כלב שעושה עליה לישראל

נייטי

New member
כלב שעושה עליה לישראל

שלום לכולם, יש לי חברה שעומדת לעשות עליה לישראל בסוף חודש מאי. לניקי יש כלב לברדור שחור ומדהים בן 4 ששמו זאק. במרכז הקליטה לא מוכנים לשמוע על כלבים. אין לה משפחה בארץ והיא כמובן ללא כל תקציב שיאשר לה לשים את זאק בפנסיון הולם. חוץ מזה שהתקופה במרכז הקליטה היא חמישה חודשים. אולי מישהוא מכם יודע על דרך שבו תוכל ניקי לקחת איתה את זאק? היא בעצם מחפשת ביביסיטר לחמישה חודשים. מה עושים? אם אתם שואלים למה אני לא מתנדבת - אז זה בגלל שאני גרה בחו"ל עם בעלי, שני כלבים גדולים וחתולה.....
 

lilithmm

New member
יש מקרים מסויימים שכן מוכנים

לקבל עולה עם כלב במרכז קליטה. כדאי שהיא תנסה לבקש מהם להפנות אותה למרכז קליטה שכל מקבל עם כלב. אם היא תעמוד על שלה היא תגיע עם הכלב למרכז קליטה.
 

collie

New member
אולי אם היא תעמוד על שלה ותומר

שבלי הכלב אין סיכוי שהיא תבוא לארץ הם יסכימו. אבל אסור לוותר להם. מהניסיון שלנו כאשר עשינו עליה (בלי כלב כי לא היה לנו) אז התרשמנו שהם יסכימו כמעט להכל כדי שנעשה עליה. אסור אבל אסור לוותר במיוחד בגלל הכלב.
 

נייטי

New member
תודה על התשובות... עוד שאלה

אני בעצמי כבר דיברתי עם מרכז הקליטה בארץ 3 פעמים והם טוענים בתוקף שההנחיה לגבי כלבים היא גורפת בכל הארץ ושום מרכז לא יקבל אותה עם הכלב ושכעיקרון בעלי כלבים שעושים עליה מוצאים לכלב פיתרון למהלך שהיתם במרכז. האם מישהוא מכם מכיר בודאות מרכז קליטה שקולט עולים עם כלב? בבקשה תפנו אותנו לשם. תודה מראש
 

ohari

New member
מה יש להם נגד כלבים??

אם זה המצב, זו עוד תעודת עניות למדינה שלנו
זה צריך להיות לגיטימי שבו אדם יוכל לעלות לארץ עם כל בני משפחתו.
 

lilithmm

New member
אין מקום כזה

אני יודעת על מרכז קליטה אחד שאני יודעת בודאות שעלו עם כלב. מקרה חריג עם אישור חריג אבל מקרה קיים.
 
למעלה