כלבים ואוטובוסים

מצב
הנושא נעול.

טיפ_טיפ

New member
כלבים ואוטובוסים

כלבים ואוטובוסים
האם מותר לעלות לאוטובוס של דן עם כלב קטן (פינצ'ר) הקשור ברצועה?
 

raminec

New member
מותר להעלות כל כלב, עם מחסום

כלבים ואוטובוסים
האם מותר לעלות לאוטובוס של דן עם כלב קטן (פינצ'ר) הקשור ברצועה?
מותר להעלות כל כלב, עם מחסום
ובתשלום, למעט כלבי נחיה כמדומני שפתורים מתשלום. ממה שאמר לי פעם נהג אגד, כלב חייב בתשלום מלא. אני לא ממש סגור על העניין.
 

טיפ_טיפ

New member
ומה עושים עם נהג שמסרב

מותר להעלות כל כלב, עם מחסום
ובתשלום, למעט כלבי נחיה כמדומני שפתורים מתשלום. ממה שאמר לי פעם נהג אגד, כלב חייב בתשלום מלא. אני לא ממש סגור על העניין.
ומה עושים עם נהג שמסרב
ומתווכח ומסרב לנסוע עד שהמפגע יורד מהאוטובוס? להסתובב עם עותק של החוק?איפה הוא בעצם?
 

raminec

New member
מגישים תלונה עם הפרטים המדוייקים

ומה עושים עם נהג שמסרב
ומתווכח ומסרב לנסוע עד שהמפגע יורד מהאוטובוס? להסתובב עם עותק של החוק?איפה הוא בעצם?
מגישים תלונה עם הפרטים המדוייקים
לחברת התח"צ. אם אני אכן צודק במה שכתבתי אז הנהג יענש. האם זה יפתור את הבעיה לנצח? לא! אבל זה יקטין במידה מסויימת את הישנות הבעיה.
 

gsx750f

New member
חייב בתשלום פרט לבעל חיים אשר

מותר להעלות כל כלב, עם מחסום
ובתשלום, למעט כלבי נחיה כמדומני שפתורים מתשלום. ממה שאמר לי פעם נהג אגד, כלב חייב בתשלום מלא. אני לא ממש סגור על העניין.
חייב בתשלום פרט לבעל חיים אשר
הנמצא בתוך תא נשיאה סגור \ כלוב לא חייב בתשלום!
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

חייב בתשלום פרט לבעל חיים אשר
הנמצא בתוך תא נשיאה סגור \ כלוב לא חייב בתשלום!
 

maier33

New member
../images/Emo31.gifחגי ליכטיג היקר

נדמה לי שיש בעלי חיים שאינם חייבים
בתשלום. הם נוסעים בחינם! מי יודע מי הם? חגי
חגי ליכטיג היקר
אני מקווה שאני לא מבין אותך טוב כי חבל עליך אתה עדיין צעיר ... יש לך פנים יפות... אני חבר אגד ובן חבר ... מעולם לא שילמתי באוטובוס... ירון מאיר
 
אכן. לא הבנת טוב!!! ../images/Emo6.gif

חגי ליכטיג היקר
אני מקווה שאני לא מבין אותך טוב כי חבל עליך אתה עדיין צעיר ... יש לך פנים יפות... אני חבר אגד ובן חבר ... מעולם לא שילמתי באוטובוס... ירון מאיר
אכן. לא הבנת טוב!!!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ועכשיו אני צוחק לי. התכוונתי לאותם יצורים חומים, קטנים, עם מחושים, שהתיאוריה טוענת כי הם יהיו אלה שישארו פה אחרי מיתקפה גרעינית. מצויים בעיקר באוטובוסים, שחונים בחניונים. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יו כמה שאני צוחק, רק מהרעיון שהעלת בראשך. זה סימן שלא רק במרכז חם היום. וכן. יש לי פנים יפות. ו............... יש לי גם קשרים בדימונה
 

maier33

New member
אז מתי אתה מגיע לדימונה??

אכן. לא הבנת טוב!!!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ועכשיו אני צוחק לי. התכוונתי לאותם יצורים חומים, קטנים, עם מחושים, שהתיאוריה טוענת כי הם יהיו אלה שישארו פה אחרי מיתקפה גרעינית. מצויים בעיקר באוטובוסים, שחונים בחניונים. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יו כמה שאני צוחק, רק מהרעיון שהעלת בראשך. זה סימן שלא רק במרכז חם היום. וכן. יש לי פנים יפות. ו............... יש לי גם קשרים בדימונה
אז מתי אתה מגיע לדימונה??
אם יש לך קשרים בדימונה אז אתה מוזמן אליי. ירון מאיר
 

טיפ_טיפ

New member
אפרופו ג'וקים

אז מתי אתה מגיע לדימונה??
אם יש לך קשרים בדימונה אז אתה מוזמן אליי. ירון מאיר
אפרופו ג'וקים
נסעתי לפני שבוע בקו 20 לכיוון עתידים והג'וקים באוטובוס פשוט טיפסו על הנוסעים, פשוטו כמשמעו כשאמרתי לנהג שיש כמה נוסעים ללא תשלום באוטובוס, הוא אמר שזו לא בעיה שלו אחרי שהצקתי (בנחמדות יש לומר )עוד קצת הוא הוסיף שאין סיכוי שיעשו חיטוי כי זה ישבית את האוטובוס לשבוע, ולדן גם ככה אין עודפים. חייבת לציין שזו היתה אחת הנסיעות המגעילות שחוויתי אף אחד לא ישב כולם עמדו במעבר וקיוו שאיזה מקק לא יפרוש כנפיים איכס!
 
דווקא בדן ובאגד נעשה חיטוי

אפרופו ג'וקים
נסעתי לפני שבוע בקו 20 לכיוון עתידים והג'וקים באוטובוס פשוט טיפסו על הנוסעים, פשוטו כמשמעו כשאמרתי לנהג שיש כמה נוסעים ללא תשלום באוטובוס, הוא אמר שזו לא בעיה שלו אחרי שהצקתי (בנחמדות יש לומר )עוד קצת הוא הוסיף שאין סיכוי שיעשו חיטוי כי זה ישבית את האוטובוס לשבוע, ולדן גם ככה אין עודפים. חייבת לציין שזו היתה אחת הנסיעות המגעילות שחוויתי אף אחד לא ישב כולם עמדו במעבר וקיוו שאיזה מקק לא יפרוש כנפיים איכס!
דווקא בדן ובאגד נעשה חיטוי
בזמן האחרון,החוויה הזאת מזכירה לי נסיעה בקו 43 לפני הרבה שנים עם טייגר של דן,היה כל כך חם כמו היום בערך,והג'וקים התחילו לצאת מהקורות. כל הנוסעים ממש עמדו אז אחד על השני...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה