כלב שעושה עליה לישראל
שלום לכולם, יש לי חברה שעומדת לעשות עליה לישראל בסוף חודש מאי. לניקי יש כלב לברדור שחור ומדהים בן 4 ששמו זאק. במרכז הקליטה לא מוכנים לשמוע על כלבים. אין לה משפחה בארץ והיא כמובן ללא כל תקציב שיאשר לה לשים את זאק בפנסיון הולם. חוץ מזה שהתקופה במרכז הקליטה היא חמישה חודשים. אולי מישהוא מכם יודע על דרך שבו תוכל ניקי לקחת איתה את זאק? היא בעצם מחפשת ביביסיטר לחמישה חודשים. מה עושים? אם אתם שואלים למה אני לא מתנדבת - אז זה בגלל שאני גרה בחו"ל עם בעלי, שני כלבים גדולים וחתולה.....
שלום לכולם, יש לי חברה שעומדת לעשות עליה לישראל בסוף חודש מאי. לניקי יש כלב לברדור שחור ומדהים בן 4 ששמו זאק. במרכז הקליטה לא מוכנים לשמוע על כלבים. אין לה משפחה בארץ והיא כמובן ללא כל תקציב שיאשר לה לשים את זאק בפנסיון הולם. חוץ מזה שהתקופה במרכז הקליטה היא חמישה חודשים. אולי מישהוא מכם יודע על דרך שבו תוכל ניקי לקחת איתה את זאק? היא בעצם מחפשת ביביסיטר לחמישה חודשים. מה עושים? אם אתם שואלים למה אני לא מתנדבת - אז זה בגלל שאני גרה בחו"ל עם בעלי, שני כלבים גדולים וחתולה.....