כלי ניתוח ואסטרטגיות השקעות ערך

IsItAvailable

New member
תודה!

בניתי את האתר בעצמי מ0 (חוץ מעיצוב שקניתי). לקח לי כחודש וחצי. עדיין מוצא באגים קטנים פה ושם אבל בעיקר עובד על הוספה של תכנים. כרגע אני בודק אפשרות של יצירת גרף מכל אינדיקטור עם מידע של לפחות 5 שנים אחרונות.
&nbsp
אשמח לעוד רעיונות
 

IsItAvailable

New member
מעניין

איכשהו פספסתי את התגובה שלך. וואי, המון הצעות במקום אחד. הבעיה העיקרית היא זמינות מידע עבור מניות ישראליות. הרעיון של דף כיסוי אנליסטים הוא טוב. אפשרי ליצור אותו בצורה ידנית (כלומר שבלוגרים או יחידים יוכלו להירשם כאנליסטים ולפרסם חוות דעת שלהם) ומשם להתקדם.
&nbsp
כרגע בסקרינר הוספתי כמה אינדיקטורים טכניים, אבל מכיוון שאני לא מאמין גדול בניתוח טכני לא היה לי מה להוסיף. יש הצעות?
&nbsp
הוספת חדשות זה משהו שהוא על הפרק. אצטרך לעשות scraping כמו שזה נראה וזה עלול לקחת קצת משאבים, אבל זה בהחלט על הפרק.
&nbsp
בקשר לדיבידנדים, נראה כי את רוב את המידע שנמצא בdividata אני מספק בצורה כזו או אחרת. התכוונת למידע ספציפי משם?
&nbsp
בעניין הקרנות אנסה להשיג את המידע הזה גם כן, וגם לנסות לחשב Predicted Move.
&nbsp
הוספתי את הפיצ'ר groups וbubble לto do list. מקווה שיהיה לי זמן לזה בזמן הקרוב. אנסה להכניס את שניהם בתוך עמוד שיהיה לשימוש עבור ניתוח ענפים.
&nbsp
תודה על כל ההצעות. נראה כי יש כל כך הרבה אפשרויות. הלוואי והיה לי יותר זמן ויותר מקורות מידע לעבוד איתם.
 

IsItAvailable

New member
תודה!

קודם כל תודה. למען האמת את הלוגו עיצבתי בעצמי (למרות שכישורי הפוטושופ שלי לא מרשימים מאוד).
&nbsp
בקשר למחירים, בהחלט אפשר להוריד. הבעיה היא שכרגע אין לי למה להשוות אז העתקתי את המחירים מאתרים דומים בחו"ל. יש לך רעיון לתמחור יותר טוב?
&nbsp
הסתכלתי קצת על HHVM ועשיתי קצת בדיקות, נראה כי הביצועים מאוד דומים לPHP7 (שבדקות הקרובות אעדכן לה בתקווה שהDowntime לא יהיה משמעותי).
&nbsp
הבעיה העיקרית עם שימוש בCDN היא שרוב הקבצים נערכו על ידי (מכיוון שכל קובץ הפריע לפעילות של השני). אבל בהחלט אבדוק אפשרות של שימוש יותר נרחב, מסכים שצריך לשפר את הביצועים.
&nbsp
תודה רבה על הזמן שלך :)
 

IsItAvailable

New member
וואו

רעיון מעולה. יש כל כך הרבה אפשרויות לשיפור. היום אתחיל עם חלק מהרעיונות שנתת. כרגע אני מחכה לאפשרות של קניית מידע מXignite. מכיר במקרה מקורות מידע נוספים שלא עולים עשרות אלפי דולרים בשנה?
 

IsItAvailable

New member
עודכן

הוספתי מעט מהתוכן שהצעת (רשימת קרנות מחזיקות ובעלי עניין), וגם הוספתי חדשות מאתרים פיננסיים. לצערי אני לא יכול לתת לינק לדף המנייה באתר מאיה וכו' בגלל שלכל אחד יש לינק משלו (הם לא עובדים לפי המספר מנייה בארץ, על אף שיש לי את המספר רשום עבור כל מנייה). ככה שקישור לאתרים אלו יכלול חיפוש ידני. אולי בעתיד אנסה להוסיף את זה אך כרגע אני יותר עובד על הוספת תכנים לאתר.
&nbsp
כרגע אני חושב על יצירת דף לכל ענף (עם מידע שהצעת כגון הMaps וGroups), ויצירת דף לכל קרן (עם מידע כללי ורשימת המניות בה היא מחזיקה). יצרתי קשר עם Xignite לגבי רכישת גישה, אבל הם יותר איטיים מדואר ישראל לצערי. אני מחכה יומיים בין הודעה להודעה.
&nbsp
רעיונות נוספים? :)
 

IsItAvailable

New member
כלי ניתוח ואסטרטגיות השקעות ערך

שמח להודיע שסיימתי לבנות את Alpha Investing (אתר המוקדש להשקעות ערך). באתר תוכלו למצוא מגוון כלי ניתוח (ניתוח מנייה, צפייה בדוחות, השוואה מול מתחרים, ניתוח תיקים, סקרינר ועוד) ואסטרטגיות השקעות שונות.

אשמח לשמוע פידבקים והצעות שיפור לאתר. חלק קטן מהפיצ'רים הינם בתשלום וזאת על מנת לשלם על התוכן (מידע על מניות עולה לא מעט כסף). מקווה שתבינו.

את האתר ניתן למצוא בלינק כאן.

תודה,
איתי.
 
למעלה