי, זה חשוב לי ! ובעצם שים לי גם תוספת בפיתה של חוות דעת על כמה אני פאנקיסט בעיניך ! אל תתבייש גם להוסיף לי חריף (אני בדר"כ בקטע של 4-0 להפועל בדרבי)! חסר לי מידע לגביי התדמית שלי בעיני אחרים ! אני זקוק לדעת מה אתה חושב עליייייי !!! וווווואאאאאאאההההה !!!

 

gs1234

New member
אני כותב מדי פעם

כנראה שגם אני וגם הקיד מבריחים אנשים אחרים שאולי חשבו לכתוב...

אם זה מעניין מישהו, אני שומע כרגע את כל ארבעת הדיסקים בקופסה האדומה של Poison Girls.
 

deadully

New member
אתה יודע את התשובות לזה

1- טמבלים

2- עצלנים

3- מחקו להם את היוזר שהם פתחו לפני 17 שנים, והם עצלנים לפתוח חדש או להשמיש את הקודם.
4- אין להם באמת באמת שום דבר חשוב להגיד.

5- הפורום הזה משעמם אותם וגם הם משעמים את עצמם.

6- הסיבה שהם נכנסים זה רק כדי לראות אם יש מכות, אבל אין, אז הם הלכו.
 
למעלה