נעלמת במעמקים
New member
כללי
אני לא יודעת איך להיות שמחה. אני מדוכאת כל כך הרבה זמן ואף אחד אפילו לא שם לב. נמאס לי לשמוע על בעיות של אחרים אני רוצה שסוף סוף מישהו יקשיב לי. חשבתי על לבקש מאמא שלי שתמצא לי פסיכולוגית אבל אני לא מסוגלת..לא יודעת למה. אני הורסת כל דבר טוב שקורה לי, אני לא נותנת לעצמי לקוות שהמצב ישתפר כי אז אני רק אתאכזב. אני יודעת שאני צריכה להתאמץ כדי להשיג את מה שאני רוצה אבל אני לא עושה כלום. אני פשוט לא רואה טעם בחיים האומללים האלה וכךל בנאדם שאני אגיד לו איך אני מרגישה יחשוב שאין לי מושג על מה אני מדברת ויתעלם. מישהו יכול לעזור לי?
אני לא יודעת איך להיות שמחה. אני מדוכאת כל כך הרבה זמן ואף אחד אפילו לא שם לב. נמאס לי לשמוע על בעיות של אחרים אני רוצה שסוף סוף מישהו יקשיב לי. חשבתי על לבקש מאמא שלי שתמצא לי פסיכולוגית אבל אני לא מסוגלת..לא יודעת למה. אני הורסת כל דבר טוב שקורה לי, אני לא נותנת לעצמי לקוות שהמצב ישתפר כי אז אני רק אתאכזב. אני יודעת שאני צריכה להתאמץ כדי להשיג את מה שאני רוצה אבל אני לא עושה כלום. אני פשוט לא רואה טעם בחיים האומללים האלה וכךל בנאדם שאני אגיד לו איך אני מרגישה יחשוב שאין לי מושג על מה אני מדברת ויתעלם. מישהו יכול לעזור לי?