אני לא חושבת שויוה עשו פרומו מייצג
ויוה כמו תמיד שמו בפרומו את מה שאנשים רוצים לראות או מה שמושך את הקהל שלנו. אלשנדרי נרו לא מזמן כיכב כקומנדדור וג'ובנה היא מלכת הטלנובלות הברזילאיות, כולם מתים עליה מאז "האחד". בנוסף הם היו זוג מעולה ב"הלוחמת" ואפילו הבנתי שממש גנבו הצגה מהזוג הראשי שם, אז די מובן לי למה ויוה בחרו להתמקד בהם. אבל אני ממש לא חושבת שהם לב העלילה. העלילה בעיניי סובבת סביב "האירגון", כל סודותיו מלחמות בינם לבין אנשים הטובים, לדעתי ויוה ממש לא העבירו את העלילה דרך הפרומו.
אורלנדו יודע על מצבה של נליטה, הרי הוא היה עד לכל השיגעונות שלה ואפילו מצא אותה ברחוב והחזיר למשפחה. לדעתי הוא פשוט רוצה לנצל אותה, הוא כבר הבין שהיא דלוקה עליו, אז זה יהיה מאוד פשוט. הוא רוצה להכנס למשפחה של גיבסון ואולי להבטיח לעצמו להיות מחליפו/יורשו.
אני ממש לא מאשימה את דנטי בפדיחות שלו כלפי רומרו. הוא לא עיוור או תמים, מיהו רומרו באמת זה משהו שהוא בלתי נראה ואין באפשרותו של דנטי לראות את זה. הוא אבא שלו, הוא גידל אותו ודנטי לא מכיר את רומרו האמיתי, אף אחד כמעט לא מכיר. אם דז'נירה שיודעת איך הוא באמת, עכשיו מאמינה לו, אז איך דנטי לא יאמין לו, אם מעולם לא ראה את הצד האחר שלו?
*רגע של פקציות* מרקו פיגוסי ממש שווה בתור שוטר קשוח. עם שוטרים כאלה ממש עושה חשק לבצע איזה פשע
, או כמו שאמרה לו אדיזבבה "אתה רוצה לעשות עליי חיפוש"?
ואפרופו שוטרים, הופיע מפקדו הלא פחות שווה של דנטי
ריקרדו פריירה
.
לגבי דז'נירה, אני לא חושבת שהיא נטשה את רומרו בשלב כזה של החיים שהזקן אסקניו ממש גידל אותו. לפי מה שאני מבינה היא "נטשה" אותו אחרי הרצח ההוא, כאשר הוא כבר היה בוגר וחבר באירגון הפשע. היא פשוט כנראה זרקה אותו מהבית וניתקה איתו את הקשר, ולא נטשה כאשר היה ילד או משהו כזה.
וגבי רומרו, הוא אמנם באמת מפלצת חסרת מעצורים, אבל יש משהו שהוא לא וזה רוצח. הוא נשבע לדז'נירה שבחיים לא רצח, וכאשר התבקש להרוג את העיתונאי , הוא לא היה מסוגל. כנראה שלמרות הכל נשמתו לא כל כך שחורה כמו של אורלנדו, שרוצח אנשים בלי למצמץ.