כלפי טרות

drakkar noir

New member
מאמין במיסטיקה אבל טרות

זו עבודת אלילים . לא ממש נלחץ. כאלה פעילויות אם הם לא אחד על אחד זו חרטה ברטה . 5 דקות וגורלי נגזר . שטות . אלב NEVER SAY NAVER .
 

straycat

New member
טארות -- אמין, אם נקרא כראוי

עבודת אלילים הוא מושג שלא ממש שייך לעניין, לדעתי. בכל אופן, אני לגמרי מסכימה איתך לגבי גורלות שנגזרים. רק אנשי מקצוע ששומרים היטב על האתיקה המקצועית שלהם, אכן ראויים שיפנו אליהם. אחת הסוגיות האתיות אכן עוסקת בזהירות, שלא "לחרוץ גורלות" של אנשים. השיטה היא, לא לומר דברים יותר מדי מוחלטים ולא להתיימר לנבא התרחשויות ספציפיות. אם תשאל אנשי מקצוע מוסריים (מתחומי הטארות, האסטרולוגיה, הקריאה בקפה וכיו"ב), כולם יאמרו לך, שניתן לגלות פוטנציאלים. לא ניתן לחזות דברים או לגלות דברים מהעבר ומההווה באופן לגמרי מדוייק. למרבה הצער, יש "אנשי מקצוע" שנסחפים אחר הציפיות הלא ריאליות של קהל היעד שלהם, ומתיימרים לומר דברים "מדוייקים". בגלל בורות שקיימת בציבור, דווקא הם בד"כ המבוקשים ביותר... בשורה התחתונה, חשוב שתדע, שהאחריות למהלך חייך היא שלך בלבד. עצם העובדה, שנאמר דבר-מה, אינה מחייבת שהוא אכן יתגשם. כפי שכתבתי בהודעתי הקודמת, ניתן לפרש זאת גם בדרך אחרת, וכן ניתנת לך האפשרות למנוע מהלכים שאינם רצויים לך.
 

ד נ י ת3

New member
לא מאמינה בבולשיט הזה

חושבת שהפרשנות היא בעיני הפרשן. כלומר כל דבר שיגידו לך - אתה תדע לשייך למקום הנכון. אנשים צריכים להאחז במשהו, להאמין במשהו. ולפעמים - האמת היא כלכך פשוטה. העתיד פתוח, אתה יכול ליצור ממנו כל מה שתרצה. הכל בידים שלך. למה ללכת למישהו שיגיד לך מה העבר שלך? אתה לא יודע אותו? למה ללכת למישהו שיגיד לך מי אתה, ומה ההווה שלך? אתה לא יודע אותו? בקיצור - איך שתצרו לעצמכם את החיים, כך הם יהיו. או בשורה תחתונה - מיסטיקה שמיסטיקה. אוכל להמונים.
 
גם אני לא מאמינה

מסכימה עם דנית בכל מילה.כל אלה מגידי העתידות למיניהם יודעים איך להוציא מכם בכוחמה קצת על עצמכם ולפי זה כבר לגלות את העתיד.כשאני קוראת את הכתוב אני רואה את אבא שלי שסיפר לי בזמנו גם שהלך לאחת קוראת בקלפים בלה בלה ולפי מה שהיא אמרה לו היום הוא היה צריך להיות טפו טפו בעולם הבא לאחר מחלה קשה אני ואחי לא היינו צריכים לבוא לעולם ומה לא.לא רק בהם אני לא מאמינה אפילו ברבנים שיסלחו לי. בזמנו חברה טובה סיפרה לי על איזה רב ידוע באזור הדרום ואמרתי שאין מה להפסיד היות והייתי זקוקה לעצה מסויימת. בוא נאמר שבהתחלה קצת האמנתי למה שהרב אמר כי היו מס' דברים נכונים. ולכן המשכתי ללכת לעיתים רחוקות.לאחר תקופה מסוימת הכרתי בחור באתר הכרויות וששאלתי אותו על הבחור נעניתי כי הקשר יחזיק מעמד וזהו וכך האמנתי היות וקבענו תאריך לחתונה ואף קיבלתי ברכה מהרב אך הפלא ופלא ביטלתי את החתונה ברגע האחרון ואז התקשרתי בוכיה לרב שדווקא היה בסדר והזמין אותי אליו באותו יום ואמר לי שהבחור יתקשר יבקש סליחה והכל יסתדר דבר שלא נעשה ההפך הדברים אפילו נעשו יותר גרועים ושבקשתי שוב להתייעץ עם אותו רב נעניתי בצעקות מצדו שאני לא שומעת למה שהוא אומר ושאין מה לעשות.הבנתי שכבר אין לו מה להגיד כי גיליתי מיהו.
 

DREAM111

New member
הרגת אותי

אם כל זה היה נכון אז הייתי חולמת על הפעם הראשונה שקראו לי בכף יד, הקורא אמר שאני אהייה מליונרית. איפה זה
רוצה מליונים
 

DREAM111

New member
../images/Emo13.gif מה רוצה לכסות לי את המינוס../images/Emo35.gif

תרשמי אני שולחת לך פרטים מלאים.
 

עינבל 11

New member
גם אני עשיתי פעם כלפי טארות

ויצא טוב בכל התחומים וגם בתחום הכספי ועדיין אני מחכה אולי בתחום העסקי שלמדתי ועוד לא ממש התחלתי
 
לא מאמין בחיזוי העתיד

מה שלא הורג מחשל. מיותר לנסות לשמוע דברים שנוח לנו לשמוע, הרציונאל שלנו קיים בכדי להתמודד ולזהות משהו שרע לנו או טוב לנו איתו, הלב נותן להבחין ברגשות.שום מיסטיקאית, קוראת בקפה, שופכת שוקו, או מעיפה קלפים לא יכולה להינס לנפש האדם ולקבוע את התכונות, האופי, המיניות, הדמיון והרגשות שלו. אנחנו במו ידינו יוצרים את העתיד ולא בגלל רמיזה או שמיעת מסרים מאישה עם יד רועדת קול רוטט ומרעיד, אווירת מגיה,בגדים ישנים בכדי להתנפל בשקיקה כווטו על הנאמר. פעם האמתנתי לבזוקה:"שבשנה הבאה אגיע לירח" עד היום אני מחכה לגעת בסאגה.
 
אתה יודע כמה פעמים אמרו לי

בפתיחה בקלפים שאתחתן בתאריך כזה או אחר... נו,אז אמרו...
 
מכורה?ממש לא

אבל מסקרנות הלכתי כמה פעמים(מזמן)עד שהבנתי איזה בולשיט זה
 
למעלה